Miten saada paino nousuun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

MTM1977

WTF
Mode
Mulla ei sitä ongelmaa ole, mutta mulla on yksi jenkkiläinen kaveri, jolla ei kuulemma paino nouse vaikka söisi mitä.
Kaveri painaa 59kg ja siitä se ei kuulemma liikahda ylöspäin sitten millään...
Mä pyysin sitä jo pitämään vähän kirjaa syömisistä ja laskemaan sitten keskiarvoa päivittäisestä kalorinsaannista.

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta ja miten saitte painon nousuun?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuttu ongelma... vaikka söis mitä roskaruokaa niin ei silti paino liikahda mihinkään. sit taasen jos on syömättä niin heti se on tippumassa. Tosin olen niin nuorikin vielä et toi aineenvaihdunta voi olla aika nopeeta.

Tuttu ongelma... vaikka söis mitä roskaruokaa niin ei silti paino liikahda mihinkään. sit taasen jos on syömättä niin heti se on tippumassa. Tosin olen niin nuorikin vielä et toi aineenvaihdunta voi olla aika nopeeta.

Kyseinen kaveri on vuosimallia '75, eli nuori ikä ei enää voi olla syynä...

Aloittelin saliharrastuksen 2,5v 35kg kevyempänä ja tosiaanki luulin etten saa sitä painoa nousemaan. Pahin moka oli vetää jotain hiilaripuppua naama täyteen ja loppupäivä sulatella sitä.

Kannattaa tehdä selvä runko, esmes 4000kcal bulkki ei nopealla aineenvaihdunnalla ole edes paha (ite bulkkaan 5000kcal). Päätät mitä syöt päivän aikana ja syöt sen prkl. Voi olla että joudut roikkumaan jatkuvasti jääkaapilla mutta näinhän se menee. Kyllä se vatsalaukku siitä sitte venyy. Ei ole hirveän vaarallista ottaa paria lisäkaloria roskaruuasta, muttei sitä kannata ihan joka päivä vetää.

Nyt oon siis 90kg kynis.

Aloittelin saliharrastuksen 2,5v 35kg kevyempänä ja tosiaanki luulin etten saa sitä painoa nousemaan. Pahin moka oli vetää jotain hiilaripuppua naama täyteen ja loppupäivä sulatella sitä.

Kannattaa tehdä selvä runko, esmes 4000kcal bulkki ei nopealla aineenvaihdunnalla ole edes paha (ite bulkkaan 5000kcal). Päätät mitä syöt päivän aikana ja syöt sen prkl. Voi olla että joudut roikkumaan jatkuvasti jääkaapilla mutta näinhän se menee. Kyllä se vatsalaukku siitä sitte venyy. Ei ole hirveän vaarallista ottaa paria lisäkaloria roskaruuasta, muttei sitä kannata ihan joka päivä vetää.

Nyt oon siis 90kg kynis.

Jotain tuollaista mullakin oli mielessä. Kunhan saan frendiltä vähän tietoa, että miten se tällä hetkellä syö, niin sitten voisi alkaa hahmottamaan sille jotain järkevää bulkkisettiä. Kaveri on onneksi ammatiltaan kokki ja omistaa ravintolan Floridassa, joten melkein mikä tahansa sapuska pitäisi kyllä luonnistua :)

Suositut

Back
Ylös Bottom