mitä tehdä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
:itku: :itku: mikä mulla on ku on toi perse/lonkka ihan tajuttoman kipeä??
ei kärsi kävellä kunnolla ku jos se liikkuu yli 30 astetta se jalka nii heti vihlasee.. mutta jos kävelen nii sattuu vähemmän ku jos oon paikalla.. valvottaa öitä.

mikä se luultavasti on? ja mitä sille voi tehdä?

hölkkääjä sanoi:
:itku: :itku: mikä mulla on ku on toi perse/lonkka ihan tajuttoman kipeä??
ei kärsi kävellä kunnolla ku jos se liikkuu yli 30 astetta se jalka nii heti vihlasee.. mutta jos kävelen nii sattuu vähemmän ku jos oon paikalla.. valvottaa öitä.

mikä se luultavasti on? ja mitä sille voi tehdä?

Lääkärille...?? Ei kannata jättää mututuntuman varaan kaikkea.
Onko kipu lihaksessa, nivelessä, jänteessä vai missä? Jos kipu on kroonista voi kyseessä olla tulehdus, hermo saattaa olla painuksissa tai jotain.
Kannattaa todella mennä lääkäriin.

joo menisin toki mut ku mutsi sattuu olemaan sekopää joka luulee et joku henkinen hoito auttaa siihen. sit se vaa valittaa et mitäs otit tommosen vastaan (?) niin ja kipu on joko nivelessä syvissä lihaksissa.

hölkkääjä sanoi:
joo menisin toki mut ku mutsi sattuu olemaan sekopää joka luulee et joku henkinen hoito auttaa siihen. sit se vaa valittaa et mitäs otit tommosen vastaan (?) niin ja kipu on joko nivelessä syvissä lihaksissa.

No siis ei äitisi voi päättää asiasta. Olen itsekin käynyt monet kerrat "turhaan" lääkärillä, vaikka vaiva on ollut suunnilleen flunssan tasoa, mutta kipua on ollut paljon. Lääkäriin vain jos liikkuminenkin on vaikeaa ja yöunetkin menee. Ja miten pitkään tuota on jatkunut? Yksi päivä ei nyt paljoa kerro, mutta viikko samaa rumbaa alkaa jo huolestuttamaan.

voltager emulgenia tuhti kerros niin loppuu :lol2: itellä oli kesällä jalassa joku :david: jonka takia ei voinu kävellä/tehdä mitään muutakaan, kävin terveyskeskuksessa ja lääkäri määräsi tuota emulgenia. eli voisikohan kyseessä olla rasitusvamma/nivelrasitus/tai muu liikarasituksesta johtuva kipu? tuo lääke auttaa juuri semmosiin. :kuola: :kuola: :kuola:
ei siihen mitään ihme konstia ole jos et pääse lääkärille terkkarille jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom