SUPERCARB 1kg -40%

miten rasvaa SEKÄ lihasta pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mollie
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mulla on vähän päinvastainen tilanne kuin monella muulla: pitäisi saada muutama kilo rasvaa pois, mutta yhtään lihaksia kasvattamatta, mieluummin niitä jopa paikoittain vähentäen.

Olen pienestä saakka harrastanut urheilua ja myöhemmin tehnyt melko fyysistä työtä. Johtuneeko tuosta vai geeneistä, mutta mulla on aina lihakset tulleet tosi helposti näkyviin pienellä vaivalla. Jaloissa esim. farkkujen läpikin reisilihakset näkyy selvästi, samoin käsissä, vaikka en juuri niitä treenaakaan. Tällä hetkellä juoksen lähes päivittäin välillä pitkiä hölkkä-lenkkejä, välillä intervallityyppistä. Tämän lisäksi kävelen kohtalaisen paljon ym. hyötyliikuntaa. Lihaskuntoa teen satunnaisesti pari kertaa viikossa, lähinnä ainoastaan vatsoja, joskus käsiä. Nyt pitäisi päästä eroon vielä parista kilosta (olen normaalipainoinen). Ongelma on se, etten halua yhtään lisää lihaksia, päinvastoin, ois kiva päästä eroon noista futarin-reisistä..

En haluaisi luopua liikunnasta, sillä ilman liikuntaa mässäilyhimotkin vaan kasvaa. Syön vähähiilarisesti, joten protskun osuus on aika suuri. Onkohan tällä vaikutusta tohon lihasten kehittymiseen? En myöskään usko, että pystyn kauheasti ruuan määrästä enää karsimaan, laatu on sitten toinen juttu. Ja siis tosiaan, en nyt vain kuvittele tätä lihas-asiaa, vaan kuulen siitä kommentteja tosi usein.

Mitähän tässä pitäisi alkaa syömään ja liikkumaan?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Liian pienet farkut tuomaan suuret lihakset efektiä? Ja muuten sitten niin laiha että käsissäkin näyttäs jotain olevan, jos kerta lihasta näkyvissä? Niin ja itse asiaan eiköhän sitä rasvaa ja lihastakin pala perus aerobisella näin mä sen nään, viisaat täydentäköön

Hehe, farkkujen koon objektiivisesti arvioimiseen olen jäävi, sama efekti lihaksistossa kuitenkin myös ilman farkkuja :) Sitä lähinnä ajan takaa, että mikä liikuntamuoto paras rasvan polttamiseen, ilman lihasmassan lisäystä? Ja tietty ruokavalio kanssa. BMI normaali, samaa kertoo peili.

Kova intensiteetti & pitkä kesto treenissä polttaa rasvaa ja syö lihasta. Eli parin tunnin juoksulenkkiä vaan :)

Ok kiitoksia, pitää pidentää lenkkejä sitten. Mitä mieltä olette yleisesti diettaamisesta? Tarkoitan siis väliaikaista kalorivajetta, ei pysyvää ruokavaliota. Kiloja varmaan lähtee, mutta tuleeko ne takaisin? Miten liikunta diettaamisen aikana? Näistä viimeisistä parista kilosta on tosi vaikea päästä eroon :/

tää tyttö on ainakin tehnyt sen, että on pudottanut niin rasvaa kuin eitoivottua lihasmassaa. Huom. hän oli sitten kansainvälisesti huipputason kilpailija kyllä.
www.fighterdiet.com

mullaki ois tätä hakusessa! Lihakset on kasvanut omaan mieleen ihan liikaa crossfitin myötä. tiedä sitten et onko tuo näky mulle vaan sellanen iso kun nään sen rasvan tossa päällä :/ Mut siis, lenkkeilyä rupeen tekemään jokapäivä ja siihen lisäksi crossfittiä paikallisen painonnosto salin mahdollisuuksien mukaan, ja tietenkin pyrin sitä dieettiä noudattamaan. Jotenkin vaan töitten jälkeen se pakastimessa oleva jäätelö himottaa suunattomasti ruuan jälkeen :(

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom