Mitkä ovat kumppanisi 5 parasta ominaisuutta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
- Hellä ja kohtelee mua hyvin. Muutenki jumaloi päästä varpaisiin. ;> Siitä mä tykkään.
- Hyvä kuuntelija, tätä arvostan paljon.
- Näyttää pirun hyvälle <3
- Suojelee mua pahalta maailmalta. ;>
- Luotettava & rehellinen. Enpä varmaan ikinä ole parisuhteessa ollu näin luottavainen kaiken suhteen.. niin hänen kuin yhteisen tulevaisuuden.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitkä ovat kumppanisi 5 parasta ominaisuutta

Mun kumppanissa niitä on niin paljon että viisi on liian vähän:haart:
Mutta tärkeimmät on: uskollinen, rehellinen(niin itselleen kuin minullekkin),
muut huomioon ottava, ihanan hullutteleva ja hauska ja tietysti sitoutunut meihin 100%!

Zone-sarja -42%
1. Hartiat
2. Käsivarret
3. Pakarat
4. Potkat (siis reidet)
5. Käy ahkerasti salilla

:hyper:

No joo, oikeesti se on
1. pelottavan älykäs
2. raivohauska
3. primitiivisellä tavalla miehekäs just mun makuun
4. kärsivällinen, kestää mun kitinän ja vinkumisen
5. tolkullinen aikuinen, elämä järjestyksessä ja aina homma lapasessa.

Mut minkäs hartifetissille voi :D

Mun piti mennä kauas nähdäkseni lähelle...eli 7 vuoden seurustelun jälkeen pakkasin laukut ja lähdin ulkomaille, yksin. Kahden vuoden jälkeen ymmärrän, että hän on minulle se ainoa oikea.

Hän on:
- henkisesti tasapainoinen ja vahva (ei tulisi mitään, jos olisi kaksi itsestään epävarmaa parisuhteessa)
- hänen kanssaan on hyvä ja helppo olla juuri sellainen kuin olen
- hän on reiluin ja luotettavin ihminen, jonka tunnen
- hän ymmärtää minua puolesta sanasta (okei, joskus naisen ja miehen logiikat eivät kohtaa...)
- hän on nähnyt kaikki huonot puoleni, ottanut vastaan kaiken paskan ja silti jaksaa uskoa minuun ja meihin.

Hitsi, tajusin juuri, kuinka onnekas olenkaan :haart:

Oman armaani parhaat piirteet (ei missään tietyssä järjestyksessä) :haart:

- luotettava ja uskollinen
- huumorintajuinen ja suloinen höpsöilijä
- fiksu
- kärsivällinen (jaksaa mun kitinät, vinkunat, kiukuttelut, ym.)
- täydellinen sekoitus poikamaista ja pirun miehekästä :)

-huumorintajuinen (tosin ei yllä mun tasolle:D)
-hellä ja huomaavainen
-luotettava ja rehellinen
-osaa (nykyään) toimia mun kans oikealla tavalla sillon, kun mua kiukuttaa tms
-nykyään urheilullisempi kuin ennen ja nyt ollaankin yhdessä dieetillä ;)
-meillä on alusta asti ollut tietynlaisia vaikeuksia ja niistä ollaan yhdessä selvitty = ollaan nähty molemmista ne paskat puolet, mut nyt molemmat osataan suhtautua asioihin paljon paremmin

Mulla on mies, joka rakastaa mua nyt enemmän kuin koskaan:haart:
Rakkaudentunnustuksia satelee ja tekemisistäkin sen kyllä huomaa, että hän todella rakastaa mua. Ja nyt kun on vielä nämä vauvasuunnitelmatkin.. :love:

Joo, tässä rinnalla varmaan tarvis olla threadi, missä olis 10 vuoden jälkeen miehesi ihanimmat piirteet :thumbs:
Mutta kyllä niitä vielä löytyy;
1. On duunari, kätevä, pätevä ja saa aikaiseksi! Tekee remontit ja haisee hielle ja jättää hitto vie työnsä työpaikalle. (ja on muuten hyvännäköinen remppakuteissa :D )
2. Ei koskaan päästä nukkumaan vihan yli, on enempi se, joka aloittaa sovintokeskustelut (mä olen valitettavasti pitkävihaisempaa mököttäjä-sorttia, josko näinä vuosina olen oppinut siitä melko hyvin pois)
3. On sosiaalinen ja tulee ihmisten kanssa toimeen, ei kuitenkaan hillu kaupungilla ja ryyppää.
4. On sisimmiltään äärimmäisen herkkä ja kiltti, mutta kuitenkin sopivasti äijä (myös välillä jopa v-mäinen, mitä voi sitten ihmetellä vierestä, useimmiten hiljaa sisimmässään naureskellen.)
5. Seksi T-O-I-M-I-I. :worship:

Että terkkuja vaan, vaikka tavattu onkin toisemme jo paljon ennen tätä palstaa.

Niin ja voisin vielä lisätä että kyllä se vaan jäi mullakin lista kesken, että 10 kohtaa olis tullut helpolla

Ja Eleonooralle onnea vauvasunnitelmien kanssa!

Latest posts

Back
Ylös Bottom