miten syödä massakaudella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syöt enemmän kaloreita kun kulutat, vältät aerobista treeniä, käytännössä älä juokse paljoa tai muuten polta turhaa kaloreita paitsi salilla. Helpottaisi jos kertoisit minkäkokoinen kaveri olet.. :)Nimenomaan hiilihydraattipitoista ruokaa säännöllisin väliajoin, proteiinejakaan unohtamatta. Lisäravinteillakin saa massaa ihan hyvin paremman imeväitymisyyden takia, mutta joku niistä enemmän tietävä saa kertoa enemmän. Onnea massankasvatukseen :kippis1:

joo eli olen 163 cm ja 63 kg. Oon nyt juonu anos special massan lisääjää 50g aina reenin jälkeen ja syönytkin ihan hyvin :) mutta silti jotku saa viikossa 4 kiloa lisää massaa ja ite saan sen kuukaudessa? :o

Kuukaudessakin 4 kiloa lisää massaa voi vielä helposti olla pääosin läskiä ja nestettä, jos ei kyseessä ole joku alipainoisen ihmisen äkillinen kalorien lisääminen tai rankan dieetin ja siitä seuranneen lihaskadon jälkeen tapahtuva rebound.

Hieman pidemmälle treeniurallaan kerenneelle kilo kuukaudessa on IMO sopiva tahti. Silloin minimoidaan läskin osuus kertyneestä painosta.

Kuinka paljon tulisi syödä?

Elikkä kalorilaskurin mukaan kulutan noin 2200 kcal päivässä. Paljonko tulisi syödä, milloin ja mitä kun olen massakaudella? :) Pitutta on 163 ja painan n.63 kg.

olet kyllä hyvin nuorikin,joten tarvitset sitä ravintoa ihan reilusti ja jos treenailet vielä,niin syö vaan ihan reilusti.tossa vaiheessa ei kannata liikaan takertua noihin kalori juttuihin,kunhan vain syöt pää osin terveellisesti,niin hyvä tulee ja kyllä se puntari ja peili näyttää mikä on liikaa puntari etupäässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom