Mitä urheiluaiheisia lehtiä luette/suosittelette?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sade
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mulle tulee Sport, mut enää en tilausta tän kauden jälkeen jatka. Pari hyvää palstaa mistä tykkään, muuten samat jutut vuodesta toiseen ja ylilaihat mallit. Ja kestotilaus ei hyödytä juuri lainkaan: lähes joka numero on tarjouksessa ja tulee halvemmaks tai samahintaseks ostaa irtonumero ku tilata! :curs: Tästä oon valittanu kaikille puhelinmyyjille, jotka lehteä kauppaa, heh.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No, tästä on varmaankin syytä vetää johtopäätös ettei tuota lehteä enää ikinä tipahda postiluukusta. Miks musta olis ollu ihan kohteliasta kustantajalta ilmottaa asiasta kestotilaajalle?? Vähän kusetettu olo jotenkin.:curs:

Jotakin muuta vois sitte tilata sen tilalle. Fitness vielä toistaseks mulle tuleekin. Sport tai Kunto+ vois olla ihan kivaa luettavaa myös.

Mä muuten tykkään tosta K&F-lehdestä jota jaetaan ilmaseks saleilla.

Mulle kävi samalla tavalla, kun tilasin Runner's Worldin suomenkielistä versiota. Sitä ei vaan yhtäkkiä enää tullutkaan ja ei ollut nettisivujakaan enää olemassa. Mitään ilmoitusta asiasta ei tullut koskaan, enkä ollut niin hyvin perillä tilauksestani, että olisin voinut tsekata, olinko edes saanut kaikki numerot joista olin maksanut... :rolleyes:

Tykkään myös tuosta saleilla ilmaiseksi jaettavasta "tabloidista". Suosikki siinä on ollut palsta, jota pitää Kirsi Ranin. Se nyt tosin taisi loppua se palsta :(

Olen ostanut muutaman kerran tuon Juoksu/Hiihto-lehden, mutta en sitä kyllä tilata aio. Juoksija on tullut jo monta vuotta, mutta ei siinä mitään uutta juuri enää ole. Ja kuten joku totesi, kohderyhmäkin ja toimittajakunta ovat melko miehisiä. Kohta kuulun kyllä samaan ikäkategoriaan, mutta en usko, että se silti muuttuu paremmin minulle sopivaksi. Sillä juoksija-kortilla vaan saa alennuksia urheiluliikkeissä ja juoksutapahtumissa :D Se on ainoa syy, miksi en ole lopettanut tilaustani.

wippe: luottiksella parin klikkauksen päässä ;)

Mua kanssa tökkii tuo Oxygenin jenkkimeininki pahemman kerran. Ja jutut on välillä ihan hysteerisiä tyyliin 'kannattaa juoda vain happirikastettua vettä kun tavallinen vesi on hyi yök tosi pahaksi sun kropalle', ja lausunnon antajalla on tietenkin DD-silikonit tms (ei mikään implantteja vastaan mutta eikö tuossa piile pieni ristiriita). Ajaudun myös vaaraan kehittää itselleni komplekseja lukemalla lehteä jossa tsiksit selittävät syövänsä pikkukiviä ja kananrintaa ja ehkä ruohonkorsia cheattipäivänä :eek:
Löytyyhän tuosta lehdestä jotain hyvääkin, visuaalisesti se on upea ja kivempi sitä on lukea aivot nollalla kuin seiskaa.

Suomalaislehtien maanläheisyys ruulz ja huonoon kielioppiin ja tökeröön kuvankäsittelyyn tottuu (ehkä) :thumbs:

Täytyy tsekata tuo toinen jenkkilehti!

Joku tuossa Kyseli Pauliina Taluksen 'Elämäntapana Fitness' -kirjan saatavuudesta.

Itäkeskuksen (Tallinnanaukion) SinunKaupat -liikkeessä oli alkuviikosta muutama kappale myynnissä. Sieltä ostin viime kesänä oman kappaleeni, sen jälkeen en ole siellä nähnyt ennen kuin nyt. Mutta varmaan tilaavat jos asiakas pyytää.

Eilen lähti Oxygen tilaukseen. Olen aiemmin ostellut sitä irtonumerona ja mun mielestä on ihan ok mitä nyt olen noita jenkkilehtiä sieltäkin mukana kasoittain raahannut. Itse asiassa isukki sen lopulta tilasi mulle joululahjaksi, kun satuin samalla puhumaan puhelimessa sen kanssa ja kerroin mitä teen, niin sieltä tuli loistava ehdotus.:haart: Nyt kun vielä malttaisin odottaa sen aikaa kunnes ensimmäinen numero tipahtaa postiluukusta.:hyper:

Joku tuossa Kyseli Pauliina Taluksen 'Elämäntapana Fitness' -kirjan saatavuudesta.

Itäkeskuksen (Tallinnanaukion) SinunKaupat -liikkeessä oli alkuviikosta muutama kappale myynnissä. Sieltä ostin viime kesänä oman kappaleeni, sen jälkeen en ole siellä nähnyt ennen kuin nyt. Mutta varmaan tilaavat jos asiakas pyytää.

AARGH! Miten mie nyt sinne pääsen tähän hätään!!! Eikä sinnen näytä olevan edes nettiosoitetta, prkle! Haluaisiko/voisiko joku käydä ostamassa opuksen mulle, ja postittaa kun maksan kirjan hinnan ja postarit?? Ei tähän hätään ole yhtään hesassa asuvaa tuttuakaan, jolle voisi homman nakittaa...

Olen samaa mieltä Henulin kanssa tuosta Sport-lehdestä. On tullut edullisena määräaikaistilauksena mulle, mut mua nyppii kun siinä on aika laihasti luettavaa. Lehti on koluttu läpi alle puolessa tunnissa :(

Olen ostanut keväästä alkaen irtonumeroita Muscle & Fitness-lehdestä, joka ensivaikutelmalta on hyvin testosteronikylläinen paketti. Jutut lehdessä on kuitenkin ehtaa asiaa ja luettavaa riittää moneksi kerraksi. Lisäravinne- mainontaa on aivan tarpeeksi :rolleyes:

Sport-lehti saa jatkossa jäädä, Oxygeniä tuli aikoinaan ostettua mutta sen fitnesspainotus ei itseäni erityisemmin kiinnosta, eli Muscle & Fitneksellä jatketaan :rock:

Itse oon tykanny kaikista eniten Body&Fitness -lehdesta, vaikka se onkin hieman amerikkalaistyylinen, mutta siina on aina asiaa seka naisille etta miehille, esittelyja kilpailijoista, jne. Ostan sen aina irtonumerona, en kylla tieda saako sita Suomesta, mutta talla nettisivulla voi kayda lukemassa hieman minkalaisia artikkeleja siina on, ja ilmeisesti myos tilata lehden:

http://www.bodyfitness-es.com/

Zone-sarja -42%
Aikasemmin luin Sporttia ja Fitnessiä...mutta kyllästyin niihin iänikuisiin juoksu ja sauvakävelyjuttuihin...enää en lue niitä kun joskus salilla pyöräillessä. Ite en viitti niistä maksaa. Bodaus ja Body on tulleet tutuiksi...kuitenkin kaipais hiukan enemmän tyttöjen juttua..joten tilasin kans ton oxygenin. Rapiat 40euroo 12 numeroo..ei musta kauheen paha. Katotaan ja koitetaan...

Kerran ostin tuon Oxygenin, kun sitä täällä kovasti on kehuttu ja useaan otteeseen. :( ei ollut mun makuuni. Ainakin puolet lehdestä oli jotain fat burn -ainesten mainosta. Kuka mistäkin tykkää :D . Ei tällä hetkellä tosin tule mieleen mitään muutakaan, mitä erityisesti voisin suositella - paitsi Pakkotoisto.com ja Punttimimmien palsta :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen ihan kypsä näihin Fitnessiin, KuntoPlussaan ja Sportiin. Useimmat artikkelit ovat sellaisia, että olisin itse voinut kirjoittaa ne. Loput on puffeja tai henkilökuvia. Minua ei ihan aidosti kiinnosta, miten joku maija meikäläinen on alkanut Laihtua ja Kiinteytyä.

Tuntuu, että nuo lehdet on tarkoitettu niille, jotka käyvät kansalaisopiston jumpassa ja kuvittelevat harrastavansa liikuntaa. Kerrankin kuntoplussassa oli artikkeli, "miten treenaat salilla saamatta isoja lihaksia". GRRR.

Fitnessissä on yleensä 1 tai 2 ihan ok juttua, loppu on sitten laihdutus- ja kiinteytysdiipadaapaa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom