Mitkä ovat kumppanisi 5 parasta ominaisuutta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
(Pöllin tämän aiheen härskisti eräältä toiselta keskustelupalstalta :D)

Eli, armaat puntti-siskot, nyt saa hehkuttaa! Mitkä ovat juuri SINUN elämänkumppanisi 5 parasta ominaisuutta? Tässä oma listani, ei missään järjestyksessä:

- rehellisyys ja luotettavuus (sisältäen myös uskollisuuden). Tuskin tarvitsee selittää...
- yleinen fiksuus ja sivistyneisyys, keskustelutaitoisuus - en tarkoita tätä mitenkään snobistisessa mielessä, mutta perin ankeaa olisi olla sellaisen miehen kanssa, joka ei osaisi puhua mistään muusta kuin tuunauksesta ja kaljanjuonnista :evil:
- treenaaminen ja terveet elämäntavat - voimme kannustaa ja auttaa treeneissä toinen toistamme, enkä sitäpaitsi kelpuuttaisi mahdollisten lasteni isäksi miestä, jonka elämäntavat (ja sitämyöten myös terveys) olisivat täysin persiillään (koska se todnäk vaikuttaisi myös lasten elämäntapoihin ja terveyteen).
- avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus. Tätäkään kohtaa tuskin tarvitsee selittää.
- täyspäisyys ja ns. henkinen aikuisuus (kokemusta on nimittäin seurustelusta myös henkisesti keskenkasvuisen, kuin myös jatkuvasti skitsoilevan ja "kilahtevan" ihmisen kanssa, ja vaikeaa se on, voin vannoa)

Siinäpä niitä, enemmänkin toki löytyisi vaikka millä mitalla :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
1. Tykkää minusta, osoittaa sen eikä arvostele.
2. Pystyn luottamaan häneen täysin.
3. On huumorintajuinen.
4. Samanlainen elämänasenne kuin minulla (sisältää terveellisehköt elämäntavat, urheilun, näkemykset lapsista ja asumismuodosta).
5. On hyvin hellä.

Lisäksi miehen kanssa pystyy keskuselemaan mitä ihmeellisimmistä asioista, ja se oikeasti jaksaa kuunnella juttujani. Ja on mies eikä poika enää. Ei viisi kohtaa riitä mihinkään...

- Luotettava
- Huumorintajuinen
- Ei arvostele eikä pyri loukkaamaan
- Ei lähde mukaan kaikkiin naurettavuuksiini
- On riittävän monissa asioissa täysin erilainen kuin minä, on saanut sillä hellittämään joissakin asioissa. Itse stressaan ja mietin asioita niin paljon, että ilman miestäni saisin varmaankin aivoverenvuodon ennen 30- vuotispäivääni.

1) Luotettavuus. Ensimmäinen mies johon luotan TÄYSIN.
2) Nauretaan samoille asioille, niin isoille kuin pienillekin
3) Saa mut nauramaan kun oon vihanen. Hänen seurassaan ei voi olla suuttunut!
4) Mielikuvitusta löytyy sänkyhommissa
5) Antaa mun treenata, vaikka ite ei ymmärrä muuta kun jalkapalloa

Jestas, piti oikein miettiä! :)

Zone-sarja -42%
1) rakastaa minua ja minä häntä, eikä hän unohda sanoa sitä usein
2) osaa puhua - siis kaikesta, jopa ihmissuhdekeskustelu onnistuu häneltä... on sitä mieltä, että niin hyvät kuin huonot asiat pitää jutella, sillä tavalla pysyy suhde kunnossa
3) hällä on maailman ihanimmat silmät, jotka nauraa ja hymyilee mulle
4) lapsiystävällinen yksilö, siksihän mä alunperin yksinhuoltajana häneen ihastuin - otti tyttäreni niin hyvin huomioon... meitä taisi rakastua kaksi, minä ja tytär :)
5) hänen kanssaan mä, karusellipäinen nainen, tunnen elämän jopa joskus tasapainoiseksi ja turvalliseksi, ja se on mulla aiemmassa elämässä ollut harvinainen tunne

Gillyanne sanoi:
...Tässä oma listani, ei missään järjestyksessä: ....

Gilly, seurustellaankohan me saman miehen kanssa :eek:

No ei vaan, sattu vaan hyvin samanlainen lista kuin minkä itse oisin kirjoittanut :lol2: Aika hyviä löytöjä tältä palstalta tekee, vai mitä!

1. Samalla aaltopituudella kanssani (käsittää siis elämänkatsomuksen, huumorintajun yms :) Olinpas olevinaan ovela ja tiivistin kaikki tarvittavat henkiset ominaisuudet tuohon samaan)
2. Kohtalaisen fiksu
3. Kivannäköinen
4. Hyvä sängyssä (Laatu korvaa määrän :jahas:)
5. Kiva ja kiltti

OmppuO sanoi:
- Itse stressaan ja mietin asioita niin paljon, että ilman miestäni saisin varmaankin aivoverenvuodon ennen 30- vuotispäivääni.

Kuulostaa tutulta...Tosin välillä tekee mieli kirkua, kun mies ei ymmärrä, miten Tärkeää On Suunnitella Etukäteen. Tosin en minäkään ennen stressannut, työelämä on vain pilannut luonteeni (opiskeluaikoina oli aivan sama, vaikka joku tentti olisi mennytkin ohi, kun sattui nukuttamaan.)

Mutta tosiaan, mies opettaa minulle sellaista rentoa mutta rauhallista asennetta.

Saako kirjoittaa esseen? Tähän ei kai käy vastaukseksi eräänä kesänä mökillä kaverilleni antama vastaus (vatsalihakset), joten:
1. Kiltti ja kärsivällinen. Välillä lähes sietämättömän kiltti ja hyvintahtoinen minua kohtaan. Jaksaa suhtautua minuun asianmukaisesti silloinkin kun oikuttelen ihan turhasta. Osaa ja haluaa puhua kaikesta.
2. Itsenäinen ja tasapainoinen. Ei anna minun pompottaa mielin määrin vaan pitää tarvittaessa oman päänsä. Hyvä yhdistelmä tuon ekan kohdan kanssa. Antaa mun elää oma elämääni vaikkei se aina niin miellyttäisikään. Ei kiukuttele tai skitsoile.
3. Urheilullinen. Noin kahden vuoden salakavalan yrittämisen jälkeen sai minutkin vihdoin salille. Erinomainen ja kannustava "valmentaja" joka tietää suunnilleen kaikesta kaiken.
4. Ei juuri juhli (ei siis käy baareissa; juo ehkä kolme siideriä vuodessa) mutta antaa minun juhlia.
5. Ahkera, kunnianhimoinen ja sama uravalinta kuin minulla. Muutenkin riittävän samanlainen ja kuitenkin erilainen.
6. Hassu ja suloinen ja ihana ja sata muuta hyvää. :)

Moni on kuulemansa perusteella epäillyt mun seurustelevan todella tylsän tyypin kanssa, mutta todellisuus on jotain aivan muuta. Miehessä on särmää. Onneksi. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Komeitten silmien ja miehekkään vartalon lisäksi...

1. rakastaa mua ja saa mut uskomaan sen: osoittaa rakkauden ottamalla mua hyvin huomioon ja sanomalla huomaamattomasti kohteliaisuuksia (ei mitään, että "oi sun kauniita silmiä"-ällöä, vaan sanoo ohimennen jotain tosi nättiä - ja usein)

2. tukee mua tiukassa paikassa ja kestää mun kiukuttelua ja skitsahtelua (yritän vähentää!!!)

3. on todella fiksu ihmissuhdeasioissa ja juttelee sujuvasti huomioista, joita on tehnyt / olen tehnyt maailmasta, huomaa "asioita"...

4. tukee mun harrastuksia

5. tykkää ruuanlaitosta

Rakkaani :haart: on tällainen (kun ulkonäköasiat :kuola: jätetään huomiotta):

1. Todella rehellinen ja luotettava. Tukee kun on vaikeaa ja saa mut hyvälle tuulelle. Kerrassaan todellista aviomiesainesta ;)
2. Samat käsitykset maailmanmenosta. Tarkoittaa siis samaa elämänasennetta harrastuksia, perhettä, työtä jne. kohtaan. (Myös sama musiikkimaku, "sisustusmaku" jne.)
3. Pitää mut sopivasti "kurissa". Siis tässä miehessä on tarpeeksi MIESTÄ mulle. Ei päästä niskan päälle, vaan ollaan sopivan tasa-arvoisia, ehkä kuitenkin hieman "vanhanaikaisesti". Sopii just mulle.
4. Rakastaa mua omana itsenäni ja näyttää tunteensa. Hänen seurassaan on NIIN hyvä olla.
5. Keskustelutaito. Niin hyvistä kuin pahoistakin asioista voi aina puhua.
6. Vaikka onkin kuudes, niin pakko vielä lisätä: HUUMORINTAJU! Tätä miestä ei voi mainita ilman huumorintajua... meillä ei mene päivääkään etteikö naurettaisi yhdessä :)

Ei edes viidenkymmenen parhaan ominaisuuden kertominen toisi miehelleni oikeutta :) tai riittäisi kertomaan kuinka paljon häntä rakastan ja arvostan :haart:

- Luotettavuus(kaikki sen mukana tuoma turvallisuudentunne ja hellyys)
- Tukee vaikeinakin aikoina ja rakastaa minua omana itsenäni:haart:
- Arvostaa terveellisiä elämäntapoja (ja myös pyrkii noudattamaan niitä :))
- Osaa yllättää pienilläkin ihanilla asioilla
- Huumorintaju

Monen monta asiaa ja piirrettä joihin olen hänessä heikkona... Ainoastaan ruuanlaittoa voisi hiukan opetella ;)

Tähän on kyllä pakko vastata... Jos jätän mainitsematta sen että poikaystäväni on mun mielestä mielettömän komea ja hyvä sängyssä niin (ei paremmuusjärjestyksessä):

1. Ehdottoman luotettava
2. Osaa kuunnella ja keskustella vakavistakin asioista
3. Antaa tilaa ja aikaa myös mun omille jutuille, ei tarvitse olla 24/7 yhdessä
4. Sillä on sellainen juuri mun kokoiselle sopiva kainalo johon käpertyä hellittäväksi ja halittavaksi :love:
5. Osaa pitää hauskaa! Ei jämähdä esim. baarissa kundien kanssa pöytään vaan voi olla tanssilattialla koko illan

Äh, 5 ominaisuutta tuli jo täyteen...

Faidra sanoi:
Gilly, seurustellaankohan me saman miehen kanssa :eek:

No ei vaan, sattu vaan hyvin samanlainen lista kuin minkä itse oisin kirjoittanut :lol2:

Mä liityn kerhoon. Paitsi yhden kohdan vaihdan - ei tuolla tyypillä ole mitään terveitä elämäntapoja :D Laitetaan siihen tilalle vaikka, että tukee minua siinä, mitä ikinä teenkin, koska se tekee minut onnelliseksi, vaikka harrastukset ei aina osukaan yksiin.

Voi kun nämä kaikki täsmäisi meidän suhteessa vielä toiseenkin suuntaan :P

edit: mutta kyllä toi :haart: on mun painostuksesta pikkuhiljaa lämmennyt kuntoilulle.. saa nähdä ;)

Aivan pakko vastata tähän, kun kerrankin saa hehkuttaa omaa superhyperekstra-ihanaa rakastaan! :haart: :love:

Satunnaisessa järjestyksessä:

1) Mies on luotettava kuin peruskallio
2) Hän on sen lisäksi käsittämättömän kiltti, hellä ja osaa osoittaa rakkauttaan miljoonin eri tavoin (mm. huolehtii, hoivaa, hieroo ja rapsuttaa, tuo kukkia tai aamupalaa sänkyyn)
3) Meillä on täsmälleen samanlaiset elämänarvot (urheilu, terveellinen ruoka, perhe, lapset, työ, koti jne....)
4) Hän tasoittaa sopivasti rauhallisuudellaan ja tasapainoisuudellaan minun ylistressaavaa ja ailahtelevaa luonnettani
5) Ei suutu turhasta ja on jo aivan aikuinen mies eikä mikään elämää kokematon ja vallaton pojankoltiainen (vaikka nuorelta näyttääkin) ja näin ollen osaa nauraa minun typerälle kiukuttelulle

Eihän nämä edes riitä! Lisättäköön siis vielä, että syitä on ainakin tuhat lisää.

- Loputon hauskuus!!!!
- Urheilullisuus
- Arvostaa minua
- Joustavuus
- Vastakohdat minuun verrattuna :D

Vastataanpas nyt tähän, kun viimeisen puolen vuoden aikana on oppinnut arvostamaan tota miestä ihan uudella tavalla. Aika paljon tulee aikaisempien vastauksien kertausta.

1) Luotettava ja rehellinen
2) Kiltti, muttei liian; tarkoittaen, että esim. tekee tasapuolisesti kotitöitä, hakee mut autolla töistä, kun olen sateesta huolimatta lähtenyt pyörällä liikenteeseen, muttei anna liikaa periksi mun joskus jopa lapselliselle itsepäisyydelle
3) Urheilullinen; miehen myötä mäkin olen löytänyt pitkien juoksulenkkien riemun, tähän liittyy myös ylipäätään terveellisten elämäntapojen ja oman kehon hyvinvoinnin arvostaminen
4) Sopivasti huumorintajuinen; nauretaan samoille asioille
5) Turvallinen ja vakaa tulevaisuutta ajatellen; en oikein tiennyt, kuinka tämän kohdan muotoilisin, mutta tällä tarkotan siis sitä, että miehellä on aika pitkälle selvillä, mitä elämältään haluaa, eikä tarvitse pelätä, että se saisi päähänsä lähteä vuodeksi Intiaan etsimään itseään tai jotain muuta vastaavaa

*Tykkää musta omana itsenäni ja on sellanen itsekin->aikas rento meininki vallitsee kun ei tarvi yrittää mitään liikoja
*Ottaa huomioon ja tarvittaessa vähän sitten piristääkin, onneksi ei tarvi kovinkaan usein :hyper:
*Aatellaan monista asioista samaan tapaan, sama lajikin on molemmilla kehissä. Keskustelua syntyy... :rolleyes:
*Seura on loistavaa, siitäkin huolimatta ja edelleen vaikka sitä on riittänyt saman katon alla jo joku vuosi.
*Hmm.. Se nyt vaan on sellanen ihanus. kur...tykkään! :nolo:

Pieni miinus on ehkä hienoinen aiheeton pelko mun punttailusta, :david: kohta mut varmaan sidotaan nostovyöstä ovenkahvaan ja laitetaan pakkis estolistalle...jaiks.

Latest posts

Back
Ylös Bottom