Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jpm
päätä hieman kivistelee aina kun krean syönnin aloittaa,mut se helpottaa pian.
Originally posted by moppe
Ja sit tosta, että miten te otatte kretiinin? Minkä kanssa? Ja onko toi hiilarien (esim. dextrose) syönti samalla kertaa "välttämätöntä"? Jos on niin millä tavallisella elintarvikkeella saisi oikeanlaiset hiilarit?
eikös näistä tauoista ole ollut aikasemminkin juttua. semmosen käsityksen oon ite ainakin saanut että ei olisi haitallista vaikka sitä kreaa mättäis taukoamatta. mutta jos kuitenkin pidät taukoja niin mun käsityksen mukaan 1kk on niin pitkä että sen jälkeen pitäisi tehdä jo tankkaus uusiksi. eli pari viikkoa tms. lienee sopiva? korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.Originally posted by Bene
Alotin tossa eilen kreatiinin syönnin ja tämmösellä taktiikalla mennään: Ekat 5 päivää 20g per päivä (aamulla 10g, illalla tai palautusjuomassa toiset 10g). Sitten loppu kuukausi 10g (aamulla 5g illalla tai palautusjuomassa toiset 5g). Sitten piän kuukauden taukoo ja taas kuukauden syön jne.
Jep, tankkaus on aivan turha. Turhaa kerää vaan kauheat nestepöhöt kun tankkauksia vetelee. Norm. ylläpito annoksella heti vain aloittaa. Treenipäivinä vain otan eli en välipäivinä ollenkaan.Originally posted by Dopey
Tankkauksella ei saavuteta mitään merkittävää hyötyä, oli sitten ollut tauolla tai ei. Searchia peliin jos perustelut kiinnostaa, tää on jauhettu läpi jo moneen kertaan.