Miten dieettasit tänään/eilen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kush
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs ajattelin tällaista ketjua pistää pystyyn, johon ihmiset voisivat kirjoittaa päivittäiset DIEETTIsapuskansa. Itseäni ainakin kiinnostaisi tietää mitä muut syövät dieeteillään esimerkein :)

Itselläni oli tällainen päivä:

11:30 aamupala kouluruoka
15:00 lounas ruisleipää 4 palaa + juustot + kinkkuleikkeet
17:00 välipala protskudrinkki + marjoja + banaani
19:00 2.välipala banaani, 2 kananmunaa
21:00 3.välipala rahka+jugortti
23:00 iltapala yöprotsku

+kalaöljyt ja vitamiinit

P 228g, H 172g, R 58g
H 32%, P 43%, R 25%
2133 kcal/pvä

Mitat ovat 176/80.. silti jämähtänyt tuo painon tippuminen vaikka nuin niukasti yritän syödä. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedän ketjun, mutta näyttäisi siltä että suurin osa nuista on vain bulkki/random safkapäiviä. Siksi tällaista ketjua kaipaisin.

Eikä moni ole kertonut onko kyseessä dieetti vai bulkkipäivä :)

Tänään puoli litraa gefiliusmehua, spritee 3 dl , puolikas Twix, pekonipastaa ja salaattia.

Kalorit jää pakollakin miinukselle. Eilen ollut kuumeessa, niin ei oikein iske syödä esim rahkaa. Eilen kun olin melkein pelkällä nesteytyksellä.

Viitausta tohon aloituspostiin. Itse en kyllä söis dieetillä neljää palaa ruisleipää dieetillä. Vaihda vaikka johki rahkadrinkkiin tai muuhun helppoon, jos siitä on kiinni. Saa proteiineja enemmän ja ei oo hiilaria niin paljon.

Tänään puoli litraa gefiliusmehua, spritee 3 dl , puolikas Twix, pekonipastaa ja salaattia.

Kalorit jää pakollakin miinukselle. Eilen ollut kuumeessa, niin ei oikein iske syödä esim rahkaa. Eilen kun olin melkein pelkällä nesteytyksellä.

Viitausta tohon aloituspostiin. Itse en kyllä söis dieetillä neljää palaa ruisleipää dieetillä. Vaihda vaikka johki rahkadrinkkiin tai muuhun helppoon, jos siitä on kiinni. Saa proteiineja enemmän ja ei oo hiilaria niin paljon.

Mieluummin silti söisin dieetillä leipää kun spritea ja suklaapatukoita :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom