Miten päästä eroon tikkuranteista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos muistan oikein, niin selitin broidille innoissani tästä forumista ja sanoin, että täällä saa aina vastauksen aiheeseen kuin aiheeseen. Tuolloin vielä sai helpommin fiksuja vastauksia, nykyään varmaan lynkattaisin elävältä deivid hymiöillä ja "käytä söörtsiä" -ehdotuksilla.

Kuvistas päätellen oot onnistunu kyllä kasvattamaan niitä ranteita:D

mulla meni ennen helposti sormet ranteen ympäri.luin tätä tradia ja kokeilin niin ei mene enää.4kk salia on nyt takana.en oo tehny forkuille tai ranteille mitään liikkeitä.olisko voinu tulla epäsuorana sitten tuo ranteen paksuneminen.??

Voi olla että nyt menee :david: -mode päälle, mutta muistan lukeneeni tutkimuksesta jonka mukaan ihmisen luusto kasvaisi punttitreenin ansiosta..
Itse olen lukenut jostain jotain vatstaavaa. Sen tekstin mukaan punttireeni vahvistaa luustoa. Tarkoittasiko tuo sitten samaa. Kasvattaa ja vahvistaa eivät kyllä ole synonyymejä, mutta..

Itse olen lukenut jostain jotain vatstaavaa. Sen tekstin mukaan punttireeni vahvistaa luustoa. Tarkoittasiko tuo sitten samaa. Kasvattaa ja vahvistaa eivät kyllä ole synonyymejä, mutta..

Niin ja kummiskin kaikki liittyy siihen että bodarit juo paljon maitoa, ja kalsiumia tulee sen takia paljon.

Oman ranteen ympärysmitta on jotain hieman yli 15cm, ja vaikka paino on noussut yli kymmen kiloa, ei se ole muuttunut. Itse asiassa se näyttää pienemmältä...

No, eipä ole tuosta noususta ole kovin suuri osa rasvaa varmasti :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pahoin pelkään ettei ranteille ole ainakaan tässä iässä enää mitään tehtävissä. Omat ranteet ovat myös melkoiset tikut. Ympärysmittaa en muista, mutta sormet menee kevyesti yhteen, ja itseasiassa pienellä yrittämisellä peukalon kärki ottaa keskisormen ensimmäiseen niveleen kiinni.

Harmillista, mutta ei se minulta yöunia vie.

Niin ja kummiskin kaikki liittyy siihen että bodarit juo paljon maitoa, ja kalsiumia tulee sen takia paljon.
Ei liity tuohon. Liikunta vaikuttaa luun tiheyteen (eli vahvuuteen), etenkin punttitreeni ja hyppimiset, jolloin luuhun kohdistuu painetta. Entisajan kelttisotureiden luistakin on päätelty kuka on esim. ollut jousiampuja vasemman käden ja oikean käden olkaluuta vertaamalla. Osteoporoosin ehkäisyssä tietysti on turvattava myös riittävä kalsiumin saanti.

Ranteen paksuuteen ei voi vaikuttaa juomalla maitoa.

kertokaa ny stna mitä voin tehdä kun oon 16-v ja tikut on! Kai se riittää että juo maitonsa ja syö kalkkitaplettinsa?

Kyhää semmonen laite kotona : paksusta kepistä, pitkästä narusta ja kierrä naru sen kepin ympärille silleen et se jää kiini ja että sitä naruu voi kelata rullalle siihen keppiin sitten kiinnitä narun toiseen päähän haluamasi määrä painoa (itselläni 5,0kg) ja sit rullaa sitä ylös tehoaa minusta ainenkin hyvin ranteisiin itselläni toiminut hyvin :) vaikkei mitään hirveetä rannetta nyt ookkaan :P

Kyhää semmonen laite kotona : paksusta kepistä, pitkästä narusta ja kierrä naru sen kepin ympärille silleen et se jää kiini ja että sitä naruu voi kelata rullalle siihen keppiin sitten kiinnitä narun toiseen päähän haluamasi määrä painoa (itselläni 5,0kg) ja sit rullaa sitä ylös tehoaa minusta ainenkin hyvin ranteisiin itselläni toiminut hyvin :) vaikkei mitään hirveetä rannetta nyt ookkaan :P

Edelleenkään ranteissa ei ole lihaksia, joten niitä ei sitä kautta voi kasvattaa. Forkut tossa kasvaa.

Back
Ylös Bottom