Miten saatte hauikset kasvamaan???

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
onhan toi haukan kasvu kiinni myös ukon geeneistä, toisille turpoo 45 cm olkavarsi pakkotoisto.com:ia lukemalla :) ja toisille kasvaa 40 cm olkavarsi vuosien rääkillä.

Re: HANSKA

Originally posted by Olakinte
Haenkin tässä kokemuksen neuvoja semmosilta kavereilta joiden tumppu on 50+ senttiä,olen tehny perusliikkeitä ja perustreeniä pari vuotta ja nostanut oman kehon painon tuolta 80kg-110kg:hen ja tiedän että koko kaveri kasvaa perusliikkeillä,nyt alankin kasvattamaan kintastani oikeen urakalla, ja olen miettinyt jospa kiinnittäisin rahaa ARM BLASTERIIN ja testaisin moista.

Jos satut olemaan pitempi kaveri niin kuin minä, niin kovasti työtä vaatii. Itsellä käsivarren mitta on sellainen, että vaikka parhaimmillaan mittaan yli 50 cm, ei juuri näytä isolta.
Minulle toimii hauiksiin seuraavanlainen treeni:
1. perusliike 3-5 sarjaa
2. venyttävä liike 3 sarjaa
3. keskitetty liike 3 sarjaa

Perusliikkeenä esim. hauiskääntö tangolla tai suoralla tangolla,
venyttävä liike esim. hauiskääntö käsipainoilla istuen vinopenkissä noin 45 asteen kulmassa,
keskitetty vaikka käsipainolla reittä vasten tuettuna tai Scott.
Ojentajalle paras massaliike on mielestäni dippi.

Re: Re: HANSKA

Originally posted by pikkujussi
Jos satut olemaan pitempi kaveri niin kuin minä, niin kovasti työtä vaatii. Itsellä käsivarren mitta on sellainen, että vaikka parhaimmillaan mittaan yli 50 cm, ei juuri näytä isolta.
Minulle toimii hauiksiin seuraavanlainen treeni:
1. perusliike 3-5 sarjaa
2. venyttävä liike 3 sarjaa
3. keskitetty liike 3 sarjaa

Perusliikkeenä esim. hauiskääntö tangolla tai suoralla tangolla,
venyttävä liike esim. hauiskääntö käsipainoilla istuen vinopenkissä noin 45 asteen kulmassa,
keskitetty vaikka käsipainolla reittä vasten tuettuna tai Scott.
Ojentajalle paras massaliike on mielestäni dippi.

Asiaa:kippis1:
Täsmälleen saman kaavan mukaan menee myös käsitreenit täällä, myös taljaliikkeet toimii loistavasti hauiksiin.
Dippi ihan ykkösliike ojentajille,mutta koitan rajoittaa sen joka toiseen treeniin loukkaantumisvaaran takia.

Re: Re: Re: HANSKA

Originally posted by Richard75
Asiaa:kippis1:
Täsmälleen saman kaavan mukaan menee myös käsitreenit täällä, myös taljaliikkeet toimii loistavasti hauiksiin.
Dippi ihan ykkösliike ojentajille,mutta koitan rajoittaa sen joka toiseen treeniin loukkaantumisvaaran takia.

Joo mulla kuuluu joka paikasta sellanen rutina tota dippiä tehdessä että teen sitä vain silloin tällöin ja en silloinkaan rupea revitteleen lisäpainoilla

Originally posted by Little boy
Mina en usko pakkotoistoihin enka pudotuksiin haukkareissa. Itella ku aloitin noin 3 vuotta sitten oli 35cm kasi ja nyt 50, kerran viikossa 3 liiketta ja niissa toistot 8-12 sarjoja 2

Siis yhteensä 6 suoraa sarjaa viikossa ja tumppu kasvaa tuohon tahtiin. Eipä voi kuin onnitella.

Itse olen rempannut hanskoja vuositolkulla kaikilla mahdollisilla menetelmillä, painoilla, intensiteeteillä jne. ja nyt tilanne on noin. 43 cm. Kun muut mitat on 182/92, niin naruiltahan ne kädet näyttävät.

Nyt on menossa pienet painot ja loppuun negatiivista rääkkiä. Toivo elää edelleen.

Niin tuli mieleen eilisestä treenistä kun tuntuu ettei liikkeet mee hauikselle ollenkaan vaan tuntuu aivan sikana tossa kyynärvarressa. Sitte kun noista loppuu vääntö niin miten saat hauista rasitettua kunnolla ollenkaan?
Etenkin tuo hauis tuolla mutkasellatangolla väntää ainaki kaikkivoimat kyynärvarsista. :mad2:

Mä oon saanu 44cm käden ihan ongelmitta pelkästää liikkeitä vaihtelemalla.. ei minkäännäköstä onkelmaa, ja kasvu näyttää jatkuvan.....

Tietääkö muuten joku miten ton Fastin soija protskun sais maistuu ees vähän pahemmalle ku se on, ku meinaa just paraikaa taas tulla:urjo:

Originally posted by wezku
Mä oon saanu 44cm käden ihan ongelmitta pelkästää liikkeitä vaihtelemalla.. ei minkäännäköstä onkelmaa, ja kasvu näyttää jatkuvan.....

Tietääkö muuten joku miten ton Fastin soija protskun sais maistuu ees vähän pahemmalle ku se on, ku meinaa just paraikaa taas tulla:urjo:

Ai vielä pahemmalle? kova äijä:D

Originally posted by ilem
Niin tuli mieleen eilisestä treenistä kun tuntuu ettei liikkeet mee hauikselle ollenkaan vaan tuntuu aivan sikana tossa kyynärvarressa.

Meikäläisellä on samaa ongelmaa hauperireenin kanssa: Tuntuma tulee tuohon hauiksen ja kyynävarren väliseen niveleen, tai siis ihan hauiksen alareunaan.

Osaako joku viisaampi sanoa, mikä siihen on syynä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Teen yleensä 5 sarjaa josta 2 on raskasta ja loput ovat hieman kevyempiä. Erikoistekniikoita suosittelisin käyttämään.

Hauiskääntöä sellaisilla käsipainoilla joilla saisit maksimissaan 50 niin 30 toistoa ja sarjoja sen verran kun haluat. Ja leuanveto kapealla vastaotteella ja etunojapunnerrus kapealla otteella ovat myös hyviä keinoja haban kasvatukseen.

njaa. Oon jo luopunu toivosta. Onko normaalia tämä että oon 16v jannu. Pituutta 178 painoa 75. Treenitaustaa noin vuosi. Penkiltä 95 ja leukoja 13. Oon muuten kohtuu levee MUTTA... hauis on noin 30 cm:S:S ehkä jopa 31. Teen kaksjokasel. Työntävät ja vetävät. Ja on tota haukkariakin aika helvetisti tullu väännettyä! teen 2 liikettä scott tangolla, sekä mutkatangolla seisten sarjat scotissa 5x10 ja sitte pumppailua seisten joku 2x15. Toi setti 2 kertaa viikos. Syön tarpeeks. Muut lihakset kehittyy. Mut hauista ei oo. Se on ku pikkutytöllä. Saanko sitä ikinä kasvamaan:O?:hyper::itku:

Treenaan 2-jakoisella.Onko liikaa jos vedän scotissa 3 x 5 ja käsipainoilla suunnilleen saman 3 x 5 raskaalla kerralla.Kevyellä kerralla toistoja enemmän, mutta sarjat samat.

Voimatreenissä 4 sarjaa kulmatangolla ja pumppitreenissä 3 sarjaa käsipainoilla. Päälle vielä pari sarjaa hammeria. 166/69 ja hanska 34cm. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom