miten saada lihasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja @shell
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon nyt treenannu sellasen viis kuukautta lähinnä penkkii, hauista ja sillon tällön ojentajaa ja vino penkkii käsi painoilla. penkki mulla on mennyt hyvin eteenpäin ja nyt menee joku 90kg mutta hauis junnaa paikallaan ja tuntuu ettei lihasta tule käsiin? osaiskohan joku neuvoa miten kannattais treenata että saa liahasta?

Hmmm. Mä oon joskus kuullut jostain foorumista (tais olla pakkotoisto tms naurettava nimi) joka on täynnä treeni ja ruokavaliovinkkejä. Kannattaa googlettaa.

Kato nyt vaikka alkuun tuolta aloittelijoiden puolelta nuo sticky ketjut.

Suunniteltu progressio kunniaan! Aloitat alusta sen hauistreenin, etkä sitten tee mitään heijarihauista, vaan teet kiltisti scott-penkissä EZ-tangolla aloittaen suht. pienillä painoilla jotta saat progression liikkeelle. Alla on esimerkki siitä millaisen treenimetodin voit ottaa habaa varten:

3x10x20kg
3x10x20kg
3x10x20kg

3x11x20kg
3x11x20kg
3x11x20kg

3x12x20kg
3x12x20kg
3x12x20kg

3x13x20kg
3x13x20kg
3x13x20kg

3x10x22.5kg
3x10x22.5kg
3x10x22.5kg

(...)

Vaatii kovaa luonnetta että ei aloita liian suurilla painoilla ja näin ollen sabotoi progressiota, mutta voin kokemuksesta sanoa että yllä oleva systeemi toimii, ja pitkäjänteisyys palkitaan!

EDIT: Ja yllä olevat painot ovat siis vain esimerkki! En odota että joku kuka on treenannut hauista jo puoli vuotta joutuisi tekemään 20kg:lla hauista, mutta siis, pointti on että aloittaa hitaasti ja saa tuloksia tasaisen tappavaan tahtiin.

Et varmaan treenaa tarpeeksi hauista ja rintaa. Kannattaa jättää esim portaiden kävely minimiin, ettei jalat saa vahingossa liikaa harjoitusta. Yhdys sanojen oikein kirjoitus myös parantaa hauis treenin tuloksia

Trolli tai ei, alkoi vituttamaan huolella. Toiset ei pysty treenaamaan, toiset pystyy, mutta treenaa päin vittua. Ensimmäinen ryhmä kiroaa jälkimmäistä ja jälkimmäisestä ryhmästä on yllättävän helppo siirtyä ensimmäiseen. (Allekirjoittanut tosin loukkaantui tapaturmaisesti)

Shut the fuck up and squat.

Back
Ylös Bottom