Miten saada enemmän ruokaa alas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lillii
  • Aloitettu Aloitettu
En voi rehellisesti suositella syömään yhtään enempää, sillä sitten et enää mahtuisi minun tai useimpien kaverieni "kriteereihin".

Paremmalta näyttäisit 50 kuin 60 kiloisena. :)

Kai nainen saa olla muutakin kun luuta ja nahkaa? Ehkä joku muu saattaa tykätä sporttimimmeistä joilla on ryhti kunnossa ja näkee että jotain on harrastettu. Nuo sinun ja kaverisi "kriteerit" on sellaisia joihin nainen pääsee, kun ei syö mitään. Urheillahan ei voi, siinähän tulee hiki ja kynnet katkee, tukka menee sotkuun ym ym... Mee ulos huomenna niin baarien tiskit notkuu noita elämänsä tutkiskelijoita. Urheilullinen nainen on aina JEES, ainakin minun ja urheilevien kavereideni "kriteereistä" löytyy tälläinen ajatus.

Pointti nyt siis oli Lilliille, että syö ja urheile, jos se hyvältä tuntuu.

PS. Sheikkeriinkin voi laittaa muuten rahkapurkin ja vaikka mehutiivistettä ja maitoo tai vettä + loraus oliiviöljyä. Nopee välipala.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Blenderi olis nyt sitten seuraava hankinta, se tuntuis tosi kätevältä kun sinne voi tosiaan heittää melkein mitä vain. Jonkinnäköinen pirtelö/blendattu sörsselo menee tosiaan varmasti paremmin alas kuin kiinteä ruoka, ainakin niin kauan kun maistuu paremmalta kuin miltä se näyttää :puntti:

Blenderi olis nyt sitten seuraava hankinta, se tuntuis tosi kätevältä kun sinne voi tosiaan heittää melkein mitä vain. Jonkinnäköinen pirtelö/blendattu sörsselo menee tosiaan varmasti paremmin alas kuin kiinteä ruoka, ainakin niin kauan kun maistuu paremmalta kuin miltä se näyttää :puntti:

No kokeilemalla se oma lemppari selviää. En uskalla suositella mun reseptiä, koska siinä saattaa olla jo hitusen liikaa kaloreita ja muutenkin tavaraa, mutta silti hyväksi todettu sörsseli on:
7dl maitoa
100g kaurahiutaleita
20g vehnäleseitä
40g heraa
1 banaani
100g marjoja
2 rkl jogurttia (maustamaton)
1 rkl kylmäpuristettua rypsäriä

Tossa on joku 1200kcal muistaakseni :D Et voi olla ehkä tuhti satsi aloittaa, mutta esimerkkinä nyt, mitä sinne voi tunkea. Ja älä kuuntele Vastizzta, mul voi laittaa sit hakemuksen kehiin, jos oot urheilullinen blondi ;)

No kokeilemalla se oma lemppari selviää. En uskalla suositella mun reseptiä, koska siinä saattaa olla jo hitusen liikaa kaloreita ja muutenkin tavaraa, mutta silti hyväksi todettu sörsseli on:
7dl maitoa
100g kaurahiutaleita
20g vehnäleseitä
40g heraa
1 banaani
100g marjoja
2 rkl jogurttia (maustamaton)
1 rkl kylmäpuristettua rypsäriä

Tossa on joku 1200kcal muistaakseni :D Et voi olla ehkä tuhti satsi aloittaa, mutta esimerkkinä nyt, mitä sinne voi tunkea. Ja älä kuuntele Vastizzta, mul voi laittaa sit hakemuksen kehiin, jos oot urheilullinen blondi ;)

Kiitti reseptistä. Kuhan saan hommattua sen vehkeen, niin testaan. Tosin ajattelin puolittaa nuo määrät, niin saan siitä sitä kautta itselleni paremmin sopivan. Tota määrää en todellakaan tule saamaan alas yhdellä kerralla :) Mulhan on kohta ihan liikaa hakemuksia laitettavana ;)

Kiitti reseptistä. Kuhan saan hommattua sen vehkeen, niin testaan. Tosin ajattelin puolittaa nuo määrät, niin saan siitä sitä kautta itselleni paremmin sopivan. Tota määrää en todellakaan tule saamaan alas yhdellä kerralla :) Mulhan on kohta ihan liikaa hakemuksia laitettavana ;)

No sehän on hyvä vaan että vientiä on :D Ja itekki suosittelen tota puolittamista tosiaan.

No sehän on hyvä vaan että vientiä on :D Ja itekki suosittelen tota puolittamista tosiaan.

Voi kuule kun oliskin!!

Miten tota, kuinka juoksevaa/tönkköä tosta tulee? Maitoa tuntuu olevan niin paljon suhteessa muihin aineisiin. Entä korvaatko noilla sekotuksilla ihan aterioita vai vedätkö vaan välipalaksi?

Itse saatan korvata aterian, jos kotoo ei muuta suuhun pantavaa löydy. Oon kuitenkin lämpösen ruuan ystävä niin ei usein tuu korvattua. Mut onhan tossakin sekotuksessa kaikki tärkeet ravintoaineet, niin voi sillä korvata välillä lämpösen ruuan. Kunhan muistaa että vaihtelu virkistää mieltä ja kroppaa.

Sillä maidolla voit sitten itse päättää millasta sörsseliä siitä tulee. Itse tykkään suht löysästä pirtelöstä, että on helppo vaan juoda lasista/tuopista :D Ja jos jää yli, niin kaataa loput vaikka sheikkeriin ja heittää kassiin. Juo sen sitten myöhemmin välipalana, minne ikinä onkaan matkalla.

Piti vielä sanoo, että hunajalla tai ruokosiirapilla saa hyvin makeutta pirtelöön. Tai jos sokereita karttaa, niin stevia toimii myös tosi hyvin.

Toi shakeriin ja mukaan oli hyvä idea, testaam varmasti käytännössä sitten kun lomat on lusittu ja arki alkaa. Kouluruoka kun ei aina välttämättä kovin maistuvaa ole.

Kiitos myös makeuttamisvinkkien suhteen. Itse en kovinkaan pidä makeasta ruuasta, mutta toimii varmasti silloin kun makeanhimo iskee.

Moon niin nopee, niin ne tytötkin sanoo.

Sori oli pakko, mikä ihmeen juoksuaika täällä pakkiksella on tällähetkellä menossa kaikilla :D

Moon niin nopee, niin ne tytötkin sanoo.

Sori oli pakko, mikä ihmeen juoksuaika täällä pakkiksella on tällähetkellä menossa kaikilla :D

Tiiäks se on tää pimeys ja kylmyys, kun eristäydytään omiin kämppiin ja ei olla missään sosiaalisessa (tahi ruumiillisessa) kontaktissa.

Miten mulla meinaa pää hajoo välillä näihin ketjuihin. Ensin tulee asiaa, mutta sitten alkaa rönsyilee ihan vitun pahasti ja jengi pitää tätä jotain suomi24:n seksichattinä. Eiks tätä paskanjauhantaa voi harrastaa ainoastaa ja pelkästään seksi-parisuhde-deitti -osiolla tai vaihtoehtoisesti chatissä?

- Nopeasti sulavia ruokia
- Suolahappoa + entsyymejä
- Blenderi

Ite oon kans taistellu nyt tän ongelman kanssa. Ei vaa meinaa putoo tarpeeks safkaa. Työmatkapyöräily (onneks tulee vain 8 km / pv) + fyysinen duuni kuluttaa niin paljon, että kalorit on pakko pitää siellä jossain 4000-5000 kcal. Menee monesti ihan väkisin syömiseksi. Pitäis varmaan ostaa kaappi täyteen tummaa suklaata ja ottaa enemmän noita oliiviöljyshotteja. Maltoakin ostin palkkariin, mutta sitä ei ihan hirveesti viitti muualla ottaa, ku palkkarissa.

Ite oon kans taistellu nyt tän ongelman kanssa. Ei vaa meinaa putoo tarpeeks safkaa. Työmatkapyöräily (onneks tulee vain 8 km / pv) + fyysinen duuni kuluttaa niin paljon, että kalorit on pakko pitää siellä jossain 4000-5000 kcal. Menee monesti ihan väkisin syömiseksi. Pitäis varmaan ostaa kaappi täyteen tummaa suklaata ja ottaa enemmän noita oliiviöljyshotteja. Maltoakin ostin palkkariin, mutta sitä ei ihan hirveesti viitti muualla ottaa, ku palkkarissa.

Samaa vikaa ollu. Hornetit on ollu ehkä se suurin pelastaja katabolian tiellä.

En tiedä onko täällä jo ollut, mutta kurkuman pitäisi ainakin lisätä ruokahalua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom