Mivi Total Plus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja exivic
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään käytössä? Kokemuksia? Ite juuri ostin kyseistä vitamiinihässäkkää. Lähinnä tarkoitus olisi turvata vitamiinien saanti jos tässä rupeaa tuota painoa pudottelemaan.:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla meni maha siitä ihan sekaisin,otin sen aamulla aamiaisen yhteydesssä.onhan siinä aika reilut vitamiinimäärät,ehkä sillä oli osuutta asiaan,koska muista vitamiineista ei ole tullut vatsaoireita...:(

ite käytin tota sellaisen litran pullon..
ihan hyvin meni alas aamulla aamupalan yhteydessä.
ainoa mikä otti päähän siinä, kun se on nestemäinen,
se aineen mittaaminen lasiin.. mielestäni tabletit on helpompia, mutta toi nestemmäinen imeytyy parhemmin..
toi MIVI TOTAL PLUS on valittu vuoden luontaistuotteeksi.

http://gymgrossisten.com/test/gymshop/media/donbach_mivi_total.htm

Mivi total plus
Serverings storlek 1 msk
Serveringar per flaska 1L 60st
Ingredienser per 30 ml

A-vitamin (betakaroten) 1,5 mg
B1-vitamin (tiamin HCI) 10 mg
B2-vitamin (riboflavin) 10 mg
B3-vitamin (niacin) 10 mg
B5-vitamin (pantotensyra) 25 mg
B6-vitamin (pyridoxin) 10 mg
B12-vitamin 10 mcg
C-vitamin (askorbat) 1000 mg
D2-vitamin (engokalciferol) 10 mcg
E-vitamin (d-alfatocoferol) 133 mg
Biotin 100 mcg
Bor (citrat) 500 mcg
Folsyra 400 mcg
Inositol 25 mg
Kolin (bitartrat) 25 mg
PABA (para-amino-benzoesyra)10 mg
Jod (kelp) 150 mcg
Järn (ferrofumerat) 5 mg
Kalcium (karbonat) 250 mg
Kalium (klorid, citrat) 200 mg
Koppar (citrat) 1mg
Krom (kelaterat) 50 mcg
Krom (kelaterat) 50 mcg
Magnesium (oxid)300 mg
Mangan (glukonat) 2 mg
Q10 (vattenlöslig) 10 mg
Selen (kelaterat) 50 mcg
Zink (glukonat) 5 mg
Bioflavonoider 50 mg
L-alanin 28 mg
L-arginin 32 mg
L-aspartinsyna 66 mg
L-cystin 25 mg
L-fenylalanin 42 mg
L-glutaminsyra 180 mg
L-glycin 18 mg
L-histidin 24 mg
L-isoleucin 50 mg
L-leucin 76 mg
L-lysin 70 mg
L-metionin 48 mg
L-prolin 90 mg
L-serin 50 mg
L-treonin 40 mg
L-tryptofan 12 mg
L-tyrosin 14 mg
L-valin 60 mg

I en bas av mer än 70 spårmineraler i kolloidal form bestående av :
bor, fosfor, jod, järn, kalcium, kalium, kisel, kobolt, koppar, krom,
litium, magnesium, mangan, molybden, rubidium, selen, svavel,
zink, vanadium m fl, samt alfalfa och psyllium.

Antioxidationsmedel: Citronsyra, kaliumsorbat, natriumbensoat. Emulgeringsmedel (E415, E422). Smakämnen: Ananas och apelsin.

Mitäs mieltä olette, onko tossa kaikki tarvittava/paljon turhaa voimailijan kannalta? onko noi määrät riittäviä n. 80 kiloiselle? Onko jotain vastaavia tehokkaampia valmisteita?

Kyllähän tuo aika tujua ainetta on. Puolilitraa on nyt menny ja ei oo ollu minkäänlaisia vatsa ym. ongelmia. Ja pitää nyt mainostaakkin että ensimmäinen talvi moneen vuoteen että en oo ollu kertaakaan kipeenä.:thumbs: Ja tämä näkyy myös tuloksissa kun on saanu reenailla terveenä.

Oon ottanu tuota aamulla ja sitten iltapäivällä reenin jälkeen.

Taidanpa ostaa toisenkin kerran :kippis1:

Olikos siinä purkin kyljessä "parasta ennen" -päivää? Ite oon joskus ostanut erehdyksessä Mivitotal-pullon, Mivitotalplussan sijasta(siinä on murto-osa vitamiineista verrattuna plussaan) hinta oli pari euroo halvempi. Vähän harmitti.........:( Niin siis mun purkin kyljessä oli säilyvyys kaksi kuukautta avaamisesta . Ja kun annos on 10ml päivässä, riittää 500ml pullosta 50 päivää eli pitää muistaa ottaa melkein joka päivä.

Ite ostin luontaistuotekaupasta, ei oo ollu apteekeissa. Tuossa on kans että säilyy sen 2kk siitä kun on korkattu, mutta puolilitranen pullo ja annostus 1-2rkl 2krt pv, joten se kestää sellaset 3vk.

Yksi puolen litran pullo on tullut nautittua, ei ollenkaan sen hypen arvoinen mitä luontaistutekaupan täti kehui. En huomannut mitään verrattuna esim. multitabsiin.

Ja miten tuommoisen paremmuutta voi edes arvioida???

Toki jos kehtaisi rahaa tuohon laittaa niin ei yhtään hullumpi vitamiini hässäkkä. Raikkaan makuinenkin.

ite otin mukaan ruokavaliooni!noin 1 vuoden naukkaillut joka aamu, täytyy sanoa että pirun hyvä tuote.lähtee päivä niin niin hyvin käyntiin. :worship: ei ole paljon flunssia ollut,heh. treeni kaveri kiroo aina kun mä pysyn terveenä ja hän ei ja mä menen valovuosien päässää treeneissä.:D ennen kuin aloittelin salitreenejä noin.4v sitten pelasin futista ja lätkää.sairastelin ihan sikana.krooninen keuhkoputken tulehdus ja ym.kivaa nyt kolmeen vuoteen pari nuhaa ja lisäravinteet ollu koko ajan mukana, tiedä sitten niiden osuutta asiaan, mutta kuitenki. vaikka muijakaveril on kaikki flentsut niin ei tartu sitten ei perkele millään.ei se väärin ole.

kyllä toi mivitotal plus on loisto tuote! flunssaa ei ole ollut vaikka meinas iskee päälle...onhan tuossa paljon kaikkee eri vitamiineja ja makukin on sopivan tujakka :thumbs:

äiti on töissä apteekissa niin se hommaa tuotteen puoleen hintaan tukusta. iskäkin saisi tuotteen lähes puoleen hintaan kun pyörii hiihtopiireissä ja sen kaveri on kai joku kyseisen tuotteen markkinoija (?)

loisto litkua vaikkei itsellä olekaan vertailukohtaa.

Mivitotal+ pitää sisällään monia loistavia ominaisuuksia, mutta kirjoitusvirheitä se ei kuitenkaan karsi. :arvi:

Originally posted by Fatso
En huomannut mitään verrattuna esim. multitabsiin.

Ja miten tuommoisen paremmuutta voi edes arvioida???

ÖÖö, tuota jooo, miten tuommoista voi edes arvioida? Eikai sitä mitenkään _tunne_, että nyt on C, ja E-vitamiinia riittävästi.

Ilmeisesti tähän on ainostaan teoriapohja johon voi "luottaa".

Näyttäisi olevan ihan ok tuote, tosin vaikea kuljettaa mukana, vaikka matkoilla. Ymmärtääkseni säilytys viileäkaapissa? Itseni on ainakin varmistettava mm. B-ryhmän vitamiinien riittävä saanti, sattuneista syistä ja tuon mehun mukaan siinä B-ryhmä jää aika vähille... Liian vähille. Miksi? No, aina ei voi voittaa. Muuten aika pieniä eroja Solgarin tabuihin joita syön. Koskee myös ravinteiden "muotoa".

Oon käyttäny tota jo aika kauan. Ihan hyvää on mun mielestä ollut. Nykyään otan sen päivän annoksen kahdessa osassa, niin tulee vähän tasaisemmin noi vitamiinit.

Tohon säilymiseen, niin avattuna viileässä. Avaamattomana voi säilyttää huoneen lämmössä. Tai ainakin muistelen et siinä purkissa luki noin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom