Mitsubishi Lancer Evo IX

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Liittynyt
13.6.2011
Viestejä
9 475
Noni. Tollanen olis yhtenä vaihtoehtona, mutta aattelin nyt kysellä teiltä kokemuksia. Helvetin tarkkahan saa olla kun ostaa käytettyä, joku Keravan kolli jos on vähän piristäny ja ajanu valorallia niin voipi alkaa räjähtelemään voimansiirrosta jotain. Mutta mites muuten, onko nää tajuttoman kalliita ylläpitää ja omistaa jos ymmärtää olla tahallaan särkemättä?
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei sieltä voimansiirrosta mitään räjähtele. Vakiokytkimellä on tietysti rajansa ja kaikkihan rikki saa muttei tuota kannata pelätä jos on siistikuntoinen eikä räpelletty yksilö.

Jotkut osat on vähän arvokkaita. Esimerkkinä vetonivel jota ei saa erikseen vaan pitää vaihtaa koko akseli. Koska näillä ajetaan rallia niin käytettyjenkin arvo on koholla ja itse sain maksaa pelkästä käytetystä nivelestä 200€ mutta vaihtoehdot oli vähissä.

AYC on pieni murheenkryyni mutta hajoilee lähinnä vanhemmista ja iäkkäämmistä. Sen korjaaminen on pahimmillaan kallista.

Muuten en oikein osaa pitää Evo ysiä suht. vakiokuntoisena tai vähän piristettynäkään mitenkään kalliina ylläpitää. Bensapumppua, putkiviriä ja säätöähän noi huutaa. Niillä eväillä 350hv on helposti rikki ja kyllä se jo vaikuttaa kulkuun positiivisesti. Vakiokytkin kestää tuon kuitenkin vielä mukisematta täyskaasulähtöjä lukuunottamatta.
 
Itsellä oli IV, eli rutkasti vanhenpi. Neliveto on kyllä omaa luokaansa. Moottori taitaa olla lähes aama 4g63 mikä vanhemmisakin,nykyaiksempana vaan.
Huolloista kun pitää huolen ni säästyy monelta vaivalta mikä ei varmaan yllätyksenä tullut. käyhän ainakin koeajamassa
 
Niin ku Aleksei jo kertoikin, ei sieltä mitään räjähtele tai ei ainakaan pikku virien takia. Paskalla käytöllähän saa kaiken rikki. Sinuna etsisin mahdollisimman hyvin pidetyn yksilön, osat kuitenkin maksaa jonku verran. Muuten huoltaminen ei mitään erityisen kallista, no öljyt vaihtuu suht usein ja nelivedon öljyt kannattaa myös vaihdella(AYC ja perä). Itellä oli 9, ostin sen uutena ja myin ku mittarissa oli 50tkm. Sit kaveri ajeli sillä 80tkm asti eikä siinä mitään ongelmia ollu. Kori ja maalipinta kannattaa tsekata tarkkaan, joissain ollu maalivikaa.
 
Zone-sarja -42%
Kiitoksia vastauksista. Aika varmasti joko ysi tai saman ikäluokan STI tulee hankittua nyt pikapuoliin. Sitte vaan toivotaan oikein runsaslumista talvea.
 
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom