Miten "nautitte" öljynne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Öljyt on tosi pahoja, varsinkin neitsyt-oliiviöljy ja kylmäpuristettu rypsiöljy - YÖK.

vaan en maista yhtään mitään kun otan niitä lusikalla, lusikka täyteen ja suuhun, heti vettä runsaasti perään ennenkun edes hengität, et yksinkertaisesti voi maistaa yhtään mitään - mahdottomuus. Mä en noin voi havaita minkäänlaista makua siitä öljystä.

Originally posted by Force
Lusikalla. Tuota Treblan mainitsemaa snapsilasista ottamista pitää testata. :)

Otin kanssa ennen lusikalla, mutta mulla kun on melko pieniä lusikoita käytössä niin sitä joutui 6-8 lusikallista ottamaan kerralla. Homma hoituu helpommin, nopeammin ja kivuttomammin yhdellä snapsilla :)

Dodiin ravintoekspertit, muutaman searchilla lypsetyn topikin jälkeen en saanut vielkäkään kunnon kuvaa, paljonko tuota rasvaa pitäisi keskimäärin päivässä saada (tyhmä kun olen).

Syön siis päivän mittaan vähärasvaista ruokaa, leivät ilman levitteitä jne. ainoat kunnon rasvapaukut tulevat oikeastaan juustosta rukiisen kanssa.

Montako lusikallista keskimäärin takaisi kunnon fättien saannin.
(kaapista löytyy kylmäpuristettu rypsäri ja oliiviöljystä)

Tänks
:worship:

Originally posted by naapu
Syön siis päivän mittaan vähärasvaista ruokaa, leivät ilman levitteitä jne. ainoat kunnon rasvapaukut tulevat oikeastaan juustosta rukiisen kanssa.

Miksi sinä levitteen pois olet jättänyt, mutta kuitenkin juustoa syöt?

Ja laskeskelin, että jos päivässä syön about 4000kcal ja p/h/r suhteessa 30/40/30, niin se tekisin tälläistä:

proteiini = 300g
hiilihydraatti = 400g
rasva = 140g

noin ainakin muistelisin laskeneeni. ja btw. lusikalla menee öljyt hyvin alas tai vaihtoehtoisesti protskujuoman kyydissä.

Laitan päivällä ruokaan n. 30g ja illalla tonnikalaraejuustohärdelliin n. 30g. Käytän kp oliivi-ja rypsiöljyä.
Luulin että rypsäri ei voi maistua pahalle, mutta olin väärässä... kylmäpuristettu golden star rypsiöljy on melko tujua mun makuhermoille :urjo:

Iltapalaksi rypsäriä ja proteiinijauhetta veteen. Öljy ei tuosta edes maistu läpi.

Tota snapsilasia pitää testata.

Originally posted by Jylli81
Rahkan sekaan vaan. Toimii ainakin itselläni. Tosin vedän ihan tavallista rypsiöljyä, enkä mitään kylmäpuristettua(tekstistäsi ei selvinnyt, kumpaa käytät), joka kyllä maistuukin sitten aivan hirveältä.

Oliiviöljyä ei ainakaan kannata rahkan sekaan laittaa. Koitin juuri äsken, kylmäpuristettua oliiviöljyä lusikallinen valion maitorahkaan, hyi helvetti sentään. Oli kyllä NIIN pahaa että todella meinas :david: Joo, tota en kokeile enää. Nyt olen juonut ½ litraa cokis lightia päälle, jotta saan maun pois suustani :) Joo, mutta nää dieettisapuskat nyt aina on vähän minkä makuisia on, eivoi mitään.

Sekoittakaa se ruokalusikallinen öljyä puuron sekaan. Sen joukossa ei öljy maistu juuri miltään. Itse pistän virginoöljyt puuron joukkoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by trebla
Snapsilasista :kippis1:
Niin kuin minäkin... olen tosin aika uusi rypsärin kanssa... Voisi keksiä rypsäriaiheisen snapsilaulun... !

Lusikalla tai suoraan pullosta, makunhan on ihan ok eikä sitä tarvitse sen enempää maistella, slurps :)

Kylmäpuristettu rypsäri suoraan pullosta, juu ei mitään herkkua ole, jonkun aikaa hengitys tuoksahtaa *ruusulta*
tuon jälkeen (--->purkkaa päälle : )
Olivi-öljy sellasenaan ruoan/leivän päälle, nam.

Nyt oikein häiritsee, väki näkee kauheasti vaivaa sekoittaakseen tuota ties mihin, huhuu, minä täällä - miksi ette sitä ota lusikalla / pullosta ja nielaise veden kanssa - mitään ei voi maistaa?

-vodkaa 2cl
-kahluaa(tai muu kahvilikööri) 2cl
-maitoa
-rypsiöljyä

Seloitetaan. Lisätään jäitä.:haart:

----

-tummaa rommia
-kuumaa vettä
-hunajaa
-rypsiöljyä

:thumbs:

Originally posted by turre101
- miksi ette sitä ota lusikalla / pullosta ja nielaise veden kanssa - mitään ei voi maistaa?

Näin minä teen. Lasiin vettä, öljyä lusikalla suuhun, ei hengitystä nenän kautta, nielaisu, vettä päälle.

Aamulla rahkan seassa ja illalla kulaus prostudrinkistä päälle.

Originally posted by turre101
Nyt oikein häiritsee, väki näkee kauheasti vaivaa sekoittaakseen tuota ties mihin, huhuu, minä täällä - miksi ette sitä ota lusikalla / pullosta ja nielaise veden kanssa - mitään ei voi maistaa?

Kiitos vinkistä, testasin tota äsken eikä maistanut todellakaan mitään, suosittelen. :kippis1:

Tavallinen rypsäri aamulla rahkahässäkän joukkoon, melkein kuin kermarahkaa söisi. Kylmäpuristettu rypsäri ja oliivi öljy huikalla pullosta. Tuo kylmäpuristettu rypsiöljy maistuu niin vahvasti pähkinälle, että rahka menee pilalle.

Originally posted by traktori
Iltapalaksi rypsäriä ja proteiinijauhetta veteen. Öljy ei tuosta edes maistu läpi.

Tota snapsilasia pitää testata.

joo näin täälläki päin..ennen kun sekoitin proteeini jauhon pelkkään veteen..niin maku oli aika karhea..ja paha..mutta nyt ku olen alkanut laittaa öljyä siihen kaveriksi..maku on ihan ok.:kuola:

Suositut

Back
Ylös Bottom