Miten syödä ennen salille menoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suba
  • Aloitettu Aloitettu
rafael sanoi:
Perustelkaa nyt perkeles sentään tuo hiilihydraattimättö ennen treeniä.

Tämä menee taas tällaiseksi "Mitä pitää syödä että kasvaa" "No mä syön vaseliinia ja kiwi-hedelmää" -setiksi, kun kaikki vain kertovat mitä itse tekevät, vaikka tekisivätkin asiat päin honkia.

Itse en vedä hiilaria ennen reeniä. Perustelen pelkän protskun vedon ihan vaan sillä, että jos vedän hiilaria on koko ajan inhottava ja oksettava olo reenatessa. Jyrkkä ei hiilareille siis. Mitään tieteellistä perustaa minulla ei tähän ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedä sitten kuinka lujaa menee päin puuta, mutta itse syön noin 2,5-3 tuntia ennen salia normaalin ruoan, jossa hitaita hiilareita ja runsaasti proteiinia ja kohtuullisesti rasvaa. Pukuhuoneessa juon sitten hiilari-proteiinipaukun (hh20 g ja p 25 g). Treenin jälkeen samanlainen drinkki. Vaikka treenaan kovaa, niin ei ole ollut ongelmia (huono olo, nesteen hölskyminen jne.). Ehkä hieman tottumiskysymys. Tietysti kunnon ruokaa tulee syötyä aika pian, noin 1 tunnin, kuluttua salin jälkeen, koska palkkari on melko kevyt.

ruispala ja proteiini + maito mikserinä tulee vedettyä. Jos jotain muuta tulee vedettyä ni selkä ja/tai jalkapäivänä pierettää ja sit hävettää. Tosin vaan sillon, jos naisia on salilla.

bustedi sanoi:
paras on itelle että n 2 h enne salia kunnon ruoka ( pitkää hiilaria, rotukkaa paljon ja rasvaa himppu seassa )

Sama.

Aamulla jos menen, niin en syö mitään. Kahvit juon. Tyhjällä mahalla treenaamiseen tottuu aika nopeasti, eikä enää heikota. Päivällä/illalla mentäessä en tankkaa salia varten.

Perussetti n. 1h ennen salia: ehrmann (250g) + pilkottu appelsiini/Banaani/ananasta + jogua desi + mysliä vajaa desi päälle. Ruispala, 5% delite siivulla ja kalkkunalla ja lasi vettä. Hyvin on jaksanu punnerrella reenit. Jos olo meinaa olla väsynyt olo niin kupillinen kaffea päälle! :rock:

Kunhan ei oo nälkä ja on syöny aikasemmin päivällä kohtuu hyvin, ei tää mitään tiedettä oo :) Ite vetäisin mieluiten pari tuntia ennen reeniä purkin raejuustoa ja pari siivua ruisleipää vaikka kinkun kera.

Suositut

Back
Ylös Bottom