- Ikä
- 39
Jep, tarkensin vaan asiaa. Olen :arvi: :piis:Jakob sanoi:Ok. No ei se paljoa tuota mun vastausta muuta. Kopiosuojauksen voi poistaa, mutta mitään mp3 rippauksia ei kuitenkaan saa tehdä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, tarkensin vaan asiaa. Olen :arvi: :piis:Jakob sanoi:Ok. No ei se paljoa tuota mun vastausta muuta. Kopiosuojauksen voi poistaa, mutta mitään mp3 rippauksia ei kuitenkaan saa tehdä
Eiköhän se näyttövelvollisuus ole kuitenkin poliisilla/syyttäjällä näin oikeusvaltion perusperiaatteiden mukaisesti. Lisäksi olethan saattanut imuttaa kaikki nuo biisit ennen lakimuutosta tai jossain vapaammassa valtiossa joten turha alkaa niitä kovalvyjä formatoimaan.matrix sanoi:Kai se näyttövelvollisuus on sinulla, jos pystyt osoittamaan, että näin on eli sinulla on nuo levyt niin ei siitä voi rangaista ellet ole kiertänyt kopiosuojausta .
kuljetusala sanoi:Eiköhän se näyttövelvollisuus ole kuitenkin poliisilla/syyttäjällä näin oikeusvaltion perusperiaatteiden mukaisesti. Lisäksi olethan saattanut imuttaa kaikki nuo biisit ennen lakimuutosta tai jossain vapaammassa valtiossa joten turha alkaa niitä kovalvyjä formatoimaan.
Vaikka koneeltasi löytyisi 50000 biisiä niin se ei itsessään ole mitenkään rikollista eikä sen vuoksi voida syyttää mistään.
matrix sanoi:Joo oikeassa olet poliisin/syyttäjän pitää esittää näyttö, mutta jos heidän näyttönsä on se, että on syytä epäillä että on waretettu urakalla(kun on noin paljon tavaraa ja tiedostonjakoohjelmia on ja datamäärää liikkuu tod. paljon) ja sen haluaa oikaista niin kyllä se tieto ihan itse pitää kertoa, että nää on levyiltä kopioitu. Eri asia on että miten poliisi yleensä pystyy hankkimaan pätevää näyttöä tavallisen käyttäjän warettamiesta jne.. pitää olla melko laajaa toimintaa ja tehdä sitä ansainta tarkoituksessa, että ne oikeasti kiinnostuu mm. tuon näytön hankkimisen vaikeuden vuoksi, varsinkin, kun tuomiot ovat melko pieniä ja poliisilla on parempaakin tekemistä....
Voihan tuo olla joku pelotteluyritys, kuten niiden "isojen kalojenkin" syytteet. Muutenhan tuo on ihan poliisien resurssien tuhlausta, jos lähdetään jahtaamaan joitain satunnaislataajia. Kyllähän tuo varmaan taas muutaman pelottaa jättämään lataamisen.Ripe sanoi:Joku tossa Joensuun tapauksessa ihmetyttää. Miksi juuri 3 eri ikäistä kaveria sieltä? Miksei ympäri suomea sitten?
Natu79 sanoi:Iltalehti:
"Musiikin imuroinnista ja levittämisestä jättilasku
2.3.2006 14:51
Musiikin imurointi internetistä ja kappaleiden levittäminen edelleen internetin vertaisverkossa tuli keravalaismiehelle kalliiksi.
...