Mitä tekisin seuraavaksi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
-Marchi- sanoi:
Hiilareita olen tiputellut ihan kivasti kanssa, enkä niitä juuri enää syö päivän toisen atrian jälkeen.

En jaksanut koko ketjua ja rasvattomien maitojen ravintoarvoja lueskella, mutta jos siis nostelet puntteja niin palari ja sitä seuraava ateria noin 1,5-2h sen jälkeen ovat kyllä paikkoja, joihin suurin osa päivän hiilareista kannattaa aamupalan ohella sijoittaa.

m80, njoo, olen myös ajatellut että treeniä edeltävä ateria saisi sisältää hiilareita? Ainakin niin olen tehnyt. Ja tulee kyllä nautittua hiilareita sitten reenin jälkeen ja palarissa kanssa.

-Marchi- sanoi:
olen myös ajatellut että treeniä edeltävä ateria saisi sisältää hiilareita?

kyl. sitten meneekin hankalammaksi, jos kysytään, että missä suhteessa hiilarit kannattaa sijoittaa aamupalalle, ennen treeniä, treenin jälkeen palariin, ja seuraavalle aterialle. Noissa paikoissa itse ainakin söin dieetillä päivän hiilarimäärät, muilla aterioilla sitten esim. tonnikalaa ja salaattia tai jotain muuta erittäin vähähiilihydraattista.

Entä jos missaa jonkun aterian, niin pitääkö seuraavalla syödä kahden edestä? Vai kuinka käytännössä?

Itsellekin tulee hetkiä aika useinkin, että klo on vaikka kuusi illalla ja mietin söisinkö 2 ateriaa vai vain yhden aterian enää... Kyllä niitä ateroita silti yleensä se 5 tulee.

kyllä se kalorimäärä pitkällä tähtäimellä (vko, kk, vuosi) on tärkeempää. ei yks ateria ratkaise. eipä siitä kyllä haittaakaan ole, jos hieman enempi sitten myöhemmin syö. kunhan sulatella saa.

Dieetin kannalta varmaan parasta olisi, että syö liian vähän kuin liian paljon... Eikö?

Muuten, monessa threadissä jengi ottaa monta desilitraa energiastaan rasvoista. Olenko joku friikki, kun itse otan VAIN yhden kalanmaksaöljy tabun ja lorauksen oliiviöljyä / päivä?

et sä friikki ole. ylenpalttinen rasvan kittaus kuuluu ketohommiin lähinnä. kyllä se rasva palaa muullakin menolla. ja jos painoo eli läskiä pitää poistaa, se miinuskaloridieetti on aikalailla ainoo tie, ellei rasvaimua oteta lukuun. mutta silti kantsii syödä mieluummin tiuhaan ku harvoin.

Njoo, mun pitäs varmaan laskeskella jokupäivä noi kalorit. Koska nyt oon vähän epätietoisuudessa, et paljon sitä tulee syötyä. Minusta se on vaan niin vaikeaa arvioida, esim montako grammaa lautasessani on hernekeittoa.

Back
Ylös Bottom