Ei se pituudesta paljon kiinni ole. 160cm ukosta saadaan kyllä iso. Hommahan menee sillai, että pituudesta viis, kunhan leveyttä riittää ;) Lyhyillä ukoilla myös paksuus tulee paljon nopeammin esiin. Itse olen 180cm ja ihan tyytyväinen omaan pituuteeni, en tarvitse enempää enkä vähempää.
Se että velipoikasi painoi tuon verran, ei kerro mitään siihen, että kuinka suuret lihakset hän pystyy kasvattamaan. Kuka tahansa saa, kun panostaa tarpeeksi, niin ainakin kohtuu isot lihakset naturaalina.
Sillä sun veljelläs on ihan sama ongelma edessä kuten meillä kaikilla. Oikeastaan tuossa iässä minä panostaisin ainakin opiskeluun vielä, että ei se nyt henki ja elämä ole jos jo 15 vuotiaana pitää harrastella.Ei se ole sen nopeampaa eikä välttämättä järkevämpääkään.
Roinaaja on sitten ihan eri asia kuin natu. Roinaaja voi saavuttaa aina suuren koon riippumatta ajasta, elikkä siihen
ei enää päde luonnonvoimat yhtään mitään. Tuokin enää
riippuu siitä, että pyhä kolminaisuus on kunnossa treeni, ravinto, lepo ja sen päälle merkkaa sitten aineiden määrät.??!!!??!!
Natupelleilyn voi unohtaa, jos vituttaa hidas kehitys. Itse parikymppisenä poikana huomasin kuinka perseestä on kun joutuu pelleilemään jauhojen kanssa ja silti kehitystä ei tule, ehkä sen 1-2kg lihasta vuodessa. Jos puhutaan nopeasta kehityksestä niin vittuun kaikki lässytykset siitä mikä oli lähtötilanne jne. Sun veljes ei kerkeä edes pieraisemaan kun viereen otetaan roinaaja joka osaa hommansa, niin kehitys lähtee vauhtiin kuin lentokone natuun/naruun verrattuna.
Eikö täällä porukka oikeasti ymmärrä mikä on ISO
Katselepa noita vahvamieskisoja, niin siinä erottuu isot pienistä. Itse olen myös iso, koska painan lähes 140kg ja olen 180cm pitkä.
Ajatellaanpa asia niin, että normaali aikuinen mies painaa n. 80-100kg. Mörssärit reippaasti enemmän.
Sekin vielä mikä huvittavaa, niin monikaan aloittelijoista ei edes tajua kuka roinaa. Osa roinaajistakin on tavallisen näköisiä pulliaisia, koska vedetään jotain peruskuureja eikä uskalleta bulkata, ettei vaan kuule vittuiluja muilta. Vittu tässä mitään tarvitse häpeillä saatana.