Miten käsivarsista pyöreämmät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja topsoni
  • Aloitettu Aloitettu
Miten voin saada kyynerpään ja kainalon välisestä alueesta pyöreämmän, olen reenannut habaa paljon mutta käsivarteni on silti sellainen ohut, haba on aika iso mutta käsivarsi ohut tikku, miten saisin haban ympärille muihinkin lihaksiin voimaa ja isoutta??

AOnko sitä jossain tutkittu vai mihin perustuu tuo, että kyykyllä esimerkiksi kasvaisi kädet jne? Kysympä vaan kun täällä sitä niin paljon neuvotaan? :)

AOnko sitä jossain tutkittu vai mihin perustuu tuo, että kyykyllä esimerkiksi kasvaisi kädet jne? Kysympä vaan kun täällä sitä niin paljon neuvotaan? :)

Eiköhän tuossa viitattu siihen että tekee niitä raskaita perusliikkeitä joilla saa massaa yleisesti ottaen parhaiten ylös ja vasta sitten rupee hinkuttamaan sitä hauista tarkemmin ettei näytä ihan niin idiootilta ;) Mutta jos alottaja ei ollu provo ni suosittelen tosiaan tekemään maastavetoa ja treenaamaan niitä ojentajia, jos teet esim. 2-jakosella niin hauikselle ei tartte kovin montaa sarjaa viikossa erikseen tehdä koska ottaa aivan tarpeeks osumaa noissa vetoliikkeissä (ylätalja, alatalja, mave, jne) :)

Se perustuu siihen että kyykky ja mave on niin pirun kokonaisvaltaisia liikkeitä että ne stimuloi kasvua koko kropassa. Varmaan siitä on tutkimuksia pilvin pimein, mutta paremmin sen tietää kun on sen nähnyt ja kokenut.

Se perustuu siihen että kyykky ja mave on niin pirun kokonaisvaltaisia liikkeitä että ne stimuloi kasvua koko kropassa. Varmaan siitä on tutkimuksia pilvin pimein, mutta paremmin sen tietää kun on sen nähnyt ja kokenut.

Joo niinhän se on, ja itse ajattelen että tuota lähinnä neuvotaan juuri aloittelijoille jotka eivät mielellään jalkoja tee :face:

Itse sain pyöreyttä syömällä sipsuja.

Treenaa Brachialista, eli sitä hauiksen sivua se tuo paksuutta aika hyvin. Äläkä unohda ojentajia.
Kuten slarto sanoi, jos pyöreäksi haluat niin mee vaikka mäkkäriin.

Niin, ojentaja on noin 2/3 siitä hanskan koosta, joten kannattas varmaan sitä treenata. Hauis on yks pikkuliha joka ei näytä yhtään miltään ilman fleksausta vaikkois minkälainen. Tai no tietenki voit käveleskellä aina ympäriinsä tuplahauisposessa, jos meinaat pelkkiä hauiksia treenata. Kokonaisvaltaista treeniä johon sisältyy esim. kapea penkki tai dippi tai molemmat ni kyllä se käsikin kasvaa siinä mukana.

Mäkin vaihdoin 2-jakoiseen ohjelmaan ja aloin keskittyä ojentajien kasvattamiseen, on ne vähän paisuneetkin. Ne tuo sitä näyttävyyttä käsivarsiin.
Ranskalainen punnerrus, kapea penkki, dipit, pushdown taljassa on mun suosikit.

Kannattaako muuten 2-jakosessa treenata sillon tällön superina ojentajia näin, tai ylipäänsä näin: 10 x ranskalainen + 10 x kapea penkki - superina ilman kummempaa palautusta ja taukoa.
mieluummin erikseen?

Miksei voisi sillointällöin tehdä noin. Pääasiassa tulee kuitenkin keskittyä nostetun raudan määrän lisäämiseen perusliikkeissä. Mulla on kädet kehittyneet parhaiten monta kertaa viikkossa tehden. Pelkillä isoilla liikkeillä.

Kannattaako muuten 2-jakosessa treenata sillon tällön superina ojentajia näin, tai ylipäänsä näin: 10 x ranskalainen + 10 x kapea penkki - superina ilman kummempaa palautusta ja taukoa.
mieluummin erikseen?

Niin no jos superina meinaat noi saada loppuun asti kymmene sarjaa niin saat aika pienet painot laittaa. Se taas ei välttämättä ole se optimaalisin tilanne kasvulle, vaikka se varmaan tuntuukin niissä ojentajissa.
Eli voitko tehdä noin? tottakai. Kannataako? Jos tuo "silloin tällöin" tarkoittaa vaikkapa kerran parissa viikossa tai harvemmin, niin se on sitten ihan sama mitä teet, 10x nuo liikkeet superina, vai 100xkickbäckkiä ja ranskalaista, Ihan sama.

Back
Ylös Bottom