Mitäs syödä ennen treeniä?

Ongelmana on se ette yksinkertaisesti energia riitä treeneihin. Mikä avuksi? Muuten on ruokapolitiikka kunnossa, mutta tuo ennen treeniä syönti mättää... Tuntia enne jos syön banaanin, pärjään vähän paremmin mutta en ihan loppuunasti... Ja taas tuo fast muskeliplussa ennen 30min enne treeniä ei myöskään auta...

Olisähän se hyvä jos jaksais treenata... :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ongelmana on se ette yksinkertaisesti energia riitä treeneihin. Mikä avuksi? Muuten on ruokapolitiikka kunnossa, mutta tuo ennen treeniä syönti mättää... Tuntia enne jos syön banaanin, pärjään vähän paremmin mutta en ihan loppuunasti... Ja taas tuo fast muskeliplussa ennen 30min enne treeniä ei myöskään auta...

Olisähän se hyvä jos jaksais treenata... :(

Pari cofu pilleriä ennen treeniä antaa potkua mukavasti.

ja minkä mittasia treenejä teet? jos yrität painaa 2h salilla täysillä niin varmasti loppuu tehot kesken vaikka mitä söisit..

Ennen treeniä ei kannata hirveästi syödä mitään koska saattaa tulla huono olo jos kovasti treenaa. hiilarijuomat kannattaa myös unohtaa koska väsy iskee monesti kesken treenin kun verensokeri laskee takasin alas.Kuppi kahvia tai kofeiinitabletti tai kaksi about tuntia ennen treeniä on hyvä keino ainakin itselläni ollut.

Syöt kunnon ruuan 2 tuntia etten treeniä. Noin tunti ennen treeniä otat kreatiinin & kofeiinitabut ja juot vettä puoli litraa. Sitten aivan juuri ennen salille lähtöä herapaukku tai rahka naamaan että jo harjoituksen aikana on rakennusmateriaalia katabolian estämiseksi ja lihaskasvun maksimoimiseksi. Tuo juuri ennen harjoitusta otettu proteiini nyt on ehkä vähän hifistelyä mutta ite oon tykännyt noin tehdä ja tuskin se haitaksikaan on.

Joo ei nopeeta hiilaria ennen reeniä (muscle+). Joku 3h ennen reeniä iso satsi hitaasti imeytyvää hiilaria (ja tietty normi roteiinit mukaan) ja n.30-60min ennen reeniä joku 30g roteiinia (puolet kaseiinia, puolet heraa) drinksun muodossa ehkäisemään kataboliaa, ja jos nälkä niin vaikka banaani kylkeen (semi nopeeta ja hyvin sulavaa hiilaria). Sitten vielä vaikka kofeiinia nappien tai jonkun light energia juoman (red bull light tai stripped battery) muodossaa. Palkkaria alat imemään vaikka siinä 20min ennen reenin loppumista, niin saat vielä vähänvoimia loppureeniä varten.

CofeiiniTabut ja 1 desin wodka paukku antaa treeniin puhtia ihan hyvin! Jos joku väittää tätä bullshitiksi niin sitten voi yrittää todistaa ettei näin ole! Esim kosmonautit ottavat vodkashotin ennen tärkeää space walkia , koska se antaa buustia tärkeän operaation olleessa kyseessä. JEnkit käyttää jotain muuta mutta siitäkin saattaa tuööa damaa loppupeleissä.....

Ennen treeniä ei kannata hirveästi syödä mitään koska saattaa tulla huono olo jos kovasti treenaa. --

Mulla taas kulkee treeni sitä paremmin mitä paremmin syön juuri ennen treeniä. Yleensä 30min ennen vedän huiviin toisen päivän isomman aterian ja treeni kulkee aina hyvin. Ei koskaan huonoa oloa :) oon kyllä kokeillu myös tuota parin tunnin taukoa ja ihan kamalaahan se on kun ei jaksa kahta tuntia salilla.

Oon ilmeisesti aika yksin liikkeessä tuolla taktiikalla vai onko muitakin ketkä tankkaa rajusti just ennen treeniä?

ps. kyllä se ruoka sulaakin ihan normaalisti, ts. treenillä ei mitään vaikutusta siihen puoleen.

CofeiiniTabut ja 1 desin wodka paukku antaa treeniin puhtia ihan hyvin! Jos joku väittää tätä bullshitiksi niin sitten voi yrittää todistaa ettei näin ole! Esim kosmonautit ottavat vodkashotin ennen tärkeää space walkia , koska se antaa buustia tärkeän operaation olleessa kyseessä. JEnkit käyttää jotain muuta mutta siitäkin saattaa tuööa damaa loppupeleissä.....

Itse otan varuilta yleensä koko pullollisen vodkaa ja päälle pari kossu-batterya:david:

Pari tuntia ennen treeniä 3-4 kananmunaa ja pari ruisleipää, kahvia. välil joku energiajuoma myös. tolla setillä vedän ite aina

Muuten on ruokapolitiikka kunnossa, mutta tuo ennen treeniä syönti mättää... Tuntia enne jos syön banaanin...
Jos muuten on syöny hyvin, niin mulla on riittäny, ku oon syöny banaanin + n.100g raejuustoa + kourallinen pähkinöitä n.30min ennnen treeniä. Energiaa on riittäny tasasesti, eikä vatsa tuu liian täyteen.

Pitää vissiin itekkin ottaa kokeiluun. Ja palkkariin myös heran, malton ja krean sekaan desi vodkaa rentouttamaan lihaksia raskaan treenin jälkeen. :david::lol2:

Vedän yleensä ruoan n. 2h ennen reeniä ja sit tankkaus/palautusjuomasta (heraproteiini, nopeeta hiilaria ja kreatiinia) puolet vähän ennen reeniä ja puolet reenin jälkeen. On sit rakennusaineita tarjolla soluissa ja insuliinitasoki nousee pikkusen. Pieni väsy jos tulee ton juoman ansiosta, ni se lähtee psyykkaamalla... PRKL!!:curs:

Kahvia! Näin eliminoidaan väsymys.
Ja jos ollaan rahamiehiä, niin joku armoton prodepatukka, jossa on kaikenmaailman vitamiineja. Antaa kummasti poweria meininkiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom