Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa ostaa hanskat jossa on hyvät toppaukset ja tarrakiinnitys.keisari88 sanoi:Elikkä mitkä olis hyvät hanskat salille ja mist niit saa.Asiasta toiseen kannattaako aloittelijan ostaa hanskat joissa on rannetuki siis onko siitä jotain haittta
Itselläni oli yhdet rannetukihanskat, (Sinlab) ja ei ne kyllä tukeneet, puristusvoima heikentyi. Mieluiten ilman hanskoja..Timba79 sanoi:Ainakaan niillä rannetuki ja hanksa yhdistelmillä mitä minä olen nähnyt ja kokeillut ei tee hevon paskaa, voi olla että on hyviäkin olemassa.
Tuskin niistä haittaa on, mutta esim. rannekääntö on eri juttu tehdä tuilla kuin tuettomilla hanskoilla.keisari88 sanoi:mutta onko rannetuesta jotain haitaa itse olen aatellut ostaa joko gaspin hanskat joissa on rannetuki tai sitten toisellaiset gaspit ilman rannetukea
KäveleväRuumis sanoi:Edit: keisari, yleensä hanskoissa on merkintä tyyliin S, M, L, XL
keisari88 sanoi:mistä sitten tietää että hanskat on sopivan kokoiset tietämätön kun olen