Miten te vedätte oliiviöljyä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alllel
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mulla menee oliiviöljy ja kylmäpuristettu rypsiöljy (kuten myös kalaöljy) aina ihan suoraan pullosta kulauttamalla. Lähinnä sen takia, että ne molemmat maistuu melko pahalta, enkä halua pilata ruokiani lisäilemällä tollasia sivumakuja sinne. Melko neiteilyltä kuulostaa jos isot miehet ei pysty juomaan öljyä suoraan pullosta... ;)

Mikä olisi ylipäänsä hyvä äärä tota, jos vaikka kouluun otan protsku drinkin johon tota laitan.niin paljon kannattaa laittaa?

Jaa, menee aika silmämääräsesti tota, 1-3 rk ehkä?!

Joka aterialla.
esim. pellavasiemenöljy aamulla, sitten oliiviöljyä kahdella seuraavalla aterialla, palkkarissa ei sitten rasvoja järin tule, seuraavalla aterialla taas oliiviöljyä ja kalaöljyä illalla... eikä välttämättä tässä järjestyksessä.

Joskus juon rasvaista maitoa tai laitan voita leivän päälle niin kasvisrasvat saavat siltä osin väistyä.

Mitä eroa on oliiviöljy/rypsärillä verrattuna kalanmaksaöljyyn? Samat arvot? Meinaan hyi s**tana tota kalanlitkun jälkimakua ja hajua saa millään lähteen!

Jotkut vetäny rypsäriä ehrmaniin, toimiiko?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hyhhyh... itse ostin juuri pullon oliiviöljyä.. hyi hitto mitä p***aa. Jos sitä laittaa ruoan sekaan, nii koko ruoka maistuu sille p.. Jos kylmäpuristettu rypsiöljy on parempaa, niin jihuu! Vaihtoon! Itse olen ajatellut että vetäisi sen ruokalusikallisen joka aterialla. Olen joskus lukenut jostain, että proteiini tarvitsee rasvaa imeytyäkseen?

Itse pistän monesti protskudrinkin sekaan eikä se maistu miltään. Tai sitten loraus funlightia, perään oliiviöljyä ja sitten vettä. Ykkösellä alas.

Käytän aina oliiviöljynä sellaista (valmistajaa en muista) joka on neliömäisessä lasipullossa maksaen ~5eur/pullo.

Kyl rypsiöljy ainakin mun suussa melkosen hirveetä o.En millään vois sitä kiskoo tosta noi vaan juomalla..ööö.Just menee ruokalusikallinen jossain seassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom