Miten lantiota kapeammaksi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli oon alkanu tässä tuskastumaan kun tuo lantio on alkanut levetä niin maan perkuleesti viimeisen kahden vuoden aikana. Onko mitään liikettä tai keinoa millä tuo lantio lähtisi kapenemaan?

Vähän mittoja..

rinta........ 110cm
vyötärö... 90cm
lantio...... 100cm
reisi........ 56cm

Elikkä näyttää vähän tyhmältä jos yhtään tiukempaa paitaa laittaa päälle kun keskivartalo on niin kapea verrattuna lantioon ja rintaan. Onko siis mitään tehtävissä jotta tähän saataisiin edes jotain suhteellisuutta? Selkäkin näyttäisi paljon isommalta jos tuo lantio vähän kapenisi..

anyone :confused:

Originally posted by Amerikan Jeesus
Onko mitään liikettä tai keinoa millä tuo lantio lähtisi kapenemaan?

Ööö...ojentajapunnerrus ruokapöydän reunasta poispäin?

Ei kannata ottaa vittuiluna, mutta noita mittoja katsoen olisiko rasvaa vähän liikaa, ja taipumus kerätä sitä tuonne hanuriosastolle? Meinaan lähinnä tuota reiden ja vyötärön mittaa jotka vähän kertoisi siitä että tuo rinnanmittakaan ei ehkä puhtaan piffin tuottamaa ole (toisaalta profiilisi ei kerro pituutta). Jos taas ei ole liikaa ylimääräistä niin lantioluuston höyläys taitaa olla ainoa vaihtoehto :D

Jos haluat vyötäröä leventää suhteessa lantioon, niin ainahan sitä voi tehdä vinoja vatsoja ja sivutaivutuksia. Harvat vaan haluavat lisäleveyttä vyötärön seudulle.

Re: Re: Miten lantiota kapeammaksi?

Originally posted by JSmith
Ööö...ojentajapunnerrus ruokapöydän reunasta poispäin?

Ei kannata ottaa vittuiluna, mutta noita mittoja katsoen olisiko rasvaa vähän liikaa, ja taipumus kerätä sitä tuonne hanuriosastolle? Meinaan lähinnä tuota reiden ja vyötärön mittaa jotka vähän kertoisi siitä että tuo rinnanmittakaan ei ehkä puhtaan piffin tuottamaa ole (toisaalta profiilisi ei kerro pituutta). Jos taas ei ole liikaa ylimääräistä niin lantioluuston höyläys taitaa olla ainoa vaihtoehto :D

Jos haluat vyötäröä leventää suhteessa lantioon, niin ainahan sitä voi tehdä vinoja vatsoja ja sivutaivutuksia. Harvat vaan haluavat lisäleveyttä vyötärön seudulle.

:D

Kyllä nuo mitat ihan puhtaan piffin tuottamia on. Eli pituutta mulla on 179cm ja painoa 78,5kg. Rasvaa ei kyllä paljoa löydy kun vatsalihakset erottuu täysin selvästi, kuten myös kaikki muut lihat. Pitänee siis mennä osaavalle lekurille joka nappaa tuosta lantiosta 5 - 10cm pois, jolloin alkaa taas keho olemaan balanssissa.

Pitänee alkaa tehdä keskikropasta vähän leveämpää, eli varmaan joku 5cm pitäis saada lisää leveyttä. Vatsoja ja selkää treenaamalla kait tuo onnistuu?

Mulla on kans sama ongelma.
Mitat on jotain:
Rinta: 115 cm
Vyötärö: 85 cm
Lantio: about metri
reiska: 67 cm
ja painoa 85...
Mä oon koittanu välttää "perseenkasvatus" liikkeitä kuten prässiä ja kyykkyä leveällä.Tosin mullakin taitaa olla suurin osa "liikapaksuudesta" rasvaa.Dieetistä vois olla apua...
on meillä ongelmat :blow:

No olisko minulla 95 cm, ja mielestäni minulla ei ole liian iso perse tai muuta. Rinnanympäryys voisi olla jotain 110 senttiä, ehkä muutama sentti päälle.. Ihan subjektiivinen asia, että onko joku osa liian iso...
Sitä paitsi jos on leveä lantio niin kannattaa IMHO kuitenkin treenata... huonoin hommahan on jos on leveä laatta tossa takana :) Mieluummin kunnon hyppyri, olkoon että se on leveä, kun sitä ei kuitenkaan voi muuttaa (paitsi sahaamalla tai vastaavalla toimenpiteellä).

Sehän vasta naurettavaa olisi jos on pikkupoika takapuoli ja sikaniska.

Craig Titus: "If you got a white man's waist, you better have some big ass delts!"

Originally posted by muffy
Craig Titus: "If you got a white man's waist, you better have some big ass delts!"

Kuten sigukin sanoo...;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Useimmat teistä on aika nuoria. Silloinhan lantion luut on jo kasvanut mutta liha puuttuu jaloista ja yläkropasta.

Minusta isot reidet saa lantion näyttämään pienemmältä. Samoin sellainen jokamiehen pelastusrengas joka lähtee lantion yläpuolelta. Tätä kutsutaan omena-vartaloksi. Päärynä-vartaloisilla on vaikeampi homma kun läski kertyy lantiolle.

Re: Re: Re: Miten lantiota kapeammaksi?

Originally posted by Amerikan Jeesus
:Kyllä nuo mitat ihan puhtaan piffin tuottamia on.

Sitten otan takaisin. Sanoit vain että lantio on "kasvanut" viime aikoina. No, kun lantion sivuilla ei ihan hirveästi lihasta, joka sitä sivusuunnassa kasvattaisi, ole, niin eka päätelmä oli nk. fat ass. Ellet sitten tarkoita vinoja vatsoja, ne kyllä saa pullistumaan siitä sivulta kun liikaa treenaa mutta mun mielestä niitä ei enää lantioon lasketa.

Tuo lantio-vyötärö ongelma se on täälläkin. Pitäis saada tukevuutta just siihen vinojen vatsojen yläpuolelle ja latsien kiinnityskohdan alapuolelle, mutta kun siinä on lähinnä kylkiluut. No, aina voi lohduttautua sillä että meistä tulisi hyviä synnyttäjiä :thumbs:

Olen muuten painon ja pituuden suhteen lähes samassa. Rinnanmitta kylmänä 101, vyötärö jenkkojen kohdalta joku 85 tai 86, lantio ehkä metrin vaatteitten päältä ja reiska 61. Hmm...näyttäisi että vähän alapainotteista on ja että aikanaan tehty sumomave kummittelee vieläkin lantionmitassa, joskin onhan siinä päällä vielä vähän pehmeääkin.

Re: Re: Re: Re: Miten lantiota kapeammaksi?

Originally posted by JSmith
Sitten otan takaisin. Sanoit vain että lantio on "kasvanut" viime aikoina. No, kun lantion sivuilla ei ihan hirveästi lihasta, joka sitä sivusuunnassa kasvattaisi, ole, niin eka päätelmä oli nk. fat ass. Ellet sitten tarkoita vinoja vatsoja, ne kyllä saa pullistumaan siitä sivulta kun liikaa treenaa mutta mun mielestä niitä ei enää lantioon lasketa.

No itseasias siinä lantion sivulla on keskimmäinen pakaralihas eli gluteus medius.Se on ihan kohtuullisen iso lihas, ainaki mulla :D.

naisnäkökulmaa pojille

Niin, kyllä ainakin minun ystväpiireissä pidetään kunnon takapuolista.
Kunhan on kiinteä ja pyöreä:kuola: , niin ympärysmitalla ei ole mitään merkitystä. Minun mielestäni parempi on kunnon perä kuin sellainen tyyliin kaksi omenaa vierekkäin.
Heh, ja kunhan hartiat ovat leveämmät kuin perse;)

Originally posted by BPS
Niin, kyllä ainakin minun ystväpiireissä pidetään kunnon takapuolista.
Kunhan on kiinteä ja pyöreä:kuola: , niin ympärysmitalla ei ole mitään merkitystä. Minun mielestäni parempi on kunnon perä kuin sellainen tyyliin kaksi omenaa vierekkäin.
Heh, ja kunhan hartiat ovat leveämmät kuin perse;)

Jiihaa! Ehkä sittenkin olen ylpeä kavereiden antamasta lempinimestä: "mighty ass". Ainakin vähän. :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom