Mitäs kreatiinia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu
Moi!

Sain tuossa joku aika sitten tutulta hiukan kreatiinia, joka on tosin hiukan äkäisempää (mausta päätellen ainakin) kuin aikaisemmat kreatiinit, joita olen syönyt, on aivan helvetin kirpeää, ja vaikka vedät sen puolet teelusikallisesta kuppiin, sekoitat, ja täytät vedellä, juodessa meinaa itku päästä kun on niin kirpeän makuista .. mitä ihmeen kreaa tämä on? -hydraattia? -pyruvaattia? Vai mitä?

Ainakin nämä pilipalikreatiinit joihin oli sekoitettu dekstroosia maistuivat lähinnä sokerille :D

-- Juffe

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaisin kreatiinisitraattia. En ole itse sitä kokeillut mutta muistaakseni sen kuuluukin olla kirpeää.

Kyllähän tota kreatiinipyruvaattiakin voisi joku kirpeäksi väittää...:) Ei oo kuitenkaan mitenkään neutraalin makuista.:arvi:

Originally posted by Pattismurffi
Kyllähän tota kreatiinipyruvaattiakin voisi joku kirpeäksi väittää...:) Ei oo kuitenkaan mitenkään neutraalin makuista.:arvi:

Jep.. olis vaan tosi kiva tietää, että mitä toi oikeesti on, että tietäis vähän miten säännöstellä.. miten sitraatti eroaa normaalikreasta?

Olis kiva tietty jos sais ton tutun kiinni mutta kun asuu toisella paikkakunnalla.. :(

-- Juffe

Originally posted by juffe
Moi!

Sain tuossa joku aika sitten tutulta hiukan kreatiinia, joka on tosin hiukan äkäisempää (mausta päätellen ainakin) kuin aikaisemmat kreatiinit, joita olen syönyt, on aivan helvetin kirpeää, ja vaikka vedät sen puolet teelusikallisesta kuppiin, sekoitat, ja täytät vedellä, juodessa meinaa itku päästä kun on niin kirpeän makuista .. mitä ihmeen kreaa tämä on? -hydraattia? -pyruvaattia? Vai mitä?

Ainakin nämä pilipalikreatiinit joihin oli sekoitettu dekstroosia maistuivat lähinnä sokerille :D

-- Juffe

Ookko varma ettei se tuttus oo antanu sulle suolaa? :D

Re: Re: Mitäs kreatiinia?

Originally posted by TukkaBodari
Ookko varma ettei se tuttus oo antanu sulle suolaa? :D

Ha ha, olipas hyvä vitsi ;) :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom