Mitkä kolme ruoka-ainetta loppuelämäksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Oon tässä miettiny tällaista hypoteettista tilannetta, että jos pitäis valita vain ja ainoastaan kolme ruoka-ainetta loppuelämäksi niin mitä valitsis. Lasagne tai Big Mac eivät siis ole ruoka-aineita. Oon päätyny tällaiseen.

1. Täysmaitoa
2. Lohta
3. Banaania

Tää lista on kyllä tehty aika mutu tuntumalla. Mutta kyllä noilla varmaan jonkun vuoden eläis ennenkö tulis joku puutostauti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jopas on pöhkö thread. :lol2:

1. Maitorahka
2. Kaurahiutaleet
3. Kalaöljykapselit (jos tätä ei lasketa, niin sitten normaali maatiaislohi)

Hmmm. Jotenkin tuntuu, että mun ei olisi tarvinnut noita kahta ensimmäistä edes listata..? :)

-sisäfile (vaikka härän, protskua + rasvaa)
-peruna ("huono" hiilari, mut vois tehdä monen moista erilaista versiota)
-broccoli (mitä onkaan suomex?)

Mikähän ois "monipuolisin" vihannes tahi kasvis? Noin niin kuin vitskujen + minneraalien + viherhiukkasten kannalta?

kana, ruis, banaani..:jahas:

1. Rasvaton maito
2. Kana
3. Banaani

Originally posted by harde20
1. Rasvaton maito
2. Kana
3. Banaani

Juuri noin :thumbs:

safka

Eikös tonnikalassa ole paremmat ravintoarvot kun lohessa? Meinaan oikeeta tonnikalaa, en sitä paskahietalemössöä.

Menee vähän asiasta kolmanteen, mutta käyttää kukaan Molkosaania vai mitä hapatettu heraproteiinia se onkaan?

Re: safka

Originally posted by vilho_kanuuna
Eikös tonnikalassa ole paremmat ravintoarvot kun lohessa? Meinaan oikeeta tonnikalaa, en sitä paskahietalemössöä.
Vedessä möllöttövässä tonnikalassa ei taida olla paljoakaan rasvaa ja sitten siinä öljyssä möllöttävässä tonnikalassa se rasva on taas jotain kasvirasvaa. (Olikohan auringonkukkaöljyä?)

1. Lohi
2. Naudan sisäfile
3. Joku hiilarinlähde, tällä hetkellä tulis mieleen peruna. Sopii aika hyvin ensimmäisten kanssa, vaikka ei optimaalisin olekaan.

Re: Re: safka

Originally posted by Tomi
Vedessä möllöttövässä tonnikalassa ei taida olla paljoakaan rasvaa ja sitten siinä öljyssä möllöttävässä tonnikalassa se rasva on taas jotain kasvirasvaa. (Olikohan auringonkukkaöljyä?)

Tais vilho_kanuuna tarkottaa tuoretta tonnikalaa... (Löytyy joidenkin kauppojen kalatiskiltä hintaa kallis :curs: ) En kyllä sitten tiedä sen ravintoarvoja.

delffiiniä

Juu. Tarkoitin nimenomaan oikeeta tonnikalaa. Se säilykemönjä ei voi olla terveellistä. Aina joskus kun on fyrkkaa niin vedän raflassa tai laitan itte siivun tonnikalafilettä ja voin kertoa että siitä ei kulinaristinen orgasmi enää parane. Jääpi härän file selkeesti hopeelle.

Originally posted by Jortsu
...3. ketsuppia
:lol2:

Kyllä mulla menis Tomin listan kanssa aika kaksiin.

1. Maitorahka
2. Kaurahiutaleet
3. Kalaöljykapselit (tai kalaa tai kanaa tai kananmunia tai pähkinöitä...yall get my point)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom