Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Olakinte
Haenkin tässä kokemuksen neuvoja semmosilta kavereilta joiden tumppu on 50+ senttiä,olen tehny perusliikkeitä ja perustreeniä pari vuotta ja nostanut oman kehon painon tuolta 80kg-110kg:hen ja tiedän että koko kaveri kasvaa perusliikkeillä,nyt alankin kasvattamaan kintastani oikeen urakalla, ja olen miettinyt jospa kiinnittäisin rahaa ARM BLASTERIIN ja testaisin moista.
Originally posted by pikkujussi
Jos satut olemaan pitempi kaveri niin kuin minä, niin kovasti työtä vaatii. Itsellä käsivarren mitta on sellainen, että vaikka parhaimmillaan mittaan yli 50 cm, ei juuri näytä isolta.
Minulle toimii hauiksiin seuraavanlainen treeni:
1. perusliike 3-5 sarjaa
2. venyttävä liike 3 sarjaa
3. keskitetty liike 3 sarjaa
Perusliikkeenä esim. hauiskääntö tangolla tai suoralla tangolla,
venyttävä liike esim. hauiskääntö käsipainoilla istuen vinopenkissä noin 45 asteen kulmassa,
keskitetty vaikka käsipainolla reittä vasten tuettuna tai Scott.
Ojentajalle paras massaliike on mielestäni dippi.
Originally posted by Richard75
Asiaa:kippis1:
Täsmälleen saman kaavan mukaan menee myös käsitreenit täällä, myös taljaliikkeet toimii loistavasti hauiksiin.
Dippi ihan ykkösliike ojentajille,mutta koitan rajoittaa sen joka toiseen treeniin loukkaantumisvaaran takia.
Originally posted by Little boy
Mina en usko pakkotoistoihin enka pudotuksiin haukkareissa. Itella ku aloitin noin 3 vuotta sitten oli 35cm kasi ja nyt 50, kerran viikossa 3 liiketta ja niissa toistot 8-12 sarjoja 2
Originally posted by wezku
Mä oon saanu 44cm käden ihan ongelmitta pelkästää liikkeitä vaihtelemalla.. ei minkäännäköstä onkelmaa, ja kasvu näyttää jatkuvan.....
Tietääkö muuten joku miten ton Fastin soija protskun sais maistuu ees vähän pahemmalle ku se on, ku meinaa just paraikaa taas tulla:urjo:
Originally posted by ilem
Niin tuli mieleen eilisestä treenistä kun tuntuu ettei liikkeet mee hauikselle ollenkaan vaan tuntuu aivan sikana tossa kyynärvarressa.
En sen kummempaa syytä tiedä, mutta voisit kokeilla tehdä osan hauberiliikkeistä remmeillä.Originally posted by maolpa
Osaako joku viisaampi sanoa, mikä siihen on syynä?
Teen yleensä 5 sarjaa josta 2 on raskasta ja loput ovat hieman kevyempiä. Erikoistekniikoita suosittelisin käyttämään.
Forumi lagaa kato. Ja selain kaatu postatessa.lähes 5 vuotta myöhässä
Kuullostaa vakavalta, suosittelen lekuria...Onko normaalia tämä että oon 16v jannu.