Mitähän sitä tekisi seuraavaksi? - virallinen aktiviteetti thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lazarus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei niitä taida enää löytyä ainakaan www.kiss.fi kun Timpehän niissä suurimmassa osassa oli, eikö ollut? Ja kun Timpe ei suosittu kaveri enää taida olla nii lopputulos on sitte tää. DC++ lla saattaa löytyä, ainakin multa ja muutamat hemmot on ne multa ottanut joskus aikoinaan.

On se muuten kumma miten nää sunnuntait tahtoo olla aina tylsiä päiviä. Yleensä vierailut appivanhemmilla tai sukulaisilla ajoitetaan sunnuntaille, mut nyt ei sit jaksa edes lähteä vierailemaa. Avo laittaa mun serkun kans serkun autoa enkä mä jaksa olla siinä hommassa mukana.. Ei ole MITÄÄN tekemistä. Tai ainakaan sellaista mitä huvittais tehdä. Lenkillä vois kai käydä. Ja ruokakin pitäis tehdä, mut taitaa pojilla mennä aika pitkään auton kans, niin ruuantekokin venyy.. Että tylsää on.

Sunnuntait on loistavia päiviä asuntoesittelyjen kiertelyyn!

Käytiin juuri Inertian kanssa tsekkaamassa 4 omakoti/paritaloa Espoosta. Kaksi oli ihan potentiaalista, mutta kyllä me se helmi vielä löydetään. Minimivaatimuksena 2-3 auton lämmin autotalli... pitää saada lelut lämpimään!

Elokuva päivässä pitää tylsyyden poissa.

Ironbutt sanoi:
Käytiin juuri Inertian kanssa tsekkaamassa 4 omakoti/paritaloa Espoosta. Kaksi oli ihan potentiaalista, mutta kyllä me se helmi vielä löydetään. Minimivaatimuksena 2-3 auton lämmin autotalli... pitää saada lelut lämpimään!

Ette ole tallirakennuksen väsäämistä harkinneet? Jonkun pakettitallin hinta ei enää paljoa Espoolaisen omakotitalon kokonaiskonkurssissa paina, jos rakennusoikeutta vaan löytyy.

TJJ sanoi:
Tuo ei muuten vie niin paljoa aikaa, että siitä pitkäksi aikaa olisi iloa. Kun idean hoksaa, niin muutamassa tunnissa oppii kolmella pallolla jonglööraamaan.

Tai no jos haluaa oppia enemmän, niin kyllähän siinä yhden eliniän saa kulumaan.. :thumbs:

Juu, ei kolmen pallon pyörittely ole mikään mahdoton tehtävä. Mutta neljä ainakin mulle tuntuu aivan uskomattoman vaikealta touhulta. Pitänee vaan siirtyä kolmesta pallosta kolmeen johonkin muuhun, moottorisahoilla heittely olisi varmasti myös hyvää lihastreeniä. ;)

dink sanoi:
Juu, ei kolmen pallon pyörittely ole mikään mahdoton tehtävä. Mutta neljä ainakin mulle tuntuu aivan uskomattoman vaikealta touhulta. Pitänee vaan siirtyä kolmesta pallosta kolmeen johonkin muuhun, moottorisahoilla heittely olisi varmasti myös hyvää lihastreeniä. ;)

Top tykkänään Dink-dear, jos edes suunnittelet jonglööraamista millään tennispalloa kovemmalla tai jalkapalloa suuremmalla esineellä, niin kielto tulee korkeammalta taholta. Respect my authority :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom