MMA-matsi jonka haluaisitte nähdä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ilezi91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Shogun - Thiago Silva

Kaksi kovaa iskijää. Hienoa turpaanvetoa olisi tiedossa!

BJ Penn - Hansen (vaikka viikingillä onkin 3 tappion putki)

Todennäköisesti tyylikästä mattosotaa, jossa toki Hansen isona underdogina, mutta miehen jäätävä guardi saattaa aiheuttaa pieniä hankaluuksia Pennoselle.

Fedor - JDS

Mielestäni tämän hetken #1 striker UFC:ssä saattaisi olla kovaa luu Uncle Fedorille. Ellei F päätä ottelua viedä tonttiin. Toki Dos Santosin tonttiahan ei olla vielä kunnolla nähty.

A.Silva - Manhoef

Ei tarvitse edes selittää.

Norifumi Kid Yamamoto vs Kenny Florian. Sopisi just hyvin näin Gomin matsin jälkeen, sais vähän taitavamman ja aggressiivisemman strikerin vastaansa.

Noh, ne toivotuimmat matsithan ovat niitä mitä ei voi enää saada :(

Kun joku tässä ketjussa jo Ricksonin mainitsi, niin sitä herkkua olisi ollut kiva nähdä 97-01 aikoihin aika monessa parissa. Rickson-Kerr, Rickson-Vovchanchyn ...tai no, hitto Rickson vastaan ihan kuka tahansa sen ajan kovemmista tekijöistä. Paras olisi tietty ollut Rickson-Bas. Nyyyh, harmi että Ricksonilla ei ollut rohkeutta silloinkaan paljon muuhun kuin siihen mitä nyt yli viisikymppisenäkin (eli suunsoittoon).

Vois olla kova matsi mma säännöillä: (Dolph Lundgren silloin kun oli Euroopan mestari karetessa 1980-81) vs. Randy Couture TAI Brock Lesnar.

Vois olla kova matsi mma säännöillä: (Dolph Lundgren silloin kun oli Euroopan mestari karetessa 1980-81) vs. Randy Couture TAI Brock Lesnar.

Lesnar oli 4 vuotias silloin...:whip:

Auvo Niiniketo vs. Mikko Rupponen

Tai...

Aittomäki vs. Toni Valtonen

Noiden matsien aikana en kattois sekunttiakaan tuoppiin. Tapittaisin matsia ihan koko ajan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gegard Mousasi olis muutenkin hyvä nähdä UFC:n LHW:n huippuja vastaan, miksihän ihmeessä ei kaveria ole kosiskeltu mukaan :/

Gegard Mousasi olis muutenkin hyvä nähdä UFC:n LHW:n huippuja vastaan, miksihän ihmeessä ei kaveria ole kosiskeltu mukaan :/

on sitä kosiskeltu mut Coker maksoi sille paljon pitääkseen miehen kun miehestä piti tulla uus LHW kunkku, sit tuli kunkku ja pilas hyvät pähinät Mousasin osalta.. mut eiköhän Coker yritä miestä uudelle nousulle parilla vähän helpommalla vastuksella.

on sitä kosiskeltu mut Coker maksoi sille paljon pitääkseen miehen kun miehestä piti tulla uus LHW kunkku, sit tuli kunkku ja pilas hyvät pähinät Mousasin osalta.. mut eiköhän Coker yritä miestä uudelle nousulle parilla vähän helpommalla vastuksella.

Muistaakseni Mousasi on itse sanonut kiinnostuneensa UFC:stä ja SF:n kanssa ei taida olla montaa ottelua enää jäljellä nykyisessä sopparissa? Yksi ongelma on se, että Mousasi itse haluaisi otella niin paljon vuodessa ja epäilen ettei se ole mahdollista UFC:n puolella.

Tavoitteena on kuitenkin siirtyä pian jo HW sarjaan ja sieltä sitten muistaakseni alle 30v eläkkeelle.

Muistaakseni Mousasi on itse sanonut kiinnostuneensa UFC:stä ja SF:n kanssa ei taida olla montaa ottelua enää jäljellä nykyisessä sopparissa? Yksi ongelma on se, että Mousasi itse haluaisi otella niin paljon vuodessa ja epäilen ettei se ole mahdollista UFC:n puolella.

Tavoitteena on kuitenkin siirtyä pian jo HW sarjaan ja sieltä sitten muistaakseni alle 30v eläkkeelle.

Joo tolleen se sano, mut tässä keväällähän se teki jonkun 7 matsin lisäsopparin, en jaksa nyt etsiä mut oon ihan varma et tollanen tehtiin..

Joo tolleen se sano, mut tässä keväällähän se teki jonkun 7 matsin lisäsopparin, en jaksa nyt etsiä mut oon ihan varma et tollanen tehtiin..

En nyt tiedä miten ne sopparit toimii mutta kuuluukohan siihen Dream samaa? jos kuuluu niin voi olla aika äkkiä 7 matsia oteltuna.

En nyt tiedä miten ne sopparit toimii mutta kuuluukohan siihen Dream samaa? jos kuuluu niin voi olla aika äkkiä 7 matsia oteltuna.

Eiköhän se ollu ihan SF sopimus, SF tosin antaa sen matsata DREAMissä myös joten 7 matsia SFfässä on monta vuotta.

Kuka tahansa huippuottelija Suomesta ison organisaation leivissa. Hyvinkin voisi kuvitella Vanttisella tai Kuivasella parin vuoden sisalla rahkeet riittavan isompiin matseihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom