Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bob Sapp vs. Mike Tyson vapaaottelusäännöillä. :D
Vois olla kova matsi mma säännöillä: (Dolph Lundgren silloin kun oli Euroopan mestari karetessa 1980-81) vs. Randy Couture TAI Brock Lesnar.
Lesnar oli 4 vuotias silloin...:whip:
Gegard Mousasi olis muutenkin hyvä nähdä UFC:n LHW:n huippuja vastaan, miksihän ihmeessä ei kaveria ole kosiskeltu mukaan :/
on sitä kosiskeltu mut Coker maksoi sille paljon pitääkseen miehen kun miehestä piti tulla uus LHW kunkku, sit tuli kunkku ja pilas hyvät pähinät Mousasin osalta.. mut eiköhän Coker yritä miestä uudelle nousulle parilla vähän helpommalla vastuksella.
Muistaakseni Mousasi on itse sanonut kiinnostuneensa UFC:stä ja SF:n kanssa ei taida olla montaa ottelua enää jäljellä nykyisessä sopparissa? Yksi ongelma on se, että Mousasi itse haluaisi otella niin paljon vuodessa ja epäilen ettei se ole mahdollista UFC:n puolella.
Tavoitteena on kuitenkin siirtyä pian jo HW sarjaan ja sieltä sitten muistaakseni alle 30v eläkkeelle.
Joo tolleen se sano, mut tässä keväällähän se teki jonkun 7 matsin lisäsopparin, en jaksa nyt etsiä mut oon ihan varma et tollanen tehtiin..
En nyt tiedä miten ne sopparit toimii mutta kuuluukohan siihen Dream samaa? jos kuuluu niin voi olla aika äkkiä 7 matsia oteltuna.