Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et ole visiin sitten esim. koskaan nähnyt ABB:n XXL pulloa.JMJJ sanoi:Missään muussa valmispullossa en ole nähnyt tuollaista määrää kaloreita. Juo ja paisu.
Mieluiten suosittelisin, että suosittelisit kaveria opettelemaan ihan syömään. Sitten kun kalorit on yli 6000+, niin sitten noita voisi harkita, mutta en usko, että noin korkeista kalorimääristä on kuitenkaan kyse. Tuolloinkin voisi esim. tehosekoittimella tehdä drinkkejä herasta, maidosta, rahkasta, puurohiutaleista, banaanista ja esim. ns. kakkospalkkarina jotain valmis palkkaria heran sijasta. Noista aineksista + monista muista lukuisista saa hyviä ja paljon puhtaampia drinkkejä kuin esim. Leaderin Mass Drink.Eli jos tuntuu vaikealta saada massaa, niin syöt ihan samalla tavalla, mutta lisäät joka päivälle yhden tuollaisen mass drinkin. Pitäisi toimia.
Miten usein tätä rypsärii olis hyvä ottaa, jos on ongelmii ton painon nousun kanssa?
Et ole visiin sitten esim. koskaan nähnyt ABB:n XXL pulloa.
Mieluiten suosittelisin, että suosittelisit kaveria opettelemaan ihan syömään. Sitten kun kalorit on yli 6000+, niin sitten noita voisi harkita, mutta en usko, että noin korkeista kalorimääristä on kuitenkaan kyse. Tuolloinkin voisi esim. tehosekoittimella tehdä drinkkejä herasta, maidosta, rahkasta, puurohiutaleista, banaanista ja esim. ns. kakkospalkkarina jotain valmis palkkaria heran sijasta. Noista aineksista + monista muista lukuisista saa hyviä ja paljon puhtaampia drinkkejä kuin esim. Leaderin Mass Drink.
Voi hele. Tyhmäkin tietää, ettei tuollaisessa menossa ole päivää pidempää mitään järkeä. :DTässä lainaus TMusclen sivulta, Dave Taten käsialaa. En välttämättä suosittele toistamaan, mutta osoittaa kuinka joskus pitää näissä kaloriasioissa mennä yli laidan. Siis jollei ole jo läski (niinkuin puolet pakkislaisista).
• Here's a quick story...
Totta on, että läskiä ei pidä pelätä, jos haluaa kehittyä. Mutta hölmöä hankkia sitä turhaa rasvaa vyötärölle, jonka voisi välttää helposti ja silti päästä samaan tulokseen lihasmassan määrässä ilman suurempia hifistelyitä.Monessa ihan fiksussa bodikirjassa mainitaan aina, että jos pelkää lihomista, ei myöskään kehity.
Lihasmassaa on aika vaikea saada, jos koko ajan yrittää pysyä helvetin tiukassa kuosissa. NÄitäkin
näkee joka päivä ja joka vuosi he näyttävät samalta.
Bulkkaaminen ei ole turhaa touhua, se vaan kuuluu asiaan. hyväksyi sen tai ei.
Totta on, että läskiä ei pidä pelätä, jos haluaa kehittyä. Mutta hölmöä hankkia sitä turhaa rasvaa vyötärölle, jonka voisi välttää helposti ja silti päästä samaan tulokseen lihasmassan määrässä ilman suurempia hifistelyitä.
Ja vyötäröllä. Sitten kun on vetänyt itsensä kunnon lihapullaksi ja tiputtelee useamman kilon pois, tajuaa ettei hommassa ollut mitään järkeä verrattuna maltillisempaan massan lisäykseen. :thumbs:Ruokaa naamaan niin paljon, että sen tuntee palautumisessa ja joka treenissä.
Silloin ku ne kalorit meinaa jäädä vajaaks.
Hiilihydraattien saantiin tulisi keskittyä tarkemmin, niiden saanti kun jää varmaan useimmiten vajaaksi.
Yksilöllistä tämäkin. Mulla tahtoo jäädä hiilarit juurikin vajaaksi ja protskua tulee mätettyä välillä rahkojen yms. muodossa turhankin paljon.Tästä oon eri mieltä. Vähän liian helpostikin tulee hiilareita normisuomalaiselle.
Rypsäriä on helppo lisätä, kun on niin halpaa eikä syödessä täytä kummemmin verrattuna siihen että ottaisit samat kalorit esim. leivästä, jota syödessä saattaisi tulla jo stoppi vastaan.
Yksilöllistä tämäkin. Mulla tahtoo jäädä hiilarit juurikin vajaaksi ja protskua tulee mätettyä välillä rahkojen yms. muodossa turhankin paljon.
Ja vyötäröllä. Sitten kun on vetänyt itsensä kunnon lihapullaksi ja tiputtelee useamman kilon pois, tajuaa ettei hommassa ollut mitään järkeä verrattuna maltillisempaan massan lisäykseen. :thumbs:
No koko homma nyt taitaa olla riippuvainen siitäkin minkälaisen vartalotyypin kukin haluaa. Itse en ole pyrkinyt tiukkaan olemukseen vaan saamaan kokoa lisää, lihasmassaa, voimaa. Mielestäni tulee paljon helpommaksi kehittyminen, kun ei ole liian tarkka syömisissään, eli ei syö missään nimessä liian vähän.
Tuskinpa nuo vahvamieskisojen äijätkään ovat pilkun tarkalleen laskeneet syömisiään.
Olen mä kerran 20 kiloa tiputtanut painoa ja toisella dieetillä seitsemän kiloa. Toinen dieetti (-7 kg) oli huommatavasti helpompi urakka, vaikka en todellakaan pitänyt sitäkään miellyttävänä. Tämäkin palsta täynnä esimerkkejä, ettei kehittyminen vaadi mitään överibulkkeja. Rasvaa kertyy tahtomatta, kun hankitaan natuna lihasmassaa, mutta mitään järkeä en näe siinä, että kuukaudessa lihotetaan reilut kolme (tai paljon enemmän?) kiloa - kun 1-1.5 kilon kasvulla päästään luultavasti samaan tulokseen vähemmällä rasvakerroksella. Mikäs siinä jos tykkää lihava-lookista. Itse olen mielummin kynis vaatteet päällä ja ilman paitaa sitten jonkun näköinen, kuin sellainen ''bodari'', joka näyttää joka kulmassa ja tilanteessa lihavalle. Läskiä ei voi jännittää.Joo jos haluaa olla kunnon pillunnuolija 5% rasvoilla ja saada voimaa +1%/vuosi. Ja sulla varmaanki on ihan kunnon kokemusta asiasta, kun noin tietäväisesti selität?