No höh, vai ei searchi löydä yhtään mittanauhan tuloksille omistettua keskusteluntynkää vaikka 99% pakkislaisista viettää mittanauhan kanssa enemmän aikaa kun muijansa? Pakkohan se on pistää pystyyn threadi!
Eli rohkeimmat viljelköön sekalaisia lihasmittojaan historian varrelta tai nykypäivältä, niitä on aina yhtä mukava vertailla, niillä pullistella, ja niitä hävetä.
Noita on tullut kuukauden tai parin välein tiettyjä mittoja mittailtua, ja voin heittää omaa tulosta puolentoistavuoden treenin jälkeen, lähtötilanne oli 186,5cm / 57kg.
Olkavarsi: 37,5cm
Rintakehä: 98cm
Niska: 37cm
Reidet: 60cm
Vatsa: 81,5cm (kylkiluiden alta)
Vyötärö: 87cm (lonkan yläpuolelta jonne läskit kertyy =)
Pohkeet: 38,5cm
Kyynärvarsi: 31cm
Ranne: 18cm
Paino tällä hetkellä: 83kg
Eli näinollen kun verratan suurimpaan osaan pakkislaisista, mä olen hammastikku jolla kaivatte aamupalan jäänteet hampaan välistä, mutta pirun tyytyväinen siihen mitä saavuttanut ja sehän on pääasia. :kippis1:
Laitetaanpa vertailun vuoksi epätarkkoja arvoja noin vuoden takaa, eli ensimmäisiltä treenikuukausilta:
Olkavarsi: 30cm
Rintakehä: 90cm
Reidet: 50cm
Vatsa: 74,5cm
Pohkeet: 34,5cm
Eli rohkeimmat viljelköön sekalaisia lihasmittojaan historian varrelta tai nykypäivältä, niitä on aina yhtä mukava vertailla, niillä pullistella, ja niitä hävetä.
Noita on tullut kuukauden tai parin välein tiettyjä mittoja mittailtua, ja voin heittää omaa tulosta puolentoistavuoden treenin jälkeen, lähtötilanne oli 186,5cm / 57kg.
Olkavarsi: 37,5cm
Rintakehä: 98cm
Niska: 37cm
Reidet: 60cm
Vatsa: 81,5cm (kylkiluiden alta)
Vyötärö: 87cm (lonkan yläpuolelta jonne läskit kertyy =)
Pohkeet: 38,5cm
Kyynärvarsi: 31cm
Ranne: 18cm
Paino tällä hetkellä: 83kg
Eli näinollen kun verratan suurimpaan osaan pakkislaisista, mä olen hammastikku jolla kaivatte aamupalan jäänteet hampaan välistä, mutta pirun tyytyväinen siihen mitä saavuttanut ja sehän on pääasia. :kippis1:
Laitetaanpa vertailun vuoksi epätarkkoja arvoja noin vuoden takaa, eli ensimmäisiltä treenikuukausilta:
Olkavarsi: 30cm
Rintakehä: 90cm
Reidet: 50cm
Vatsa: 74,5cm
Pohkeet: 34,5cm