1.päivä=rinta,ojentaja,hauis,vatsa
rinta=penkki tai vinopenkki(vuorotellen),käsipainoilla nostoja,sit silleen et makaan penkillä ja lasken painon niskan taa ja nostan sieltä.
hauis=scott penkkiä,ristikkäis taljassa,perus vääntöä käsipainoilla tai vinotangolla.
ojentaja=joskus kick backejä,ristikkäis taljassa,sit silleen et lasken käsipainon niskan taa ja nostan ylös.
vatsa=vatsa lihas penkissä vino ja perus vatsa lihaksia.
2.päivä=selkä,hartia,vatsa
selkä=usein soutua tai yhen käden soutua,maastavetoa,ylätaljaa
hartia=dippejä,leuanvetoa ja olkapää punnerrusta käsipainoilla ja joskus teen myös pystysoutua tangolla.
vatsa=aina sama.
3.päivä=jalat,vatsa
jalat=jalka prässiä,jalkojen ojentajia sekä hauiksia koneiden nimiä en tiedä:itku:
voisko joku auttaa esim:jtn hyviä selkä liikkeitä tai jtn hyviä vatsa liikkeitä jos joku osaa neuvoa:thumbs:
olen treenannut tällä jutulla taikka konseptilla miten nyt ikinä haluaa sanoa
n.1½vuotta melkeen 2 vuotta.
olisi kiva jos joku voisi kommentoida taikka auttaa jos teen jtn väärin.
p.s=onko dippi ojentaja vaiko hartia liike?
kiitos jo auttajille:thumbs:
sori jos ette ymmärrä kaikkia tarkotuksia en osaa niitten liikkeiden nimiä vaikka oon kyllä yrittäny opetella
rinta=penkki tai vinopenkki(vuorotellen),käsipainoilla nostoja,sit silleen et makaan penkillä ja lasken painon niskan taa ja nostan sieltä.
hauis=scott penkkiä,ristikkäis taljassa,perus vääntöä käsipainoilla tai vinotangolla.
ojentaja=joskus kick backejä,ristikkäis taljassa,sit silleen et lasken käsipainon niskan taa ja nostan ylös.
vatsa=vatsa lihas penkissä vino ja perus vatsa lihaksia.
2.päivä=selkä,hartia,vatsa
selkä=usein soutua tai yhen käden soutua,maastavetoa,ylätaljaa
hartia=dippejä,leuanvetoa ja olkapää punnerrusta käsipainoilla ja joskus teen myös pystysoutua tangolla.
vatsa=aina sama.

3.päivä=jalat,vatsa
jalat=jalka prässiä,jalkojen ojentajia sekä hauiksia koneiden nimiä en tiedä:itku:
voisko joku auttaa esim:jtn hyviä selkä liikkeitä tai jtn hyviä vatsa liikkeitä jos joku osaa neuvoa:thumbs:
olen treenannut tällä jutulla taikka konseptilla miten nyt ikinä haluaa sanoa

olisi kiva jos joku voisi kommentoida taikka auttaa jos teen jtn väärin.
p.s=onko dippi ojentaja vaiko hartia liike?

sori jos ette ymmärrä kaikkia tarkotuksia en osaa niitten liikkeiden nimiä vaikka oon kyllä yrittäny opetella