Mitä www.pakkotoisto.com on minulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Minulle se on mielipiteitä, ajanvietettä, apua hädän hetkellä, tuttuja ja tuntemattomia, arjen harmautta, juhlan riemua, tukea harrastuksessa. Hieno asia olla olemassa. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Paras kehorakennukseen ja voimailuun liittyvä keksintö koko internetissä (suomalaiselle ainakin).

-Addiktoiva keskustelufoorumi ja luultavasti myös kohta vakikauppani lisäravinneostoksissa.

Edit: Eikös vähän tän tapasia threadeja ole ollut ennenkin? Ei ole tapana molottaa tästä asiasta, mutta tällä kertaa tuntuu kylläkin siltä että on vähän :wanha: tai jotain.

Treenin ja ruokavalion pelastaja.

Ilman pakkista mun treenit olis tod.näk vieläkin täyttä paskaa, samoin ruokavalio. Eikä mulla varmaan olis edes saatana sheikkeriä...

Suuri ja kaiken kattava tietolähde ennen kaikkea! :thumbs:
On myös kiva keskustella samalla lailla ajattelevien ihmisten kanssa. :)

Tietopankki ja elämäntapa/-riistäjä.
Hyvä kauppa
Ilman Pakkotoistoa olisin varmaan vieläkin jossain kaverin kellarissa vääntämässä porukalla penkkiä:D
Tai luultavasti olisin eksynyt jonnekin Jippiille

Erinomainen ja addiktoiva foorumi josta saa apua ongelmiinsa, oli ne ongelmat melkein mitä tahansa. Ennen nauroin ihmisille, jotka hengailevat foorumeilla monta tuntia päivässä, en enää!

hmjoo... löysin pakkiksen ennen kuin aloin treenaamaan, eli hyvästä harrastuksesta kiitos kuuluu tälle palstalle. Tämä palsta vie myös suurimman osan tietokoneella käyttämästäni ajasta.

Kuten postien määrästä näkyy, löysin pakkotoiston vasta aivan äskettäin.

Toistaiseksi on löytynyt erinomaista treeni- ja ravinnetietoa, verkkokauppa josta tilaus ja toimitus sujui ongelmitta sekä mahtavaa viihdettä, jonka vuoksi täällä tulee roikuttua työaikanakin.

Käyn täällä hakemassa vaikutteita Hannibalin the art of sarcastic vittuilu kamppailulajista. Lisäki olen saanut hyviä treenineuvoja, ravitsemusvinkkejä sekä laatua pojille ketju, jossa on useita minun ihannenaisia. Eikä sovi unohtaa jurriketjua, jonne pistetään viimeisimmät nousu-ja laskuhumalat.

ringside sanoi:
Haen täältä lähinnä yhden illan suhteita.

Enkö enää riitä? :(

Tätä voidaan pitää jo todella surullisena, kun ehdin tuossa jo paketoida eukon ja koiran sekä siirtää heidät ullakkokomeron ylähyllylle. Hmmmphh!! Pitänee sitten hakea haukku ainakin takaisin. Rontti!

Rehellisesti täytyy myöntää, että treeniohjelmat taitavat olla itselleni vähiten luettu osio tältä forumilta. Itse uskon enemmän vaihtelevaan perusjunttaukseen salilla, jolloin spesiaaliohjelmat eivät ole olennaisia. Ravintopuolta tosin olen kyllä kurkkinut enemmän.

Taitaa tämä mennä enemmän yleisen keskustelun seuraamiseen ja osallistumiseen. Harvinaisen avartava forumi jokatapauksessa.

Minä pidän kyseisestä paikasta.
Sivusto jossa käyn useimmin kuin kaikissa muissa bookmarkeissani.

Heil Pakkotoisto...

Kyllä mä käytän pakkista varmaan eniten, ku tulee koulussakin käyttettyä tunneilla. Se on vaan semmonen rutiini että pitää käydä katsomassa onko tullu mitään uutta läppää ym. vastaavaa. Paras sivu ever!

Ei päivää ilman Pakkista, jos nyt en satu olemaan kotona kokonaiseen päivään niin bongailen pitkinpoikin tietokoneita millä pääsis vilkaseen uusimmat jutut Pakkikselle. Paras sivu ikinä ja erittäin addiktoiva. Ilman Pakkista treenini ja ruokailuni ei olisi sitä mitä ne on nykyään ja koko aika oppii uutta, ei ole kysymystä johon ei saisi vastausta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom