Miten voisin treenata kotona?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spott
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuollainen määrä jumppaa pelkän massun eteen menee kyllä minusta hieman överiksi. Jos vaikka panostaisit enemmän siihen yleiseen liikuntaan ja tekisit niitä vatsoja lisäpainojen kanssa vaikka 60-80 toistoa per kerta.

Miks noin paljon toistoja? Ja montako sarjaa?

Minä en ainenkaan saa kotoa löytyvällä lisäpainoilla (joku 5kg levy) mitään efektiä, jos en tee semmoista pariakymmentä toistoa per sarja ja sarjoja 3-4.
Eriasia salilla, josta löytyy kunnon vastukset, niin voi tehdä kymmenen tai alle toiston sarjoja, jotka jopa tuntuu jossain.

Voi jumalauta jätkä vissiin vähän laiha.

Nämä kommentit kuuluu osastoon "Pidä omana tietonasi"! Vai oletko itse jollakin tavalla täydellisyyttä hipova ollut jo syntymästä lähtien? Mielestäni se, että joku jo tuolla iällä (13-15) on kiinnostunut näistä asioista on hyvä alku.

Tässä vastaisuuden varalle järkevämpi vaihtoehto kirjoitettavaksi: "Sulla on kyllä tuohon pituuteen nähden aika vähän painoa joten ei kai paljon ole rasvaa kropassa. No se on hyvä siitä alkaa syömään kunnolla ja kasaamaan lihastakin päälle.Tsemiä :thumbs: ".

Huomaatko eron? Jos et niin tuon viestimäärän sulla ei ole syytä kasvaa:down:

Morge

Juu ei se mitään jos on 13v (mäkin nimittäin oon)
Ainakin mun mielestä on hyvä aloittaa treenaaminen jo nuorena.
Olen juuri itsekkin aloittanut treenata pearmmin.
Syön hyvin ja terveellisesti. Vedän leukoja, teen punnerruksia
vedän käsipainoja (7Kg) 30:nen sarjoja, ja nostelen penkiltä painoja.
Vatsalihaksia kehitän nyt kahdella eri tapaa. (teen kaiken kotona)
Minull aon siinä ongelma että olen 179Cm pitkä ja 62 kiloa painava,
eli lievä alipainoisuus. (silloinhan ei ole rasvaa mistä polttaa lihaksia?)

jos kiinnostaa, niin voit käyttää body mass indexiä laskeaksesi oletko ali-normaali- lievästi- yli (jne.) painoinen. Tässä esimerkki:
alipaino: alle 20 (jne.)
80kg normaalipaino: 20-25
------------ = 26,1 lievä ylipaino: 25-29
1,75m x 1,75m merkittävä ylipaino: 29-32

ei ne ei ole rasvaa mistä polttaa lihaksia?
nyt on kaverilla vähän väärä käsitys asiasta, ei rasvaa muunneta lihakseksi : ) proteiinista sitä lihasta muodostetaan, mutta jos massaa haet niin täytyy ruokapuolella saada ne kalorit plussalle ja pakolla siinä vähän rasvaakin tulee. tossa vaiheessa kun on esimurrosikä/murrosikä päällä ni ei välttämättä sitä rasvaa tule millään, saatikka massaa. kärsivällisyyttä vaan siihen, muista joka päivä syödä kunnolla ja terveellisesti, tarpeeks proteiinia, hyvälaatusta sellasta ja tarvittavat määrät rasvoja yms. treeniä pari kolme kertaa viikossa ja joka yö vähintään se 8-9h unta.

tulipa sekava teksti kun ei oo jaksotettu ollenkaan, mutta toivottavasti jotain apua : )

Suositut

Back
Ylös Bottom