Miten tämän laita?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
taas yksi ohjelma lisää, mitäs mieltä ootte?

ma. Rinta ja ojentajat
ti. Lepo
ke.Selkä ja hauis
to. Lepo
pe. Hartiat ja kyynärvarret
la. Lepo
su. Jalat

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tää ei oo ohjelma vaan päiväjako, ja siit vaa testaamaa, ite teen hauiksen ja ojentajan toiste päi, siis: rinta hauis, selkä ojentaja

edit: osata kirjotta hyvä suomi

Sulle tulee tossa aika pitkä lepo aina, kun ei ole epäsuoraa rasitusta. Mutta yksilöllistähän se on kuinka palautuu.

Kyynärvarsia tuskin tarvii niin hirveästi treenata, sillä hauis ja selkä treenissä kyynärvarret rasittuvat tarpeeksi, toki muutama rannerullaus on hyvä tehdä. Esim yhdellä tutullani tulehtui kyynärvarren jotkut nivelet tai vastaavaa kun treenasti liikaa niitä.

Tosta ohjelmasta sen verran, että siirtäisin noi hartiat selkäpäivälle ja perjantaina teet hauiksen ja vatsat.

Keskiviikon selkäpäivästä hauiksen voisi siirtää ihan hyvin perjantaille hartioiden kanssa. Forkuille riittää kyllä vaikkapa 3 sarjaa rannekääntöjä hauistreenin perään.

en tiiä liittyykö se mitenkään tohon tulehdukseen, mutta mul on tossa viime talvena ollu käsi tosta kyynervarren tienoilta niin sairaan kipeä varsinkin kun on tehnyt hauista scotissa.. ja noista kyynervarsista oon yleensä tehny joka toinen viikko ja olisko teil mitään ehdotusta siihen et saisko tota ohjelmaa mitenkään tiivistettyy et sais alottaa uuden kiekan viel saman viikon aikana?

niin ja viel mitä mieltä te ootte siitä jos tekee hauiksen ja ojentajan samana päivänä, mitään kokemuksia ? Menee kyl vähän ohi aiheen...

long-john sanoi:
en tiiä liittyykö se mitenkään tohon tulehdukseen, mutta mul on tossa viime talvena ollu käsi tosta kyynervarren tienoilta niin sairaan kipeä varsinkin kun on tehnyt hauista scotissa..?

Sama homma, teen harvoin scottia niin auttaa, mutta apua kaivattaisiin.

long-john sanoi:
niin ja viel mitä mieltä te ootte siitä jos tekee hauiksen ja ojentajan samana päivänä, mitään kokemuksia ? Menee kyl vähän ohi aiheen...

Hyvin monet tekevät kädet samana päivänä, eli kyllä se toimii. Itsekin teen usein ja kun tekee supersarjoja niin saa kädet väsytettyä todella hyvin. Eli esim, teet scott-penkissä hauista ja sen perään heti esim. ranskalaista punnerrusta (supersarja) Toki voi tehdä vaikka hauiksen ensin ja sen jälkeen ojentajat.

Mä teen kanssa yleensä aina hauikset ja ojentajat samana päivänä. Tuntuu toimivan ihan mukavasti. Sitten kun teen välillä käsitreenit supersarjoina niin ne on vähän pakkokin rääkätä samana päivänä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niin siitä mun ohjelmasta että se on aika vaihteleva yritän tehdä vähän moniuolisesti sitä..niin siks mul on tollanen päiväjako kun yleensä teen hartiat kotona, enkä oo keksiny sen kans mitään muuta

long-john sanoi:
niin siitä mun ohjelmasta että se on aika vaihteleva yritän tehdä vähän moniuolisesti sitä..niin siks mul on tollanen päiväjako kun yleensä teen hartiat kotona, enkä oo keksiny sen kans mitään muuta

Kirjoita se ohjelmasi tänne kuitenkin ja merkitse ne liikkeet mitä vaihtelet ja minkä kanssa niin se auttaa sen ohjelman katsomista. Tämä siis jos haluat apua ohjelmasi kanssa enemmänkin kuin sen päivä jaon kanssa.

long-john sanoi:

Mikä ettei, esim.

Maanantai: rintalihakset, olkapäät
Tiistai: reidet, pohkeet
Keskiviikko: lepo
Torstai: ojentajat, hauis, kyynärvarret
Perjantai: selkä, alaselkä, vatsa
Lauantai: lepo
Sunnuntai: lepo

long-john sanoi:
niin ja viel mitä mieltä te ootte siitä jos tekee hauiksen ja ojentajan samana päivänä, mitään kokemuksia ? ...
Toimii paremmin kuin hyvin :)

long-john sanoi:

Toimii hyvin, mutta sitten yleensä tulee tehtyä rinta ja olkapäät samassa ja se ei taas ainakaan mulla toimi kovinkaan hyvin. Siitä syystä teen rinta, hauikset ja ojentajat, olkapäät.

long-john sanoi:

Toimii todella hyvin! Tässä itse pidin joskus hauista ja ojentajaa eri päivällä, mutta routa porsaan kotiin ajaa. Pakko oli vaihtaa takaisin, kun pumppi ja lihaskivut oli tuolla hauis+ojentajat-päivällä giganttiset. :D

mitäs mieltä ootte sillasesta et tekee noi sarjat sillain et pistäs koko ajan vähän painoo lisää et toisiks viimeinen sarja olis pahin ja sit vimppa vähän keveempi?

long-john sanoi:
mitäs mieltä ootte sillasesta et tekee noi sarjat sillain et pistäs koko ajan vähän painoo lisää et toisiks viimeinen sarja olis pahin ja sit vimppa vähän keveempi?
Itse yleensä aloitan lämmittelyjen jälkeen painavilla painoilla lyhyempää sarjaa ja sitten seuraava sarja kevyemmillä ja vähän pidempi jne(ojentajat teen tälleen).... sitten hauikset teen sillain että otan sellaiset painot millä saaa 8-10toistoa(ei ihan loppuun asti), seuraavaan sarjaan isommat painot joilla menee 4-6(aivan loppuun asti) sitten viimeinen sarja tosi keveellä painollla liikkeeseen keskittyen viimeisen päälle puhtaasti ja pitkä sarja noin 10-12toistoa(aivan loppuun asti) ja toistot hitaita.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom