Miten saada jenkkikahvat pois??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja APUVA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä kiinnostaa minuakin :D...nimittäin kahvat on kyllä julmetut :D

Olen rotaatiopenkillä yrittänyt niitä pienentään! ja vatsalihasliikkeitä haluaisin tehdä mutta ne tuntuu liian raskailta :S Oisko mitään helpompaa/kevyempää liikettä vatsalihaksille...ainakin näin alkuun.

Ei ne pläskit lähe ku diettaamalla...Millään liikkeellä ne ei lähde.

Edit. Ja lisätään vielä, että mitään konstia ei ole saada ylimääräistä lähtemään tietystä paikasta. Laihduttamalla lähtee sitten tsaisasesti ympäri kroppaa.

Ei ne pläskit lähe ku diettaamalla...Millään liikkeellä ne ei lähde.

Edit. Ja lisätään vielä, että mitään konstia ei ole saada ylimääräistä lähtemään tietystä paikasta. Laihduttamalla lähtee sitten tsaisasesti ympäri kroppaa.

ei lähde välttämättä kovinkaan tasaisesti, mutta kuitenkin oikeaoppinen dieettaaminen on ainut oikea keino joka oikeesti keskittyy sen "ongelman" poistamiseen eikä peittelemiseen.

mitään konstia ei ole saada ylimääräistä lähtemään tietystä paikasta. Laihduttamalla lähtee sitten tsaisasesti ympäri kroppaa.

Tästäkin asiasta on hirvittävän usealla threadilla ollut puhetta... Miksihän sitä hakua ei sitten käytetä ikinä vaikka se tuossa on!:hyper: Noh.. antaapi olla nyt kuitenkin.. :) ja tarkoitus ei ole v***uilla vaan ihan vain ihmettelen.:)

ei lähde välttämättä kovinkaan tasaisesti, mutta kuitenkin oikeaoppinen dieettaaminen on ainut oikea keino joka oikeesti keskittyy sen "ongelman" poistamiseen eikä peittelemiseen.

Juu siis näin pitkälti tarkoitin. Käsittääkseni ei siis ole vain mitään tapaa millä saa erityisen hyvin jostain tietystä paikasta sitä ylimääräistä lähtemään?

Tästäkin asiasta on hirvittävän usealla threadilla ollut puhetta... Miksihän sitä hakua ei sitten käytetä ikinä vaikka se tuossa on!:hyper: Noh.. antaapi olla nyt kuitenkin.. :) ja tarkoitus ei ole v***uilla vaan ihan vain ihmettelen.:)

Tosiaan niinku mainitsin niin olen siinä käsityksessä elänyt, että sitä läskiä ei saa lähtemään esim. juuri kylkien seudulta. En ole siis ainakaan lukenut mistään "täsmälaihdutuksesta" :) Mutta jos asia toisin on, niin tietenkin hyvät ihmiset korjatkaa ja itse pyrin perehtymään asiaan lisää jos täällä ihan omiani huutelen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joissain tutkimuksissa on käsittääkseni saatu viitteitä paikallisesta rasvanpoltosta, mutta nämä vaikutukset ovat olleet sen verran marginaalisia, ettei niihin kannata kiinnittää huomiota.

Sen sijaan rasva ei todellakaan välttämättä pala tasaisesti, esim. itselläni ihraa lähtee selkeästi eniten jaloista ja persuksista. Useimmiten miehillä maha ja jenkkakahvat pysyvät sitkeästi viimeiseen asti samalla kun kädet ja jalat voivat olla jo huomattavasti kireämmän näköiset.

Joissain tutkimuksissa on käsittääkseni saatu viitteitä paikallisesta rasvanpoltosta, mutta nämä vaikutukset ovat olleet sen verran marginaalisia, ettei niihin kannata kiinnittää huomiota.

Sen sijaan rasva ei todellakaan välttämättä pala tasaisesti, esim. itselläni ihraa lähtee selkeästi eniten jaloista ja persuksista. Useimmiten miehillä maha ja jenkkakahvat pysyvät sitkeästi viimeiseen asti samalla kun kädet ja jalat voivat olla jo huomattavasti kireämmän näköiset.

Jeh, taas jotain uutta oppi :kippis1:

Taitaa olla siis melko yksilöllistä kuinka se mämmi tirisee, koska itsellä tuntuu ainakin lähtevän juuri ensin vatsasta...Tai palikat tulevat melko nopeasti esiin kun taas muualla kropassa ei niin eroa olisi(esim. nuo jenkkakahvat taas pysyy aika tiukassa).

Tästä olen vaa päätellyt sitten, että tasasesti tuo palaa, mutta kyljessä sitä vaa on enemmän niin kauemmin kestää, että ero näkyy.

No, mutta pääasia, että selvis tämäkin! :thumbs:

No, ne palikat voi tulla ihan senkin takia näkyviin ekana, jos on isot vatsalihakset, mutta mä oon käsittäny, että rasva lähtee ekana jaloista ja käsistä, koska ne ei oo niin lähellä kaikkia elimiä, eli ne ei ole niin tärkeitä:D en oo sitte varma, mutta jotenkin näin muistan terveystiedon opettajan sanoneen.
Voi olla että oon vähän :david:

Hei! Pysytääs nyt kerrankin aiheessa...siis jenkkikahvojen poisto!
Mulla on chevrolet, kuis siitä sais pois?

Lapio ja rälläkkä pitäisi tähänkin vaivaan purra.

mutta mä oon käsittäny, että rasva lähtee ekana jaloista ja käsistä, koska ne ei oo niin lähellä kaikkia elimiä, eli ne ei ole niin tärkeitä:D en oo sitte varma, mutta jotenkin näin muistan terveystiedon opettajan sanoneen.

Opettajasi taisi tarkoittaa vatsaontelon rasvoja, jotka ovat siis sisäelinten ympärillä ns. viskeraalinen rasva.

Kuten Keljumus tuossa sanoikin, niin se on aika sukupuolisidonnaista ja myös yksilöllistä, että missä ne viimeiset rasvat möllöttää.

Suositut

Back
Ylös Bottom