Miten voisin treenata kotona?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spott
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Salille vaan kuuluu minun neuvoni. Mutta siellä sitten panostetaan tekniikkaan, pidetään painot maltillisina, ei tehdä mitään maksimikokeiluja eikä sarjojakaan ihan loppuun asti.

Ja pidetään myös muuta liikuntaa mukana hommassa alusta asti. Kaikista järkevintä olisi sinne salille saada joku kokenut treenaaja apuun kattomaan perustekniikat kuntoon. Senjälkeen niitä ei opi kuin harjoittelemalla ja jonkun ajan päästä voi taas joku kokeneempi katsoa että homma on pysynyt kunnossa ja tehdä tarvittavia korjauksia.

Mitään pelkkää rinta-hauis-vatsa juttuja ei voi suositella kenellekään. Eli koko kropan tasaista treenaamista heti alusta asti. Kun nuorena oppii jo tekniikat, saa sitten teininä hyvät kehitykset aikaseen kun kroppa alkaa siihen oleen valmis.

Ja toki pitää siihen ruokailuun kiinnittää huomiota. Pituuskasvukin kun on reilusti kesken, kuluu sitä energiaa jo siihen kiitettävästi ja harrastelut vielä päälle.

Oon menossa EHKÄ vuoden vaihteen jälkeen äidin ja kavereitten kanssa salille, että jos saisin tehdä siellä jotain :). Nyt pidän uudenvuoden tauon ja ensivuonna alan taas tekemään sarjoja.

Mikä se sali-ikä oikein olikaan?
Voisin jostain etsiä läheisimmän salin..jos jostain löytäisin.
Meinaan asun Piikkiössä turusta 20km :S ei taida täällä niin paljon saleja ollakkaan!
Voisihan koko kroppaa treenatakkin..esim.joka 2 päivä?
Kuinka paljon erilaisia liikkeitä siinä tarvii?
Kiitos muuten noista pitovatsa tiedoista.

ps.Hyvää uuttavuotta!

Viimeksi muokattu:
1)Mikä se sali-ikä oikein olikaan?
Voisin jostain etsiä läheisimmän salin..jos jostain löytäisin.
Meinaan asun Piikkiössä turusta 20km :S ei taida täällä niin paljon saleja ollakkaan!
2)Voisihan koko kroppaa treenatakkin..esim.joka 2 päivä?
3)Kuinka paljon erilaisia liikkeitä siinä tarvii?
Kiitos muuten noista pitovatsa tiedoista.

ps.Hyvää uuttavuotta!

1)Vaihtelee saleittain.
2)Voisi
3)6-8

Hyvää uutta vuotta sinnekin päin.

Kiitos.
Hmm..tossa googlea selatessani ihmetyin!
Löysin pari kiintoistaa kuntosalia tästä Kaarinasta ja Raisiosta.
Menin sivuille...kaikissa: VainNaisille???
Miksi ihmeessä.mitä ihmeen järkeä tässä nyt on:S:S
ÄH.
Pitääkö nyt sit tunkea peruukki päähän ja mennä mukaan?

Kiitos.
Hmm..tossa googlea selatessani ihmetyin!
Löysin pari kiintoistaa kuntosalia tästä Kaarinasta ja Raisiosta.
Menin sivuille...kaikissa: VainNaisille???
Miksi ihmeessä.mitä ihmeen järkeä tässä nyt on:S:S
ÄH.
Pitääkö nyt sit tunkea peruukki päähän ja mennä mukaan?

hanki jostain puhelinluettelo ja sieltä keltaiset sivut.monella salilla ei ole nettisivuja.

tuo peruukki on myös varteenotettava vaihtoehto,pukukopissa varovaisesti sitten.:hyper:

No noista kyllä ei tiiä, että pääseekö melkein 15 vuotias poika sinne...ja mitä siellä sit tekis:D
Ihan tyhmänä siel seisomas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tottakai salille meno on aivan eri juttu; maksetaan siitä että voidaan treenata kunnolla kunnon välineistöllä ja fiilis on aivan toinen. Heti kun ikää riittää niin salille!
totta, mutta omalla kropalla tehty riittävän raskas treeni käy vallan mainiosti bodailuun tai voimailuun. omalla painolla saa niin raskaita liikkeitä aikaan että liikutaan täysin maksimivoima-alueella. käyttää vaan mielikuvitusta, ei tarvi pelätä että oman kropan treenit jäis kestovoimaleikiksi. jos ja kun salille ei ketjun aloittajalla oo mahdollisuutta (?) niin leuat, erilaiset punnerrukset, yhden jalan kyykyt jne. jne. on hyvää vastapainoa salitreenille

Ihan noi perus liikkeet mitä tässä on jauhettu ja sitten hankit honkkarista jotkut säädettävät käsipainot niin saat hanskaan tavaraa. Älä hyvä mies tee sitä virhettä että rupeet vahtiin syömistäs orjallisesti. Ite alotin punttaamisen siinä 13-14v ja pelasin samaanaikaan lätkää, sitten vielä kelasin että pitää syödä vähän että pysyy timmissä kunnossa. OK, rasvat 10% luokkaa mutta nyt ollaan tämmönen tuulen raiskaama heinänkorsi.

ainaki omalla salilla ikärajana 15v ja sitä on useempi alle 15v käyny siellä tiedustelemassa josko jäseneksi pääsis, suurin osa henkilökunnasta sanoo vaan että kotiin kasvamaan tänne ei oo asiaa enneku oot tasan 15v. muutama avoimempi ja oikeasti punttaamisesta (ei vaan tästä perus lady-fitnessistä[ei sitten mitään sovinistista, vaan että suurin osa miesohjaajistakin ei tiedä mitään oikeasta voimailusta/bodaamisesta, eikä omaa lihasmassaa/voimaa nimeksikään, rautasen sikspäkin ehkä niillä 5%rasvoilla :D]) tietävää on sitten vaan sanonut että ei se ongelma oo jos vuoden sisällä täyttää sen 15v ja sitten pitää pienen palaverin siitä tekniikasta just. ite oon tätä seurannut sen takia aika kovasti että itelle sattu ekalla kertaa tällänen ladyfitness-mies eteen 5pvää ennekun täytin 15v ja ei halunnut edes keskustella liittymisestä jäseneksi.

Eli siis puntille vaan ja rauhassa ne liikkeet, ekan kuukauden vaikka vedät pelkästään 3x15 sarjat ja jätät ne pari toistoa varastoon aina, harjottelet kunnon liikeradat. ei mavea/kyykkyä/kulmasoutua tangolla vielä pariin vuoteen jos tuon mittainen olet.

Mulla ois sellanen ongelma, että mun rinnat o lässähtänyt yhtäkkiä ihraksi, mä en uskalla mennä minnekkään ilman paitaa, en uskalla mennä ees koulussa suihkuun haluaisin kiinteyttää ne samat vanhat kiinteät rinnat takas.

Mä oon alkanut vetään tälläsiä: 10 leveetä punnerusta, 10 kapeeta punnerusta, 100 pilatesta, sit sellasia kurotus vatsoja että yks jalka ilmassa ja toinen koukussa ja kääntö ylhäällä niitä 20 sitten linkkuveitsiä 20 jaah vatsoja se 12.

On hirveen hengästynyt olo kun teen kyseisen sarjan ja tekee hyvää, eli onko tuo sopiva? :D

Ei pidä tosiaan paikkaansa että sun pituus kasvu pysähtyy jos meet tekeen jotaki penkkiä... miten esim arnoldi oli jo mun mielestä huippukunnossa 16 vuotiaana ja ei silläkään kyllä ongelmia pituuskasvussa ollut.

Mitäs sanotte pitovatsasta?
Jos tiedätte mikä liike se on..niin mitä se oikein auttaa?
Ja kannattaako sitä tehdä.esim joka toinen päivä?
Itse olen noin 54kg ja 180cm pitkä,ikää on 14v.
Itsellä kotona penkki, käsi puntteja ja viel vatsalihas penkki.
Jos niillä sais jotain aikaseks.penkki max noin 45kg.
ja leukoja menee se 6.:lol2:

Voi jumalauta jätkä vissiin vähän laiha.

Mulla ois sellanen ongelma, että mun rinnat o lässähtänyt yhtäkkiä ihraksi, mä en uskalla mennä minnekkään ilman paitaa, en uskalla mennä ees koulussa suihkuun haluaisin kiinteyttää ne samat vanhat kiinteät rinnat takas.

Mä oon alkanut vetään tälläsiä: 10 leveetä punnerusta, 10 kapeeta punnerusta, 100 pilatesta, sit sellasia kurotus vatsoja että yks jalka ilmassa ja toinen koukussa ja kääntö ylhäällä niitä 20 sitten linkkuveitsiä 20 jaah vatsoja se 12.

On hirveen hengästynyt olo kun teen kyseisen sarjan ja tekee hyvää, eli onko tuo sopiva? :D

Joitan rintaliikettä vai leikkaukseen?
:nolo:

Voin mennä takuuseen ettei yksikään lääkäri Suomessa suorita sinun ikäisellesi tuollaista täysin kosmeettista leikkausta. Ja olet liian nuori murehtimaan moisesta tosissasi muutenkin.

Toi leikkaus oli läppä, jooh todella huono.

Luin tulevaisuuden varalle miten syö hyvin jne. Esim päätin nyt syödä aamulla puuroa, ruisleipää ja appelsiinimehua. Sitten välipalaksi ajattelin jotain hedelmää ja juotavaa, ruuaksi keitettyä perunaa ja jauhelihakastiketta iltapalaksi tietysti jogurttia ja pari porkkanaa :).

Sitten 12vatsaa x3 pilatesia 100 x3 kurottelua 20x3 [10 kummallakin jalalla] linkkuveitsiä 15x3 10 leveää punnerusta x3 ja 10x3 kapeita.

Olisiko tälläinen hyvä ennekuin saan leukatangon ja painot?:worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom