Miten teillä riittää raha elämiseen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirMax
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kun alettiin munista puhumaan niin mikä siinä on kun olevinaan haisevat nykyään niin pahalle, siis kananmunat ?
Olen ollut suuri kananmunien ystävä, mutta kun jo ainakin puolenkymmentä kennoa pitänyt heittää roskikseen nimenomaan niiden erittäin voimakkaan hajun takia. Haisevat nimenomaan keitettynä joka itelle ollu mieluisin käyttötapa. Ei vaan pysty enää:sick:

Lisäsin vaimon tiedot palveluun niin ruokaostot keskimäärin 891€/kk.
Saisi varmaan aika helposti nipistettyä pari sataa pois jos viitsisi vähän vaivautua, monesti tulee napattua vaan jotain helppoa ja nopeata syötävää.

Onko raadilla mitään firaabelihommaa tai muuta sen sellaista sivuhommaa mikä toisi talouteen lisärahaa? Itsellä tulee vakityön lisäksi hieman tiliä muuta kautta, ja voin sanoa että ilman siitä syntyvää tuloa olisi aika kusessa. Yhden harrastuksen olen jo pilannut tekemällä siitä työn, joten tätä uutta "duunia" aion tehdä vain koska se on hauskaa.

Onko raadilla mitään firaabelihommaa tai muuta sen sellaista sivuhommaa mikä toisi talouteen lisärahaa? Itsellä tulee vakityön lisäksi hieman tiliä muuta kautta, ja voin sanoa että ilman siitä syntyvää tuloa olisi aika kusessa. Yhden harrastuksen olen jo pilannut tekemällä siitä työn, joten tätä uutta "duunia" aion tehdä vain koska se on hauskaa.
Isännöitsijän töistä tulee pieni lisäsiivu, myös yhtiövastike on saatu höylättyä järkevälle tasolle. Aiemmin isännöinti oli kiinteistötahkolalta joka onkin ollut nyt uutisissa... Ihan silkkaa lestamafian kusetusta oli se homma, oon plärännyt vanhoja kuluja ja pitkä penni on laskutettu ihan tyhjästä ja aiheutettu yhtiölle jos sun mitä kuluja tilaamalla tyhjänpäiväisyyksiä sukulaisten firmoilta.

Myö ollaan muuttamassa taloyhtiöön, joka on ollut Tahkolalla. Pitää seurata, miten taloyhtiö tuohon reagoi. Naureskelin kyllä myyjän kanssa, kun tässä on ollut muutenkin kaikkea huvittavaa säätöä (ei meistä tai myyjästä riippuvaa), että tuli kirsikkana kakun päälle vielä tuo kartelliuutisointi :D

Tuohon kyssäriin, niin joo, varmaan mahtuis vielä lisärahaa tilille, mutta ei riitä kyllä paukut ruveta mitään kakkoshommaa hoitamaan päätyön lisäksi. Onneksi päätyöstä maksetaan sen verran, että kyllä tässä varsin sujuvasti laskunsa makselee ja säästöönkin jättää.

Ideoita ois kyllä pienimuotoiseen yritystoimintaan, mutta niissäkin pitäs kai konsultoida ensiksi firman lakiosastoa. Työsoppari kun rajoittaa oman firman kautta tekemistä, jos on työnantajan kanssa kilpailevaa toimintaa.

Olen itse tehnyt järkkärinhommia , muuttohommia ja muutakin satunnaista paskaa. Ongelmana on aikataulut, ajaminen ja paska palkka. En tiedä mikä sun rahatilanne on ja mitä osaat mutta jos haluaa tienata pitäisi melkein itse päästä laskuttamaan asiakkaita

Nämä on taas niitä asoita mistä minä maksan mielelläni; paremmasta eettisyydestä esim. juurikin kananmunien kohdalla. Toki tämä on lähinnä hyvin toimeentulevien arvomaailma kysymys: Joku haluaa joka tapauksessa halvinta vaikka tienaisi kuinka hyvin, joku alkaa tehdä erilaisia valintoja kun tulotaso mahdollistaa sen, joku toinen haluaisi tehdä eettisempiä valintoja mutta ei ole mahdollista, kun joutuu venyttämään pennejä.
Sama meillä, kaapissa on pelkästään ulkokananmunia ja vapaan ulkoilevan lehmän maitoa / piimää 😄

Raakel Liekki käännytti minut vapaan kanan miniin joskus 15 vuotta elämää ja erotiikkaa messuilla 🙈 Sillä oli semmonen kamppis "Irti mun munista" 😂

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom