Mitkä ovat mahdollisuuteni?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elieli... Kysymys koskee lähinnä mahdollisuuksiani pitää rasvaprosentti samana, mutta saada lihasta. Tämänhän ei pitäisi olla mahdollista, mutta olen ajatellut asiaa minun kohdallani... Ikää kohta 16, pituus ~172cm ja painoa ~83kg. Rasvoja en ole mitannut koskaan, mutta sitä laardia kyllä löytyy, en uskalla arvioida tarkemmin, mutta ainakin 20% - ehkä lähentelee jopa 30% ???

Ajatus perustuu lähinnä siihen että minulla saattaisi olla vielä muutama sentti pituuskasvua jäljellä. Muistelisin myös että HULKKI kertoi jostakin +300kcal/-300kcal syklihommelista. Olisin Hulkki erittäin kiitollinen jos voisit kertoa hieman lisää tästä tavasta, jolla saat tasaisesti lihasta ilman että rasvaprosentti juurikaan nousee? Eli jos lihas kasvaisi suhteessa enemmän mitä rasvaa kerääntyy, ja venyisin vielä joitain senttejä olisiko tämä aivan mahdottomuus?

Dieettiä olen ollut jo muutamaan otteeseen suunnittelemassa/aloittelemassa, mutta homma on aina kaatunut itsekurin puutteeseen ( :curs: ) tai olen ajatellut että dieetillä ei lihas kasva, vaan lähtee viimisetkin rippeet, joten on viisaampaa jatkaa ns. normaalisyöntiä joka minulla on ollut taas viikon päivät päin helvettiä.

Kiitokset etukäteen kaikille jotka ottavat kantaa! :kippis1:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Käyttämäni kalorisyklitys on tavallaan muunnelma ABCD-systeemistä, josta löytyy searchilla asiaa. Käytännössä syödään 1-2 viikkoa alle kulutuksen (dieetataan) minkä jälkeen syödään 1-2 viikkoa yli kulutuksen (bulkataan). Mistään 300 kalorin säännöistä en muista puhuneeni, kalorit voi itse pikku hiljaa säätää itselleen sopiviksi.

Jos sulla on paljonkin ylimääräistä painoa voisi olla mahdollista jopa polttaa rasvaa ja kasvattaa lihasta samaan aikaan. Tästä minulla ei ole tosin kokemusta / tietoa, mutta uskoisin RiQ:n voivan auttaa tuon suhteen.

Tässä pohdittavaa:
dieettasin about 8 viikkoa ja laihduin 4 kg. Sitten pidin väliviikon ja söin roskaruokaa. paino nousi kuitenkin viikossa vain 400 grammaa. Uskon, että kun nyt taas aloitan dieetin ja aerobisen, saattaa minulta pudota jopa kilo seuraavan viikon aikana, koska kuluneella viikolla annoin aineenvaihduntani taas innostua syömällä enemmän ja yleensä, kun tauon jälkeen dieettaan, juuri tuo kilo putoaa ensin ja sitten alkaa putoamiset pienenemään ja pienenemään.... Tämä siis tukisi tuota on-off-on-off- teoriaa.

Kiitokset Hulkki ja Mixu vastauksista!! Aika mielenkiintoinen juttu Mixu, saatan nähdä jo valoa tunnelin päässä...

Mikäköhän aika mahtaa riittää vaikka viikon-parin diettijakson jälkeen että aineenvaihdunta alkaa toimia kunnolla jos alkaa syöpöttelemään oikein olan takaa?

Pari ekaa päivää varmaan menee siihen että alkaa edes saamaan ruokaa alas.

Tollasessa syklihommassa on sitten vielä sekin riemu että niitä dieetin ekoja ja toisia päiviä on enemmän kuin jatkuvassa diettamisessa.... :whip: :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom