Mitkä ois hyvät hanskat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

keisari88

Banned
Elikkä mitkä olis hyvät hanskat salille ja mist niit saa.Asiasta toiseen kannattaako aloittelijan ostaa hanskat joissa on rannetuki siis onko siitä jotain haittta :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En tiiä meneekö mainostamisen puolelle mutta Stadiumissa myydään sellasia salihanskoja joissa on ranteen kohdalla tuki myös. Kandee käydä kattomassa.

keisari88 sanoi:
Elikkä mitkä olis hyvät hanskat salille ja mist niit saa.Asiasta toiseen kannattaako aloittelijan ostaa hanskat joissa on rannetuki siis onko siitä jotain haittta :worship:
Kannattaa ostaa hanskat jossa on hyvät toppaukset ja tarrakiinnitys.
Rannesiteet olen ostanut erikseen ja niitä käytän vain max.nostoissa.
Eli ei kannata ostaa niitä pyöräilyhanskoja ne ei kauaa kestä.

Zone-sarja -42%
Ainakaan niillä rannetuki ja hanksa yhdistelmillä mitä minä olen nähnyt ja kokeillut ei tee hevon paskaa, voi olla että on hyviäkin olemassa. Mutta ite ostin ihan tavallisesta urheilukaupasta Niken hanskat jotka on tarkotettu nimenomaan voimailuun, ne on todella jämäkkää tekoa, hyvä piti ja kunnollinen tarrakiinnitys, tais maksaa n. 20 euroa. Ei kannata ainakaan mitään pyöräilyhanskoja ostaa, ne hajoo muutamassa viikossa vaikka muuten oiskin hyvät.

Timba79 sanoi:
Ainakaan niillä rannetuki ja hanksa yhdistelmillä mitä minä olen nähnyt ja kokeillut ei tee hevon paskaa, voi olla että on hyviäkin olemassa.
Itselläni oli yhdet rannetukihanskat, (Sinlab) ja ei ne kyllä tukeneet, puristusvoima heikentyi. Mieluiten ilman hanskoja..

EDIT: siis tangosta ei saanut enää niin hyvää otetta/tuntumaa

mutta onko rannetuesta jotain haitaa itse olen aatellut ostaa joko gaspin hanskat joissa on rannetuki tai sitten toisellaiset gaspit ilman rannetukea

keisari88 sanoi:
mutta onko rannetuesta jotain haitaa itse olen aatellut ostaa joko gaspin hanskat joissa on rannetuki tai sitten toisellaiset gaspit ilman rannetukea
Tuskin niistä haittaa on, mutta esim. rannekääntö on eri juttu tehdä tuilla kuin tuettomilla hanskoilla.

Wrangella on myös ihan kestäviä hanskoja.. En ainakaan itse ostaisi rannetuellisia hanskoja, ennemmin sitten erilliset rannetuet jos on pakko sellaset saada. Tärkeäähän noissa hanskoissa on se, että niillä saa hyvän gripin, joten niiden tulisi olla sopivan kokoiset.

Itse ostin stokkalta Reebokin hanskat. Muuten jees, mutta tarttuu mustaa väriä vieläkin käsiin vaikka olleet käytössä jo ainakin kuukauden :) Hanskat olivat kyllä itsessään oiva ostos, ei ole enää kädet syylillä/känsillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Body Sculpturella on hyviä treenihanskoja. Ei kyllä ole rannetukia, mutta kun vääntää sen tarran tarpeeksi kireälle, niin ainankin itselläni tuki rannetta sen verran, ettei siihen sattunut penkissä kun oli joskus kipeänä. Sokokselta ostin omani.

Edit: keisari, yleensä hanskoissa on merkintä tyyliin S, M, L, XL

KäveleväRuumis sanoi:
Edit: keisari, yleensä hanskoissa on merkintä tyyliin S, M, L, XL

Koot kun eivät aina kerro mitään.
Kyse taisi olla enneminkin siitä että mistä tunnistaa sopivan kokoisen hanskan? Eli itse ainakin ostaisin suht kireen hanskan sillä ainakin omani "venyvät" käytössä ja näin muokkautuvat käteen.

keisari88 sanoi:
mistä sitten tietää että hanskat on sopivan kokoiset tietämätön kun olen

Oiskohan mitenkään mahollista mennä sinne urheilukauppaan ja sovittaa niitä hanskoja käteen ihan kun kenkiä ostaessa. Ottaa sitten ne sopivasti istuvat ja muutenkin käteen hyvän tuntuset...ei kannata jättää mitään kasvuvaraa. :D :david:

ei oo mitään urheilu kauppaa täs lähettyvillä mis myytäis jotain hyvii hanskoi koon suhteen tarkoitin sitä että onko mitään niksiä mistä tietää että hanskat on sopivat

No ei liian pienet, mutta istuvat. Ne jotka tuntuu parhailta käteen. Kyllä ne sitten käytössä muovautuu..

Ai juu, siis ethän sä voi tietää "sitä oikeaa" kokoa ku suuntaa antavasti jos jostain tilaat, etkä pääse sovittamaan. Kyllä _luulis_ että ihan normi urheilukaupoista salihanskoja löytyy.

Itsellä on nuo Wrangen kalleinta mallia olevat rannetuelliset hanskat... Jo toiset ko mallia. Pirun hyvin kestävät(ensimmäisiä käytin kai vuoden päivät) ja tukikin on toistaiseksi riittänyt.

Ja koosta vielä. Ei missään nimessä liian isoja...

Jos otteen pitävyys on ongelma, niin suosittelen reenaamaan täysin ilman remmejä (no ehkä jossain tankohackissa ja kulmasoudussa tangolla maksimisarjoissa enintään) ja magnesiumia kämmeniin vaan (ja illalla kosteusvoidetta). Jos taas kyse on halusta säästää kämmenien nahkoja, niin silloin kannattaa ostaa kerralla kunnolliset hanskat. Itellä on tuommoset Grizzly merkkiset ja vaikka noissa on kyllä jonkunlaiset toppaukset, niin ehkä ovat liiankin paksut. Muutenkin ovat jäykän oloiset, enkä käytä niitä nykyään muussa kuin dipissä ja pystypunnerruksessa joskus pehmusteen takia (muuten painaa kivuliaasti johonkin kämmenen hermoon).

Niin, miehethän ei käytä treenatessaan hanskoja (siis en ole kahdesta lapsesta ja 100kg painosta huolimatta mies). Mulla hikoilee kädet niin sairaasti, että pakko pitää hanskoja - magnesiumilla ei viiti sotkee, kun on joka paikka sitten täynnä sitä jauhoo...

Itse ostin joskus vuosi sitten hanskat jotkut mitkälie pyöräilyhanskat prismasta, maksoi jotain 10 € ja hyvin ote pitää...

Back
Ylös Bottom