Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rowena sanoi:Eikö kellään muka täällä ole sellasta äijää joka kuolaa MTV:n musavideoista tissejä ja piereskelee?? :D Kaikilla tuntuu olevan NIIN täydellistä että... Vähän realismiakin peliin please:lol2:
No ei kai, threadin aihe on hehkutus eikä huonojen puolien etsiminen, tottahan sen ymmärrän. Mutta jotenkin vaan alkoi kuulostaa hassulta nämä romanttiset ja täydelliset "mister oikeat" joita jokaiselta tuntuu löytyvän, kun sitten taas pitää mielessä millaisia jörriköitä suomalaiset miehet yleensä ovat... Tai sitten olen vaan katkera kun kaikilla muilla on joku ihannekumppani ja mulla tollanen tavallinen, johon menevät hermot välillä totaalisesti! Mutta elämäähän se vain on, ei kai sitä reilun kahden vuoden jälkeen enää mitään kuherruskuukautta
Gillyanne sanoi:Niin, ilman sen ihmeempää "suuttumista" haluaisin korostaa, että tässä ketjussa tosiaankin etsittiin kumppanin viittä parasta puolta. Toki olet itse vapaa perustamaan "kumppanisi ärsyttävimmät piirteet" -ketjun tähän rinnalle, jos siltä tuntuu ;)