Mitäs mieltä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jonkeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tähän asti olen reenannut noin kk, niin että 3-4krt viikossa 55min lenkki. Pää tarkoituksena on nyt PAINON TIPUTUS!. Otin mukaan kuntosalin. En ole hakemassa lihasta ja rasvanpolttoa samaan aikaan, haluan vaan pitää jotain lihaksistani!.

Tänään kun mittasin niin oli 85.6kg. Tarkoituksena olisi n.75kg.

Mitäs mieltä?

1.) päivä (ma) Rinta, hartiat, ojentajat, vatsat
Penkkipunnerrus 3*10-12
Vinopenkkipunnerrus 3*10-12
Pystypunnerrus 3*10-12
Vipunosto sivulle 3*12-15
Ojentaja liike taljassa 3*12
Dippi 3*10-12
Vatsakone 3*30
Vartalonkierto 3*20-25

Lopuksi 45min lenkki matolla (+ 10min crossilla)

2.)Päivä (ke) Jalat, alaselkä
Reiden ojennus 4*12-15
Reiden koukistus 4*12-15
Kyykky 4*10-12
Jalkaprässi 4*10-12
Pohjekone 4*15-20
Selän ojennus 4*20

Lopuksi 45min lenkki matolla (+10min crossilla)

3.)Päivä (pe) Selkä, Hauis, Vatsat
Front pulldown 3*10-12
HighRow 3*10-12
Kulmasoutu käsipainoilla 3*12-15
Hauiskääntö 3*10-12
Vatsakone 3*30
Vartalonkierto 3*20-25

Lopuksi 45min lenkki matolla (+10min crossilla)

Eli
ma - sali
ti - Lepo (lenkki)
ke - sali
to - Lepo (lenkki)
pe - sali (+lätkä, riippuu onko)
la - (lätkä)/spinning/lepo/Cheat päivä
Su - (lätkä)/lepo

Ainaki ite olen pyrkinyt salilla käynnillä nostamaan läskitöntä painoani, joten näin alottelijan näkökulmasta, pelkkä painon lasku ei ehkä ole se paras tavoite. No aerobista näyttää olevan ainaki erittäin paljo ja muutenki viikko aika buukattu näin pitkän ajan tavoitteen kannalta. Jos tollasta jaksaa vääntää, niin eiköhän tuloksiinki pääse. Nesteen kerääntymisestä elimistöön painoa nostavasti on ehkä turha mainita kun kerta olet jo kuukauden käynyt niin eiköhän se ole jo tullut selväksi. En tiiä kuinka pitkä oot, mut ite oon 180 ja 82 kiloo ja edelleen on aika oljenkorsi fiilis, et ei se kovin hienoa oo jos pitkä kaveri painaa 75. Ainaki oma virhe alkuun oli, että tein aina vähän sitä sun tätä, enkä mitään kunnolla.

En mielestäni huomannut viestissäsi minkäänlaista kohtaa ruuan säännöstelystä ja ravintoarvoista. Siitähän noi painonpudotukset aina lähtee et ruokavalio on kunnossa ja sitten tolla liikunnalla saadaan kasvatettua sitä kalori kulutusta päivälle.

Jos ei meinaa maistua muutaman kuukauden päästä niin ehkä pieni kevennys viikko ohjelmaan kannattavaa, koska ton mukaan sulla menee nyt minimissään pari tuntia puntti+matto treeniin kunnolla tehtynä. Joskus tuli itekkin tehtyä ensin sali tunti ja siihen sulkapallo 1.5 tuntii. Ei sellasta kyl normaalin päivärytmin kans jaksanu montaa viikkoa.

Sellasta. Onnea laihdutukseesi ja täytyy sanoa, että olet kova tyyppi jos tollasta menoa jaksat monta kuukautta pitää yllä.

Jalkapäivänä ottaisin toisen takareisiliikkeen, eli teet kyykkyä ja prässiä vaikka vuoronperään, tai sitten 2 sarjaa molempia ja otat vapautuvien sarjojen tilalle SJMV:tä 4 sarjaa.

Mun silmään vähän turha pitkiä nuo puntin jälkeen tehtävät treenit. Sellaiset 30 min. voisi olla parempi ja tekee niitä pidempiä lenkkejä sitten kun ei ole punttipäivä.

Niin ja se ruokavalio on sitten kaikista tärkein tässä, minkälainen se on?

Olen ~180cm pitkä, ja noin ~85kg. Olen harrastanut lätkää sm-tasolla, ja ne kesäreenit eivät olleet mitään lässynlässyä :)

Aamulla:
Kaurapuuroa rasvattoman maidon kanssa

Koulussa:
Kouluruoka

Kotiin koulusta:
2kpl ruisleipää, 2kinkkusiivuletta, raejuustoa ja kurkkua ja maitoa/vettä

18.00 aikaan:
Kotiruoka, mitä vanhemmat jaksaa aina tehä.

-> en mitään.

jonkeli sanoi:
Olen ~180cm pitkä, ja noin ~85kg. Olen harrastanut lätkää sm-tasolla, ja ne kesäreenit eivät olleet mitään lässynlässyä :)

Aamulla:
Kaurapuuroa rasvattoman maidon kanssa

Koulussa:
Kouluruoka

Kotiin koulusta:
2kpl ruisleipää, 2kinkkusiivuletta, raejuustoa ja kurkkua ja maitoa/vettä

18.00 aikaan:
Kotiruoka, mitä vanhemmat jaksaa aina tehä.

-> en mitään.

Kyllä tällä ruokavaliolla paino putoaa...ainakin lihaksista.

Nyt vaan ahkerasti lukemaan palstan lukuisi dieetti ja ravintoketjuja ja niistä etsimään itsellesi ruokavalion runko.

Tuosta sun esimerkistä puuttuu proteiinit lähes kokonaan. Toki riippuu mitä on nuo koulu- ja kotisafkat, mutta tunnetusti ne ei mitään proteiinirikkaimpia ole. Ja päivässä tulisi syödä 6 ateriaa.

Laihduttajan on ihan turha alkaa puputtamaan kuutta safkaa päivässä. Oon yllättyny jos joku oikeesti laihtuu syömällä noin paljon.

viljasika sanoi:
Laihduttajan on ihan turha alkaa puputtamaan kuutta safkaa päivässä. Oon yllättyny jos joku oikeesti laihtuu syömällä noin paljon.

Hyvä viljasika! Millä perustelet? Tai no, säästä meitä, älä edes vastaa.

viljasika sanoi:

Juuri itse tiputin n.11kg ja söin 4-6 kertaa päivässä. Oletko yllättynyt?

viljasika sanoi:

Nyt perustelut kehiin. Parempi nimittäin syödä 6 pientä ateriaa kun 4 isoa. Ja kokonaismäärät tässä ratkaisee. Dieetillä muutenkin mukavampi syödä useammin ja vähän, kuin muutaman kerran ja paljon. Ensin mainitussa ei paljon nälkää ole, mutta jälkimmäisessä sitäkin enemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite syön 3 kertaa päivässä kunnolla, eli aamulla 7:n jälkeen, 11-12 aikaan, salipäivänä välipalaa 16 aikoihin ja päivällinen salin jälkeen, joskus iltaseitsemältä. Välipäivänä voi tulla päivällinen aikaisemmin ja iltapala sitten kasin-ysin aikaan.

Tässä vaikuttaa se että mitä syö. Normidieetillä kun pitää tuo verensokeri pitää tasasena, niin parempi syödä useammin ja vähemmän kerrallaan, se 2-3 tuntia varmaan, ettei pääse nälkä yllättämään ja sitten se syömähimo. Sen takia, viljasika, näin tehdään. Low carbilla kun ei verensokeri paljon heittele muutenkaan, niin ruokailuväli voi olla pidempikin.

Itse olen kanssa tällä hetkellä dietillä ja tapaninpäivästä 04 on painoa tippunut 6,5 kg. omat syömiseni menevät pääpiirteittäin näin.
aamiainen klo. 7
välipala klo 10
lounas klo. 12
välipala klo. 15
treenin jälkeen palautusjuoma
päivällinen noin klo 20
iltapala klo. 22

kaloreita tulee päivässä hiukan vaille 2400.
tänään oli aamupunnitus ja paino oli tippunut viime viikon perjantaista 500 grammaa. eli hyvin menee.
kyllä sitä dietillä pitää tasaisesti syödä ja siinä laatu ratkaisee. :)

Back
Ylös Bottom