Mitkä ovat kumppanisi 5 parasta ominaisuutta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. Luotettava
2. Samankaltaiset arvot
3. Terveelliset elämäntavat
4. Rauhallinen
5. Hassu

:love: :haart:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1. Herkkyys ja syvällisyys
(aistii helposti naisen tuntemuksia, kunnioittaa toisia, toisten mielipiteitä, pohtii asioita, on "varovainen" tekemään hätäisiä johtopäätöksiä)

2. Älykkyys, sivistyneisyys ja asioista kiinnostuneisuus
(Osaa ajatella laajasti, avarakatseisesti, perustelee mielipiteitään, seuraa asioita, on kiinnostunut myös toisten mielipiteistä, hänellä on mielenkiintoisia ja monipuolisia ajatuksia)

3. Vakaus, varmuus
(tietää mitä tekee ja mitä haluaa niin elämässä kuin parisuhteessa)

4. Ystävällisyys ja kohteliaisuus
(Hyvät tavat, kannustava suhtautuminen toisiin, näkee toiset mielellään positiivisessa valossa, tiettyä charmia..)

5. Hyvä seksielämä
(kokee sen yhteistyönä ja on erittäin kiinnostunut naisen toiveista)

Voih... Miun mussun hyviä puolia tuntuu olevan mahdotonta typistää vain viiteen kohtaan, pakettina niin mielettömän täydellinen mulle :haart:

Jos nyt joitakin koitan listata, niin

1. Turvallinen ja hellä (ikinä ei tarvihe pelätä mitään kun oma rakas on lähellä)
2. Luotettava ja rehellinen
3. Hällä on maailman ihanin ja samalla paskin huumorintaju, joka on varmaan yksi isoimmista meitä yhdistävistä tekijöistä, ihanan hämärä äijjä :)
4. Kannustava ja ymmärtävä (jaksaa näitä miun loputtomia hajoiluja ja häröilyjä ja potkii eteenpäin huonona päivänä)
5. Hyväksyy miut sellaisena kuin olen, treeneineen päivineen ja on itse samoilla linjoilla elämäntapojen ja arvojen suhteen
6. Romanttinen, komea, seksikäs, hyvä sängyssä, miun paras ystävä ja kaikessa ärsyttävyydessään ihanin mies ikinä, miun oma hassupossu :love: :haart:

1.Ymmärtäväisyys
2.Itsepäisyys
3.Osaa asiansa peiton alla ja päällä
4.Tajuaa punnttien merkityksen
5.kärsivällinen.

Nää ei sit oo missään järjestyksessä, mutta

- Rakastettava, herttainen, turvallinen, hellä yms. kivaa
- Ymmärtäväinen, auttavainen ja kannustava
- Fiksu
- Hyväsydäminen ja suvaitsevainen
- Luotettava ja kärsivällinen

Nää nyt äkkiseltään tuli mieleen. Onhan niitä paljon muitakin rakastettavia piirteitä omassa kullassa :love:. Onneksi olet olemassa, ja mun, yksin mun! :haart:.

Eikö kellään muka täällä ole sellasta äijää joka kuolaa MTV:n musavideoista tissejä ja piereskelee?? :D Kaikilla tuntuu olevan NIIN täydellistä että... Vähän realismiakin peliin please:lol2:

No ei kai, threadin aihe on hehkutus eikä huonojen puolien etsiminen, tottahan sen ymmärrän. Mutta jotenkin vaan alkoi kuulostaa hassulta nämä romanttiset ja täydelliset "mister oikeat" joita jokaiselta tuntuu löytyvän, kun sitten taas pitää mielessä millaisia jörriköitä suomalaiset miehet yleensä ovat... Tai sitten olen vaan katkera kun kaikilla muilla on joku ihannekumppani ja mulla tollanen tavallinen, johon menevät hermot välillä totaalisesti! Mutta elämäähän se vain on, ei kai sitä reilun kahden vuoden jälkeen enää mitään kuherruskuukautta vietetäkään.

No joo, älkäähän nyt sitten suuttuko, tä oli vaan tällainen välikommentti joka tuli mieleen, ei tarvitse kauhian vakavasti ottaa.

Elikkä tuon ukkelin parhaat puolet:
-Samanlainen "antaa mennä vaan"-elämänasenne kuin mullakin, ei turhaan jäykistele
-Avoin, riehakkaan iloinen luonne (alkuaikoina munsta oli kivaa seurata sitä kun oltiin yhdessä liikkeellä ja äijä oli aina suuna päänä ja nauramassa kovaan ääneen, en tykkää hiljaisista hissukoista.)
-Rehellisyys (klisee juu mutta yksi todella tärkeä ominaisuus miehessä) mun äijä ei varmaan edes osaa valehdella, sille tulee niin huono omatunto siitä.
-Tykkää myös käydä puntilla (alunperin munt salille houkuttelikin), tällä hetkellä on onneksi taas innostunut uudestaan, tuossa välissä oli sellainen laiskotuskausi mutta hyvä että sai itseään niskasta kiinni.
-Punkassa menee niin hyvin välillä, että ihmettelen miten ennen pärjäsin ilman sitä:hyper: Meillä loksahti kaikki mieltymykset kohdalleen silloin aikoinaan, se oli kyllä hurrrjaa menoa. Kenenkään muun kanssa ei ole natsannut noin hyvin. Nyt on kyllä ollut vähän hiljaista, kai se on tämä "parivuotiskriisi". Ennenkin näistä hiljaisemmista kausista on noustu taas uuteen "kukoistukseen"!

Rowena sanoi:
Eikö kellään muka täällä ole sellasta äijää joka kuolaa MTV:n musavideoista tissejä ja piereskelee?? :D Kaikilla tuntuu olevan NIIN täydellistä että... Vähän realismiakin peliin please:lol2:

No ei kai, threadin aihe on hehkutus eikä huonojen puolien etsiminen, tottahan sen ymmärrän. Mutta jotenkin vaan alkoi kuulostaa hassulta nämä romanttiset ja täydelliset "mister oikeat" joita jokaiselta tuntuu löytyvän, kun sitten taas pitää mielessä millaisia jörriköitä suomalaiset miehet yleensä ovat... Tai sitten olen vaan katkera kun kaikilla muilla on joku ihannekumppani ja mulla tollanen tavallinen, johon menevät hermot välillä totaalisesti! Mutta elämäähän se vain on, ei kai sitä reilun kahden vuoden jälkeen enää mitään kuherruskuukautta

Niin, ilman sen ihmeempää "suuttumista" haluaisin korostaa, että tässä ketjussa tosiaankin etsittiin kumppanin viittä parasta puolta. Toki olet itse vapaa perustamaan "kumppanisi ärsyttävimmät piirteet" -ketjun tähän rinnalle, jos siltä tuntuu ;) Eiköhän itse kunkin parisuhteessa ja kumppanissa löydy niitä kiukuttavia ja ikäviäkin piirteitä, sehän nyt on selviö, mutta ne nyt eivät vain tämän ketjun aiheena ole.

Ja kyllä minullakin välillä herrrrrrrmo menee... vaikka ihannekumppani ja Mister Oikea rinnalla onkin. :love:

aika vaikee eritellä viis parasta...hmm. saman henkinen, rehellinen, luotettava, maailman herkuin mies mun makuuni :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gillyanne sanoi:
Niin, ilman sen ihmeempää "suuttumista" haluaisin korostaa, että tässä ketjussa tosiaankin etsittiin kumppanin viittä parasta puolta. Toki olet itse vapaa perustamaan "kumppanisi ärsyttävimmät piirteet" -ketjun tähän rinnalle, jos siltä tuntuu ;)

Juuh, sorry, my bad. Taisinpa tulla vähän väärään ketjuun avautumaan! Oli vaan hieman huono aamu kun tuo äijä niin kiukutti, ei ollut tarkoitus sabotoida tätä ihanan positiivista threadia. Enpä taida tuota ärsyttävyysketjua perustaa, vähällä olin, mutta kun suuttumuskin oli jo laantunut niin jäi sitten perustamatta. Ihan hyvä niin. Eli jatkakaa vaan:piis:

Uskomatonta etten ole aiemmin vastannut tähän... Noh, korjataanpa sekin asia näin illan hiljaisina tunteina :)

Viittä on vaikea poimia mutta luettelenpa sen mukaan mitä tässä tulee mieleen:

1. Rehellisyys/Uskollisuus. [Suorapuheinen, haluaa olla vilpitön ja odottaa sitä muilta, ei ymmärrä juuri yhtään salailua kumppanilta, kaiken tulee olla avointa. Tuomitsee pettämisen rankasti eikä hyväksy sitä missään muodossa, joten on siis hyvin yksiavioinen].

2. Suojelevaisuus. [Pitää 'omiensa' puolta, suojelee niin henkisellä kuin fyysisellä tasollakin kumppaniaan ja lähiympäristöään, on turvallinen].

3. Terveelliset elämäntavat. [Syö 'oikein', ei tupakoi, ei käytä alkoholia, ei hyväksy huumausaineita, pyrkii elämään terveellisesti liikkumalla ja arvostaa elämän ja terveenä pysymisen haurautta jota moni ei terveenä kykene näkemään. Ei haaskaa aikaansa ravintoloissa ja humputtelemalla vaan keskittyy rauhallisempaan rentoutumiseen].

4. Keskustelutaitoinen. [Haluaa/uskaltaa/jaksaa/kehtaa jutella aiheesta kuin aiheesta, niin vakavasti kuin leikkimielisestikin. Miehistä poikkeavalla tavalla usein itse avaa keskusteluja jotka voivat olla monimutkaisiakin ja kestää tunteja. Pitää myös jossittelemisesta ja haaveilemisesta].

5. Seksuaalinen aktiivisuus. [Haluaa seksiä määrällisesti paljon/usein, ja jos halut eivät aina kohtaisi on myöskin valmis kompromisseihin saadakseen haluamansa tai tehdäkseen minut tyytyväiseksi. Ymmärtää seksissä 'vaihtokaupat' jotka ovat takuu onneen :) Ei ole itsekäs vaan ajattelee yhteistä hyvää. On innokas, leikkisä ja monipuolinen, erittäin kokeilunhaluinen ja seikkailullinen].

Rakkaalla aviomiehelläni on paljon huonoja piirteitä ja ne yleensä tulee helpommin mieleen, mutta onneksi niitä hyviä ominaisuuksia löytyy kuitenkin enemmän:haart: . Ja kukapa meistä olisi täydellinen...:rolleyes:
Enisei, tässä 5 parasta mitä ensin tuli mieleen:
1. Rehellisyys
2. Luotettavuus/turvallisuus
3. Huumorintaju (ollaan samalla aaltopituudella:D )
4. Sosiaalisuus (viihtyy ja jopa juttelee minunkin ystävieni kanssa)
5. Seksuaalisuus (vielä 7 vuoden jälkeen jaksan innostaa häntä:haart: )

Mun rakas:haart: avomies:

1. Kannustaa minua omissa valinnoissani.
2. Ah on niin hyvännäköinen ja hyväkroppanen...:kuola:.
3. On fiksu, yleissivistystä löytyy (välillä oikeen itteä hävettää oma tietämättömyys...).
4. Ei laita ihmisiä arvojärjestykseen sen perusteella paljonko on rahaa tai mikä koulutus on.
5. On monissa asioissa aivan vastakohtani. Tämä on todella hyvä, sillä omat piirteet toisessa on sitä mikä eniten ärsyttää.

Tää oli paha. Muutin mieltäni kolmeen kertaan kun en osannu valita...

- Huumorintajua. Siinä miehessä sitä on vaikka kaikille Suomen kansalaisille jakaisi. Uskomattoman luonnollisen hauska ukko. :thumbs:

- Huolehtiminen. Hän jaksaa pitää minusta huolta hyvinä ja huonoina aikoina. On kiinnostunut elämästäni, sen pienimmistäkin jipoista.

- Samankaltaisuus. Hän on himourheilija, koirafriikki, huumorintajuinen, ei ota kaikkea niin vakavasti jne. jne. Yhdistävät asiat lähentävät meitä aina entisestään vaikka yhdessä on eletty jo 3vuotta.

- Ulkonäkö. Pitkä, tumma, lihaksikas, miehekäs.. :worship:

- Jääräpäisyys. Mitä minä tekisinkään jos mies antaisi aina kaiken periksi..

- Positiivinen ja hauska, näkee joka asiassa valoisat puolet ja hassuttelee ihanasti.:)
- Avulias ja huolehtivainen. Aina valmis auttamaan ja pitää huolta läheisistään, ja musta. :)
- Hellä, ihana halittelija
- Ahkera, ei mikään lusmuilija
- Kohtelias ja ymmärtäväinen

Mun oma ihana. :haart:

Mun ihanan aviomieheni parhaimmat piirteet:
- kiltti ja luotettava
- perhettään rakastava
- huumorintajuinen ja leikkisä
- kannustava (jaksaa aina vaan kannustaa mua)
- ahkera (myös kotitöissä)
:haart: :haart:

1. Sama harratus, punttailu siis
2. Järkevä (itse oon aikamoinen huitukka välillä, niin kivasti tasapainottaa :D)
3. Ulkonäkö miellyttää (pitkä, lihasta löytyy, ei mikään vinkuheinä)
4. Hirmu mukava mies
5. Rehellinen, turvallinen ja vimosen päälle luotettava

Nuo ei nyt välttämättä ole parhaus järjestyksessä :)

Zone-sarja -42%
Kertakaikkisen ihana:haart:
kunnianhimoinen/määrätietoinen
ulkoisesti justiinsa täysin mun makuun..
hassu, mukava ja lempeä:haart:
urheilullinen (punttailee:D )
itsenäinen

voisin jatkaa listaa loputtomiin................... :haart:

Mun rakas aviomieheni on:
- Huumorintajuinen. Välillä oikea vääräleuka aina ärsyttävyyteen asti.
- Luotettava. Siinä se on mun vierellä, tukee ja auttaa, kun tarvitsen.
- Silmää miellyttävä. Tumma tukka, ruskeat silmät ja urheilullinen kroppa. Vähän lyhyt, mutta mun pituiselle hukkapätkälle just sopiva. Ihana hymy.
- Kärsivällinen. Kunpa mullakin olisi moinen kärsivällisyys paneutua asioihin.
- Hellä ja rakastava. Tämä mies kyllä puhuu ja pussaa.

Kyllä, rakastan. :love:

Latest posts

Back
Ylös Bottom