Miten jakaa päivän energian saanti?
(Laitetaans tää asia taas uudelleen esille!)
Treenit on tähän asti kulkenut hyvin, puolitoista vuotta salilla 4-kertaa viikossa, mutta nyt kun kehitystä on tullut alkaa painojen ja painon lisääntyessä heräämään kysymyksiä ravinnon tärkeydestä.
Olen laskenut noilla laskureilla et mun kokonen kaveri tarvii n.2400 kcal päivässä. OK energian määrästä osaan pitää kiinni kyllä, mutta jos joku asiantuntija vois kertoa miten jaotella sen saannin. Nyt mulla tulee puolet tosta määrästä ennen treenejä klo 17.00 ja reilu tunti menee venyttelyineen kaikkineen. Himassa oon joskus 19.00 jonka jälkeen ilta meneekin syödessä melkein kokonaan. Pointti mun kysymyksessä on se et voisko tuloksiin vaikuttaa noita syömisiä muuttamalla ja millaista safkaa päivällä ja mitä illalla, kun töissä oon 9.00-17.00? Hyviä ruokailuesimerkkejä voisin ottaa kansa vastaan.
Nyt on joskus huomannu et treenit käy tosi raskaiks puolivälin jälkeen ja oon miettinyt et oiskohan se energian vähyyttä, sillä oon vuodessa tuplannu painojen määrän melkein kaikissa liikkeissä.
Nyt odottelen vaan vastausksia ja kasvattelen itteeni isommeksi, kun tällänen bruce lee oon viellä toistaiseksi.[/QUOTE