Miten muotoa pohkeisiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pipana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No tuosta Halon viestistä pääseekin sitten aasinsillalla toiseen juttuun.

Mulla aerobinen haittaa pohjetreeniä, ja vähän penikkakin kiusaa. Mietinkin sitten kuinka paljon hallaa tasapainolle mahtaisi tehdä, jos hetkeksi jättäisi pohkeet treeniohjelmasta kokonaan? Kyykky on lempiliikkeitäni, joten sikäli olisi kyllä hyvä, jos pohkeetkin tulisi treenattua ihan isoilla painoilla, mutta kun ne perhanat menee jumiin. Jos teen niin, en sitten juokse. Ja toisinpäin.

Onko kukaan keksinyt fiksua ratkaisua mokomaan? Ehkä jotain treenijaksottelua?

Ei ole nättiä, jos pohkeissa on liikaa muotoa! Hyi. Ei mitkään riippakintut, mutta ei mtn lihaksikastakaan. En ainakaan itse tietoisesti yritä saada itselleni lihaksikkaita pohkeita.

No joo, muuten samaa mieltä, mutta kun reidet kasvaa, niin se näyttää ihan pöntöltä, jos pohkeet on ihan tikut. Mun pohkeet on sitä kaliiberia, että turha yrittää löytää pitkävartisia saappaita, mutta silti sais tulla vielä vähän lisää. Tai sitten reisistä pois...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miuku sanoi:
No joo, muuten samaa mieltä, mutta kun reidet kasvaa, niin se näyttää ihan pöntöltä, jos pohkeet on ihan tikut. Mun pohkeet on sitä kaliiberia, että turha yrittää löytää pitkävartisia saappaita, mutta silti sais tulla vielä vähän lisää. Tai sitten reisistä pois...

:offtopic: Mutta ei viitsi uutta ketjua tällasen aiheen vuoks alottaa...
Eli käytättekö saappaita? Siis ei kumisaappaita vaan näitä vähän naisellisempia. Mulla ei ole edes mitkään himoisot pohkeet, mutta silti on ihan kivenalla löytää sopivia! Jos vetskari ylipäänsä nousee senttiäkään niin viimestään yläpohkeessa on sellanen puristus että käveleminen olis tuskaa.
Tietääkö siis kukaan, missä olis (ja mitä merkkiä jne) sellasia saappaita, jotka sopii muillekin kuin ihan rimpuloille? Haluun saappaaaaaaaaat!!! :nolo:

Angelica-82 sanoi:
:offtopic: Mutta ei viitsi uutta ketjua tällasen aiheen vuoks alottaa...
Eli käytättekö saappaita? Siis ei kumisaappaita vaan näitä vähän naisellisempia. Mulla ei ole edes mitkään himoisot pohkeet, mutta silti on ihan kivenalla löytää sopivia! Jos vetskari ylipäänsä nousee senttiäkään niin viimestään yläpohkeessa on sellanen puristus että käveleminen olis tuskaa.
Tietääkö siis kukaan, missä olis (ja mitä merkkiä jne) sellasia saappaita, jotka sopii muillekin kuin ihan rimpuloille? Haluun saappaaaaaaaaat!!! :nolo:

Mulla on kahet, ja vaikka suht rimppakinttu (siis pohkeista ainoastaan ;) ) oonkin, niin molemmat on sen verran tilavia (ei siis "roiku", mutta vielä mahtuu-malli) että on varaa kasvattaa näitä rimpuloita. Toiset on joku italiainen malli, ostettu lontoosta, en oo suomessa nähny. Toiset on ihan Anttilasta, ja merkkiä en niistä löydä vaikka äsken yritin etsiä, mutta joku Anttila-malli siis. Sinne siis!

Tai sitten sellaset nokian kontiot.. :lol2:

Mä oon ainakin löytänyt kivoja saappaita ihan DinSkosta ja Aleksi 13:sta. Useimmiten vetskarien kanssa tekee vähän tiukkaa, mut aina välillä löytyy joukosta jotkut kivat ja sopivat saappaat, eli niitä kannattaa vaan sovitella ahkerasti :)

Nostetaanpa pohjeasiaa ylös...
Onko siitä mitään haittaa, jos jätän pohkeet kokonaan treenaamatta? Lenkkeillessä ja pyöräillessä (ei nyt tammikuussa, mutta suurimman osan vuodesta) ne kuitenkin saa kyytiä. Mietin tätä siksi, että olen ruumiinrakenteeltani sitä perinteistä leveälanteista ja reitevää maatiaissuomalaista, jolle on kaiken lisäksi siunaantunut käsittämättömän lyhyet ja paksut sääret. Pohkeet on aina olleet niin paksut, ettei saappaista kannata unelmoidakaan, joten pelkään, että pohjetreeni tekee niistä vielä järkyttävämmät :itku: Vai saisinko treenaamalla niistä kuitenkin kauniimman muotoiset vaikkei ne mihinkään pienennykkään?

Judit sanoi:
Nostetaanpa pohjeasiaa ylös...
Onko siitä mitään haittaa, jos jätän pohkeet kokonaan treenaamatta? Lenkkeillessä ja pyöräillessä (ei nyt tammikuussa, mutta suurimman osan vuodesta) ne kuitenkin saa kyytiä. Mietin tätä siksi, että olen ruumiinrakenteeltani sitä perinteistä leveälanteista ja reitevää maatiaissuomalaista, jolle on kaiken lisäksi siunaantunut käsittämättömän lyhyet ja paksut sääret. Pohkeet on aina olleet niin paksut, ettei saappaista kannata unelmoidakaan, joten pelkään, että pohjetreeni tekee niistä vielä järkyttävämmät :itku: Vai saisinko treenaamalla niistä kuitenkin kauniimman muotoiset vaikkei ne mihinkään pienennykkään?
Persevänä ja reitevänä maatiaisrodun edustajana ja kaiken lisäksi laiskana pohkeiden treenaajana en kuitenkaan missään nimessä lopettaisi kokonaan pohjetreenejä. Itse harjotutan pohkeita jalkapäivänä prässiliikkeen lomassa,siis prässissä, ja se on ollut minun tapauksesssa ihan ok. Mullakin tulee nimittäin paljon pohkeille kyytiä spinningissä, aerobicissä jne ja olen tuudittautunut siihen, että tuo saa pohkeille riittää. Mutta mutta kaikesta treeneistä huolimatta muista VENYTELLÄ kunnolla ja usein. Kyllä ne siitä pohkeet saa kauniisti uutta muotoa!

Angelica-82 sanoi:
Eli käytättekö saappaita?
Käyttäisin jos mahtuisi vetskarit kiinni. :) Saman ongelman kanssa painiskelen siis minäkin. Mä rakastan naisellisia saappaita ja nilkkureita, mut saappaita on oikeasti tosi vaikea löytää. Aina kun löydän kivat, ei mee vetskarit kiinni. :curs: Parit ihanat saappaat oon saanut, nekin tosin Belgiasta. Kenkiä mulla muuten on hurjasti... :nolo: Oon sit alkanut tyytyä tollasiin nilkkuri-tyyppisiin, ei junnaa vetskarit. :)

Mua meinaa vähän ottaa päähän, ku pohkeisiin saa aika hitaasti lihaa!! Vaikka oon tanssinu balettia 3vuotta ja Taekwondoakin harrastellut 4vuotta.. Ja tietenkin salilla teen pohkeita jalkapäivänä!!! Tuskaa se vain on saada jotain näkymään niissä..:wall:

Mä en edelleenkään tykkää isoista pallukkapohkeista, mut en niistä "riippakintuistakaan." Itselläni on pohkeen ympärys 38cm eli mun makuun hivenen liian isot. Saappaiden löytäminen on todellakin vaikeaa. Ja joskus harvoin, kun sattuu sopivat löytämään, niin ne on sit pakko saada - makso mitä makso.
Olis kiva saada hivenen pienemmät näistä pohkeista, jotta valikoima saappaiden suhteen laajenisi. Joskus minäkin tein päätöksen, etten enää koskaan treenaa pohkeita, mutta kyllähän niitä tulee kuitenkin välillä treenailtua. Tuntuis oudolta jättää jokin osio kokonaan pois. Mut kovin isoja painoja en sit käytä ja sarjat pidän suht pitkinä.

Eleonoora sanoi:
" Itselläni on pohkeen ympärys 38cm eli mun makuun hivenen liian isot.

Jeesus teitä!! Mä haluaisin lihaksikkaat pohkeet.. melkein itkettää ku oman pohkeen ympäryys on jotain 32cm... :itku: :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eleonoora sanoi:
Mä en edelleenkään tykkää isoista pallukkapohkeista, mut en niistä "riippakintuistakaan." Itselläni on pohkeen ympärys 38cm eli mun makuun hivenen liian isot. Saappaiden löytäminen on todellakin vaikeaa. Ja joskus harvoin, kun sattuu sopivat löytämään, niin ne on sit pakko saada - makso mitä makso.

SIIS TÄÄH?!??! Mun pohkeen ympärysmitta on 37 cm ja nämä näyttää ihan rimpuloilta... :rolleyes: Sun on pakko olla 150 senttiä pitkä ja jalan on pakko olla kokoa 34 sillä mulle ei ole vaikeaa löytää saapasta (jalka 38 ja loppu kroppa 177 cm). Tai sit sulla on tosi muikea kokoelma saappaita!!! ;)

Tosi epäjohdonmukaista muuten että ihmiset kertoilee ympärysmittojaan kun eikös se vartalon pituusmittakin vähän vaikuta ulkoiseen olemukseen... :D

Yhtä#Hauista sanoi:
Prässi on numero uuno (pohkeet prässissä). Toinen on pohjenousu seisaalleen ja istuallaan tulee kolmantena omalla top3 listallani:D

Mä teen pohjetreenissä just noi kolme liikettä :) . Eli kolme sarjaa prässissä, kolme istuen ja kolme seisten.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom