Miten sekoittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Rock
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä tarkotuksena ois "rakennella" uus palautusjuoma itelle kun toi ostopaikka vaihtu...ja mietinkin että miten saisi sekoitettua noi aineet keskenään ettei tarttis jatkuvasti kauhoo miljoonasta eri pussista aineita sheikkeriin?

Niin ja kommentoikaa ihmeessä palautumisjuoman "rakennetta"
(laitettu esimerkki on perusjuoman pohja johon lisätään vie erikseen kreat,glutat ja vitamaxit...)

juoman sisältö:

Hera XR 900g 1pussi
Nutriplus best whey 800g (vanilja) 1pussi
Nutriplus malto energy 1,25Kg 2pussia
Siihen sit vie dextroosia 150-500g

Kuulostaako ihan hullulta?

Onko hera XR tarkoitettu perusproteiiniksi vai tuohon palautusjuomaan? Itse ottaisin sen ihan perusproteiinina, koska löytyy jo heraa. Eihän tossa silloin mitään kummallista oikeastaan ole, ei muuta kuin tarpeeksi iso purnukka ja best whey ja malto sekaisin. Tossa on ihan ok suhdekkin, suunilleen noin menee itselläkin. Dextroosia nyt en laittais tuohon..Sen otat pussista kreatiinin kanssa. Ainahan et kreaakaan vain treenipäivänä ota. :)

XR on tarkotettu myös tohon palautusjuomaan...käytän sitä myös perusherana päivän mittaan...

Tarkotus oli tehdä mahdollisimman samallainen juoma kun reco2(banaani/vanilja) jota oon aikasemmin käyttäny.Best wheyn olis tarkotus jyrätä tota xr:n makua:urjo: pois ja onhan se hieman nopeemmin imeytyvässä muodossa olevaa protskua:lol2: mut hinnan takia toinen pussi xr:ää koska eihän tos recoskaan kaikki protsku oo hydrolisoitua...

No onko tuossa nyt tarvetta matkia reco2:sen koostumusta? Ei se reco2 ole absoluuttinen totuus (eikä ole kyllä mun sanakaan) joten eiköhän tuosta saa kombon ilman suurempaakin päänvaivaa kasaan. Ei tuosta nyt kannata alkaa liian hankalaa tekemään.. :)
Itse pitäisin tuon XR:n perusproteiinina, sotkisin best wheyn ja malton keskenään ja pistäsin dextroosit erikseen krean sekaan. Mutta, jos maku oli se pointti, niin laita vaikka suhteella 50-50 nuo XR ja best whey sekaisin.

En mä sitä meinaakkaan et se reco2 ois se paras mahollinen...mut kun on sellanen päähänpinttymä ettei oo helppo testata mitään uutta:lol2: vaik oiskin parempi vaihtoehto

Ps. Ja Se reco: maku!........:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom