Mitä urheiluaiheisia lehtiä luette/suosittelette?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sade
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
joo, Oxygen ilmestyy joka kuukausi. Tosin tuo overseas toimitus saattaa joskus kestää monta viikkoa ja joskus toimitus on tosi nopeaa. Tämän takia mulle on usein tullut kahden kuukauden lehdet peräkkäisillä viikoilla, mutta onpahan sitten muutamaksi kuukaudeksi lluettavaa:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä oon alkanut nyt lukemaan Oxygenia ja ruotsinkielistä Fitnesstä. Otan tän samalla kielen harjoituksena, ettei pääse kielitaito ruostumaan. Mielenkiintoiseen aiheeseen jaksaa paneutua "väärällä" kielelläkin. Ja musta oikeesti vähän tuntuu, et nuo suomen kieliset Sport, KuntoPlus ja Fitness on aika täynnä sitä hömppää... :rolleyes:

Hmm... onkohan tässä vähän samaa kuin englanniksi laulun sanat kuulostaa paremmalta kuin, jos sama laulettaisiin suomeksi? Suomeksi sanottuna ne on niin naiiveja? Sikäli kuin tuota Oxygenia olen selannut ja esim. katsoin aiheita nyt netistä, ei vaikuta yhtään sen paremmalta kuin suomalaiset vastineensa.

Itselleni tulee Kunto Plus, enkä nyt sanoisi sitä pelkäksi hömpäksi. Tällä ikää vaan alkaa kysellä itseltään, miksi ihmeessä luen nämä samat jutut uudessa paketissa joka vuosi. Miksen esim. hanki jotakin kirjaa ja lue sitä? Viidenkympin kirja kerran kymmenessä vuodessa tulis paljon halvemmaksi kuin nuo lehdet... Noh, kait nuo lehdet vaan on kanssa jotain pakoa todellisuudesta, mutta ei niissä mitään uutta varsinaisesti ole.

En tällä erityisesti halua puolustaa Kunto Plussaa, koska justiinsa olen suunnitellut lopettaa sen tilaamisen, koska en tunne siitä mitään uutta saavani irti. :D

Siekkari sanoi:
Itselleni tulee Kunto Plus, enkä nyt sanoisi sitä pelkäksi hömpäksi. Tällä ikää vaan alkaa kysellä itseltään, miksi ihmeessä luen nämä samat jutut uudessa paketissa joka vuosi. Miksen esim. hanki jotakin kirjaa ja lue sitä? Viidenkympin kirja kerran kymmenessä vuodessa tulis paljon halvemmaksi kuin nuo lehdet... Noh, kait nuo lehdet vaan on kanssa jotain pakoa todellisuudesta, mutta ei niissä mitään uutta varsinaisesti ole.

Lehtiä on vaan välillä mukava lukea? Ehkä siinä se syy.

Zone-sarja -42%
Diggaan jostain kierosta syystä ihan simona Bodauksesta, ehkä sen 'maanläheisyys' kiehtoo. Ne pari Bodya mitä olen lukenut kuluttaa loppuun puolessa tunnissa ja ravitsemuspuolen jutut ovat ihmeellisiä ja vilisevät (joskin ehkä viestin kannalta epäoleellisia) asiavirheitä.

Oxygen lähtee tilaukseen.. nyt!

huijattukko?

oxygen ei koskaan saapunutkaan! tilasin sen jenkeistä ja maksoin luottokortilla ja lehteä ei ole näkynyt ja siitä on jo 2 kuukautta. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

autsaider sanoi:
oxygen ei koskaan saapunutkaan! tilasin sen jenkeistä ja maksoin luottokortilla ja lehteä ei ole näkynyt ja siitä on jo 2 kuukautta. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kai olet jo lähettänyt mailia ja kysynyt että missä vika?

autsaider sanoi:

Mulla meni varmaan kans pari kuukautta ainakin ennenkuin lehti saapui. Oxygenin sivuilla oli asiakaspalvelun sähköposti, josta asiaa kyselin ja muutaman päivän päästä sain vastauksen. Muistaakseni sen toimituksen kanssa oli nootti "Allow 6-8 weeks for delivery".

Mulle tulee Body nyt tilattuna, kunto+ ja fitness tämän laskutuskauden loppuun. Kauneus ja terveys on tullut viime vuoden puolella pätkittäin. Harrastan tarjouksia :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lisäyksenä edelliseen, menin ja tilasin bodauksen. Sit kun saisi siirreetyä lukemansa peilikuvaan...

Ite oon lueskellut kaikkia kuntoilulehtiä aika aktiivisesti kun kavereille tulee niitä ja ne sitten lahjottaa ne mulle. Se on muuten ihan hyvä systeemi tuo kierrätys, ei haittaa vaikka ei ihan heti ensimmäisellä viikolla ilmestymisen jälkeekeen saakkaan lukea. Ne jutut vaan alkaa kyllä jo kyllästyttämään, kun tosiaan aina samoja juttuja esim. dieeteistä jne.

Oon miettinyt että pitäskö tilata bodaus tai body lehti mutta en oo saanu aikaseksi vielä ja kun lähen kohta ulkomaillekkin niin täytyy kattoa sitten sen jälkeen ku tuun takasi. Ostin muuten viime viikolla kummankin bodaus ja body lehden samalla kertaa..Oli aika mukava 12 € paukku, kirjojakin saa samalla kertaa. Hyviä juttuja niissä oli kummassakin kylläkin.. Täytyy muuten katella sitten ulkomailla noita alan lehtiä, ausseista ainaskin luulis löytyvän mielenkiintosia lehtiä...

Bodya mutta tämän vuoden tilaukseen loputtua loppunee minun osalta kyseisen lehden tilaus. On kyllä niin säkki kamaa lähes joka lehti. Eikös netti sivuilla pysty lukemaankin tällä hetkellä osan lehden jutuista? tai oikeastaan ne tärkeimmät jutut.

Juu, lehdet pyörivät joka tapauksessa ja aina vaan samojen aiheiden
ympärillä, mut niihän se on tarkoituskin:eek: . Mua kuitenkin kiinnostaisi lehteä enemmän Pauliina Taluksen kirja Elämäntapana Fitness. Onko kellään tietoa, saako sitä vielä jostain?

Top Unique sanoi:
Juu, lehdet pyörivät joka tapauksessa ja aina vaan samojen aiheiden
ympärillä, mut niihän se on tarkoituskin:eek: . Mua kuitenkin kiinnostaisi lehteä enemmän Pauliina Taluksen kirja Elämäntapana Fitness. Onko kellään tietoa, saako sitä vielä jostain?

Mun tietääkseni Talus myi viimeisiä kappaleita kirjastaan viime syksyn fitness expossa Lahdessa... Eikös tota kirjaa saa lainattua kirjastosta? Tai jos haluat omaksi, niin sitten pitää varmaan löytää joku joka suostuu luopumaan omastaan.. Toivottavasti saat sen käsiisi jostain, mä oon lukenu sen varmaan sata kertaa :D

Mä olen myös metsästäny k.o. kirjaa kissojen ja koirien kanssa, mutta ei tunnu liikkuvan divareissa/kirppiksillä ja tuntemani kirjanomistajat pitävä kynsin hampain omista kappaleistaan kiinni...

Tulikin mieleeni tätä topiccia lukiessa, että Ladyfit-lehteä ei olekaan tipahtanut luukusta vähään aikaan. Googletin lehden nimeä, ja löysin sivut missä todetaan "Lehden kustaminen on lopetettu."

Heh, mitäköhän tarkoittaa kustaminen...:D

No, tästä on varmaankin syytä vetää johtopäätös ettei tuota lehteä enää ikinä tipahda postiluukusta. Miks musta olis ollu ihan kohteliasta kustantajalta ilmottaa asiasta kestotilaajalle?? Vähän kusetettu olo jotenkin.:curs:

Jotakin muuta vois sitte tilata sen tilalle. Fitness vielä toistaseks mulle tuleekin. Sport tai Kunto+ vois olla ihan kivaa luettavaa myös.

Mä muuten tykkään tosta K&F-lehdestä jota jaetaan ilmaseks saleilla.

Body-lehti ja Juoksija mulle tulee tilattuna ja muita ostelen sillon tällön jos kansitekstit antaa ymmärtää et kiinnostavaa aihetta on.

Juoksijan meinaan kyllä lopettaa, tuntuu vähäsen et se on eri ikäryhmälle suunnattu (40-50-vee miespuoliset, niinku kaikki lehden toimittajatkin on) Hairahduin tilaamaan vuodeksi yhden yksittäisen hyvän numeron luettuani, mutta aion kyllä lopettaa ton asap. Body saa tulla jatkossakin.

Muscle & Fitness Hers on alkanut taas ilmestyä. Kannessa on sama nainen kuin Oxygenin uusimmassa numerossa, Kim Lyons (The biggest loser -valmentaja).

Mä lueskelen nykyään Oxygeniä ja Body-lehteä. Oxygenissä tosiaan tökkii noi mainokset ja tietynlainen "jenkkimeininki" mutta silti ostan sen. Nyt kun taas kotiudun "vaki"osoitteeseen niin aattelin tilata sen. Tän tredin perusteella tilaaminen on onnistunut luottokortilla vissiin ihan hyvin ?

Latest posts

Back
Ylös Bottom