Mitkä ovat kumppanisi 5 parasta ominaisuutta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. Luotettavuus. En voisi keneenkään muuhun tällä tavalla luottaa.
2. Kunnianhimo. Saavuttaa tällä hetkellä sitä mitä on aina halunnut tehdä. "Se otetaan, mikä halutaan, eikä tyydytä siihen mitä saadaan".
3. Huomaavaisuus/ Kiltteys. Saan kehuja päivittäin, aamukahvin joka aamu sänkyyn, haleja ja suukkoja :D
4. Päämäärät elämässä. Omakotitalo, lapset, työ jota rakastaa.
5. Vittumaisuus. Tässä miehessä on munaa pistämään mulle vastaan ja sanomaan omat mielipiteensä. On joskus niin v***n ärsyttävä, mutta juuri siksi niin rakastettava :haart:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1. Luotettavuus & rehellisyys, turvallisuus. En ole voinut luottaa vielä kehenkään näin täysin.
2. Älykkyys. Sillä voi tehdä melkein mitä vain! Ainakin tässä tapauksessa. Helpottaa elämää.
3. Määrätietoisuus yhdistettynä kunnianhimoon yleisesti elämässä.
4. Samanlaiset, kunnon terveet elämänarvot.
5. Omat varat. Ei tarvitse miettiä toisen motiiveja suhteelle.

Tämän lisäksi hienoa on seksi, aito rakkaus ja kypsyys esim perheen perustamiselle :love:
Huumorintajulle ja yleiselle tilannekomiikalle on kyllä annettava edes kunniamaininta.
Ooh, kun on mukava hehkuttaa, iiihana tredi taas, Gilly! :haart: :haart: :haart:

1. Luotettavuus. Pakko tämä on pistää ekaksi, kun on tullut oltua suhteissa, joissa ei koskaan voinut tietää, mitä toinen puuhailee selän takana, ja katteettomia lupauksia annettiin ja tuli paljon pahaa mieltä ja kärsimystä. Mun mies kun jotain sanoo, niin se myös sitä tarkoittaa!
2. Aikuisuus. Tämä olisi voinut olla myös yläotsikko, jonka alle olisi tullut sellaisia asioita, kuin tuo juuri mainitsemani luotettavuus, vastuullisuus (omista tekemisistä, sekä muista huolehtiminen), sivistyneisyys, henkisyys... Mitä kaikkea sisältyykään siihen, että kokee olevansa suhteessa, jossa on kaksi aikuista ihmistä, eikä ole mitään asetelmaa tyyliin vanhempi-aikuinen, vastuunkantaja-vastuuton, huolehtija-huolehdittava jne.
3. Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus. En voi sietää miehiä, jotka suhtautuvat lapsellisen ylemmyydentuntoisesti muihin rotuihin, seksuaalivähemmistöihin ym. ja ajattelevat, että koko maailma pyörii heidän napansa ympärillä.
4. Keskustelutaito. Uskomatonta, että jonkun ihmisen kanssa voi puhua ihan mistä tahansa! Parasta on, että voi puhua tästä suhteesta, meistä, tunteista, tulevaisuudesta, peloista ja seksistä. Riidatkin muuttuvat keskusteluksi, kun toinen oikeasti kuuntelee! Ja mikä parasta, yrittää ottaa opikseen ja tehdä seuraavalla kerralla toisin. En ole koskaan tavannut miestä, joka ei ottaisi pelkästään nokkiinsa jos sitä arvostelee.
5. Se saa minut nauramaan, yleensä jopa hysterian partaalle ja yli. Mitä huonompi juttu, sen enemmän nauran...
Pakko lisätä vielä kuudes kohta...
6. Toimiva seksuaalinen kemia. Ilman tätä liimaa ei suhde voi kaikilla tasoilla toimia.

Nate sanoi:
1. Luotettavuus. Pakko tämä on pistää ekaksi, kun on tullut oltua suhteissa, joissa ei koskaan voinut tietää, mitä toinen puuhailee selän takana, ja katteettomia lupauksia annettiin ja tuli paljon pahaa mieltä ja kärsimystä. Mun mies kun jotain sanoo, niin se myös sitä tarkoittaa!
2. Aikuisuus. Tämä olisi voinut olla myös yläotsikko, jonka alle olisi tullut sellaisia asioita, kuin tuo juuri mainitsemani luotettavuus, vastuullisuus (omista tekemisistä, sekä muista huolehtiminen), sivistyneisyys, henkisyys... Mitä kaikkea sisältyykään siihen, että kokee olevansa suhteessa, jossa on kaksi aikuista ihmistä, eikä ole mitään asetelmaa tyyliin vanhempi-aikuinen, vastuunkantaja-vastuuton, huolehtija-huolehdittava jne.
3. Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus. En voi sietää miehiä, jotka suhtautuvat lapsellisen ylemmyydentuntoisesti muihin rotuihin, seksuaalivähemmistöihin ym. ja ajattelevat, että koko maailma pyörii heidän napansa ympärillä.
4. Keskustelutaito. Uskomatonta, että jonkun ihmisen kanssa voi puhua ihan mistä tahansa! Parasta on, että voi puhua tästä suhteesta, meistä, tunteista, tulevaisuudesta, peloista ja seksistä. Riidatkin muuttuvat keskusteluksi, kun toinen oikeasti kuuntelee! Ja mikä parasta, yrittää ottaa opikseen ja tehdä seuraavalla kerralla toisin. En ole koskaan tavannut miestä, joka ei ottaisi pelkästään nokkiinsa jos sitä arvostelee.
5. Se saa minut nauramaan, yleensä jopa hysterian partaalle ja yli. Mitä huonompi juttu, sen enemmän nauran...
Pakko lisätä vielä kuudes kohta...
6. Toimiva seksuaalinen kemia. Ilman tätä liimaa ei suhde voi kaikilla tasoilla toimia.
Ihan pakko pikkasen sekaantua tänne pariutuneitten threadiin... :rolleyes: Tuossa tuli nimittäin sellainen lista, jonka voisin väittää olevan täydellinen. :thumbs:

Emmah sanoi:
Ihan pakko pikkasen sekaantua tänne pariutuneitten threadiin... :rolleyes: Tuossa tuli nimittäin sellainen lista, jonka voisin väittää olevan täydellinen. :thumbs:

Heh ;)
Löytyy muuten tältä palstalta tuokin ihanuus. Löydettiin kylläkin toisemme jo ennen tätä palstaa. On täällä vaan hyviä miehiä :D

Zone-sarja -42%
OmppuO sanoi:
- Luotettava
- Huumorintajuinen
- Ei arvostele eikä pyri loukkaamaan
- Ei lähde mukaan kaikkiin naurettavuuksiini
- On riittävän monissa asioissa täysin erilainen kuin minä, on saanut sillä hellittämään joissakin asioissa. Itse stressaan ja mietin asioita niin paljon, että ilman miestäni saisin varmaankin aivoverenvuodon ennen 30- vuotispäivääni.

Oikein hymyilyttää, kuinka samanlaiset asiat minulla pyöri mielessä :lol2:
En voisi parempaa miestä kuvitella minun aivoituksiani tasapainottamaan :love:

Mistä te tällaisia miehiä olette löytäneet? Miksi minun tielle ei ole koskaan ketään sattunut, joka ansaitsisi imartelun? :wall: Noo, toivottavasti seuraavan 10 vuoden sisällä...

1. , 2., 3., 4. ja 5. : Ei ole turhan helppo tai ennalta-arvattava tapaus, eli antaa vielä odottaa itseään elämääni :)

Välillä on suorastaan hirmu turhauttavaa olla sinkku, varsinkin tällaisia postauksia lukiessa. Kaikilla tuntuu käyneen niin hyvä tuuri kohdalle :)

No mutta, fiktiivisesti ajateltuna, lisänä luotettavuuteen, rehellisyyteen jne jne mitä jokainen nainen miehessään varmasti arvostaa, sanoisin yhdeksi pykäläksi kunnianhimon. Jämähtäjät kauhistuttavat mua - ei sillä etteikö tilanteeseen voisi ja saisi olla tyytyväinen, mutta jos joka päivä vikistään että kaikki on päin helvettiä eikä asioille kuitenkaan osata / edes yritetä tehdä mitään, niin mulla ei yksinkertaisesti riitä hermoja katsella sellaista tapausta. Ennemmin tai myöhemmin pitkässä juoksussa päädytään kuitenkin siihen tilanteeseen että mua osoitellaan sormella ja syyllistetään siitä kuinka toinen ei ole saanut asioitaan järjestykseen tai tehdä juttuja niinkuin olisi halunnut, vaikka en millään tavalla ole koittanut rajoittaa mitään.

Taisi tulla aika sekava selitys :D No, jospa joku ymmärtäisi kuitenkin tosta jotain :)

Elsa sanoi:
Välillä on suorastaan hirmu turhauttavaa olla sinkku, varsinkin tällaisia postauksia lukiessa. Kaikilla tuntuu käyneen niin hyvä tuuri kohdalle :)

Sori taas :offtopic: mut muista Elsa niinä turhauttavina päivinä että läheskään kaikki ei ole onnistunut sitä täydellistä miestä löytämään. Eli sillon on musta ainakin mielettömän hienoa olla sinkku, kun kattelee ympärilleen ja näkee niitä kellä menee täysin vituralleen. Ja kun kuuntelee kavereiden juttuja omasta suhteestaan. En tietenkään ole vahingonilonen näille tapauksille, vaan meinaan että sinkkunakin parempi kuin perseellään olevassa suhteessa.

Tosin minä veikkaan, että kuulun juuri niihin, jotka ei koskaan mitään hyvää (tai edes sopivaa) tule löytämään. Vika kai myös omassa päässä.

Ja vähän aiheestakin: hyviä top-5 listoja tullut. Tollanen kun sattuis kohdalle :) ja vielä napsahtais...

Ei ole sit missään järjestyksessä...
1.kiltti
2.hauska
3.luotettava
4.paras ystäväni
5.rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen

noita löytyis vaikka kuinka. tossa nyt on muutama jotka juolahti mieleen:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika hyvä satsi tässä.

Peppilotta sanoi:
1) Mies on luotettava kuin peruskallio
2) Hän on sen lisäksi käsittämättömän kiltti, hellä ja osaa osoittaa rakkauttaan miljoonin eri tavoin (mm. huolehtii, hoivaa, hieroo ja rapsuttaa, tuo kukkia tai aamupalaa sänkyyn)
3) Meillä on täsmälleen samanlaiset elämänarvot (urheilu, terveellinen ruoka, perhe, lapset, työ, koti jne....)
4) Hän tasoittaa sopivasti rauhallisuudellaan ja tasapainoisuudellaan minun ylistressaavaa ja ailahtelevaa luonnettani
5) Ei suutu turhasta ja on jo aivan aikuinen mies eikä mikään elämää kokematon ja vallaton pojankoltiainen

Luulenpa etteivät mitkään sanat riitä kuvaamaan kaikkea hyvää siinä omassa kullassa jonka kanssa on aivan mielettömän hyvä olla. Kuinka paljon hän onkaan hyvää minulle tehnyt pelkästään olemalla oma ihana itsensä. Balsamia haavoille. :haart: :haart:

Trish: Noin minäkin uskoin vielä lyhyen aikaa sitten. Älä lannistu, jonkin puskan takaa löytyy ihan varmasti sullekin Se Oikea.

1) Saa mut aina hyvälle tuulelle ja nauramaan
2) Rakastaa minua enemmän kuin mitään
3) On luotettava ja rehellinen
4) On tosi tunteellinen
5) Hänen seurassaan voi olla oma itsensä

Ja kyllä noita löytyis vaikka kuinka paljon vielä lisää:)

1. Poikamainen kyky innostua asioista intohimoisesti ja energisoitua siten mihin tahansa haasteisiin.
2. Joviaalius - haluaa ihmisille lähinnä hyvää, on hyvä seuramies, koska osaa huomioida muita ja näiden ajatusmaailmoja, antaa vähästäänkin.
3. Älykkyys, joka ei tee ylpeäksi tai ylimieliseksi, vaan kiinnostuneeksi muiden mielipiteistä ja uudestan tiedosta/näkökulmista. Ensimmäinen miehinen tapaus, jonka olen itse tavannut.
4. Arvostaa minua, sekä ihmisenä että kykyjäni ja potentiaaliani. Luottaa minuun enemmän kuin minä itse ja tekee siten minusta hiljalleen parempaa ja vahvempaa ihmistä.
5. Haluaa aina antaa - on sitten kyse hyvän mielen tuottamisesta lahjoin tai vitsailemalla. On valmis näkemään vaivaa toisen (minun) iloni eteen.

:haart: Tässähän oli mullekin hyviä muistutuksia. Aina sitä ei jaksa muistaa, miten onnekas on, että on löytänyt jonkun, joka ymmärtää ja jaksaa.

Trish sanoi:
Mistä te tällaisia miehiä olette löytäneet?
Elsa sanoi:
Välillä on suorastaan hirmu turhauttavaa olla sinkku, varsinkin tällaisia postauksia lukiessa. Kaikilla tuntuu käyneen niin hyvä tuuri kohdalle

Suosittelen lämpimästi vipiksi liittymistä (Elsa taitaakin olla jo) ja Pakkiksen vippi-ircciin uskaltautumista :)

Täytyy kyllä sanoa ettei se viisi kohtaa riitä millään kuvaamaan omaa kultaa. Ei voi sanoin kuvata kuinka hyvän ja ihanan miehen olen löytänyt. Tärkeimäpänä kai voi mainita samanlaiset arvot, luotettavuus, kiltteys ja ääretön positiivisuus. Tasapainottaa mukavasti suhdetta tietynlainen erilaisuus ja se osittainen samanlaisuus. :haart:

Nyt mäkin kyllä tulen tänne hehkuttamaan mussukkaani:haart: :love:

1. Rehellinen, ihminen johon voi todella luottaa.

2. Fiksu, tietää erilaisista asioista paljon (jolloin myös minun yleissivistykseni, joka on totaalisen huono, paranee:D )

3. Älyttömän kiltti ja hellä(vaikkakin itsepäinen, LUE muru:jahas: )

4.Huumorintajuinen

5.Hyvännäköinen, jumalainen kroppa ja hyvä sängyssä:kuola:

Ei nämä viisi kohtaa kyllä riitä mihinkään kuvaamaan mun kultaani.

Saaks tänne laittaa tälläsen mun ihanneekumppanin 5. parasta ominaisuutta?...vähän off topic, mutta...

1. Ymmärtäväinen( ei ole pumpulissa kasvanut, kovaa elämää nähnyt ja kokenut)
2. Kylmä. (Ei huuda joka päivä rakastavansa, eikä roiku puntissa.)
3. Hellä (Muistaa kuitenkin silloin tällön silittää hiuksiani tai kuiskia korvaani tunteensa)
4. Itsepäinen. (Ei alistu tossun alle, pitää mielipiteensä, näyttää vitutuksensa)
5. Treenaamiselle omistautunut . (Jos pitää valita minä tai treeni valitsee minut, mutta on tosissaan treenaava ja itsestään huolta pitävä mies.)

Törkätkää mun eteen tollanen. Kiitos.

1. Ymmärtäväinen. Kuuntelee kärsivällisesti tilityksiäni luultavasti turhanpäiväisistä asioista ja koettaa parhaansa mukaan auttaa/lohduttaa, mikä juttu sitten onkin kyseessä.
2. Urheilu. Ei tulisi mitään, jos poikaystäväni urputtaisi siitä, että treenaan liikaa tai en saa osaa lisäravinteita tjsp. Kultani kautta itse asiassa innostuinkin puntilla käymisestä, kiitos hälle siitä! :haart: Urheilija kun on itsekin.
3. Samat intressit muutenkin elämässä. Naimisiin emme ole menossa vielä, mutta on mukavaa, että ajattelemme elämästä (ja kuolemasta, lapsista + tulevaisuudesta) suht samalla tavalla.
4. Rehellisyys. Kertoo minulle, mitä oikeasti ajattelee (vaikka se olisikin jotain negatiivista asuvalinnastani :rolleyes: .. eri asia sitten vaikuttaako tämä mielipide)
5. Joustaa tarvittaessa eikä riitele. Ärsyttävyyteen asti välttelee riitelyä, ja saa mut tuntemaan itseni joskus typeräksi riidanhaastajaksi, kun toinen vaan keskustelee rauhallisesti ja itse huudan pää punaisena (noh, se on vaan mun tapa ratkaista asiat) :nolo:

- Rakastaa minua kuulema niin paljon ku voi vaan :worship:
- Kiva painikaveri EHOTTOMASTI (se kutiaa helposti niin mää aina voitan:hyper: )
- Saa minut hyvälle tuulelle
- Maailman paras treenikaveri salilla :haart:
- Kunnioittaa mun päätöksiäni ja voin olla oma itseni AINA
- Luotettava

... voisin jatkaa listaa loputtuomiin.. anyway, rakastan mun kultaa :haart: :haart:

Vain viisi, voi apua :haart:
No, yritetään tiivistää.

1. Häneen voin luottaa sataprosenttisesti. Siis hän on uskollinen ja kaikin muin tavoin luotettava.
2. Hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen, mutta silti mielellään kannustaa minua pois sipsipussin ja suklaa levyn ääreltä :) joka on myös todella hyvä asia.
3. Hän on todella viisas. Hän tietää paljon kaikista asioista ( jopa liian paljon eli enemmän kuin minä :D ), joten hänen kanssaan voin puhua mistä vain.
4. Hänellä on terveet elämäntavat. käymme ryyppäämässä vain harvoin. Lisäksi hänkin rakastaa urheilua ja nykyisin hän on myös treenikaverini, josta saan todellakin lisäpotkua treeneihin (ja huomioitavaa on myös, että ilman häntä en luultavasti olisi löytänyt tätä ihanaa lajia)
5. Ja, onhan se hyvä seksielämäkin tärkeää :love: :haart:

Tämän lisäksi on paljon muita asioita, mutta nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleeni. Ja kaikki ulkonäköön liittyvat asiat jätin pois. Muuten listasta olisi tullut aivan liian pitkä :kuola:

Latest posts

Back
Ylös Bottom