Mitä tehdä kesän ajan?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli sali, jossa olen käynyt suljetaan kesän ajaksi ja toinen lähin sali on liian kaukana.. Kotona minulla on 2xsäädettäviä käsipainoja 25kg, penkki ja levytanko+painoja ja leuanvetotanko. Kaikki muut lihasryhmät pystyn hyvin treenaamaan noilla, mutta jaloista en tiedä. Mitä liikkeitä kyseisillä välineillä voisi jaloille tehdä? Itselle tulee mieleen ainoastaan askelkyykky käsipainoilla... Ja miten juokseminen vaikuttaa jalkalihaksiin, voiko sillä korvata jalkatreeneiä? Tänään tuli juostua n. 10km lenkki pitkästä aikaa, ja pohkeet tuntuu olevan aivan tulessa. :D

smith kyykky tangolla, vai mikä olikaan.
menet seisomaan, tanko maahan jalkojen taakse,ja siitä nostet sitä (vähän mave tyyliin) mutta reisilihaksilla.
mutta jonkinlaisen kyykkytelineen saa melkein kuka tahansa väsättyä, kun vähän miettii..

smith kyykky tangolla, vai mikä olikaan.
menet seisomaan, tanko maahan jalkojen taakse,ja siitä nostet sitä (vähän mave tyyliin) mutta reisilihaksilla.
mutta jonkinlaisen kyykkytelineen saa melkein kuka tahansa väsättyä, kun vähän miettii..
Joo, olen kyllä suunnitellut ihan kyykkytelineen ostoa kaupasta, jos vaan budjetti antaa periksi. Olen n. kuukauden ajan treenannut arskan kultaisella kuusikolla, ja olisi kiva jos pystyisin sillä jatkamaan kesän ajan, kaikki muut liikkeethän pystyn kotona tekemään paitsi kyykkyä...

hack kyykky tangolla on tuo liike. ja onnistuthan sä tekemään vaikka mitä tolla? rinnallevetoja ja siitä vaikka etukyykkyä, pystypunnerruksia, vauhtipunnerruksia, penkkiä kapeena ja leveenä, hauiskääntöjä myötä ja vastaotteilla, kulmasoutua, olankohautuksia, maastavetoa, leuanvetoja, yms yms.. et tuskin loppuu tekeminen. Jaloille on vähän kämänen, mutta tommonen rive + etukyykky, askelkyykyt, tanko hypyt yms. takakyykyt sen verran pienillä painoilla että saa tangon ite niskaan.

Pohje nousu käsipainoilla, kyykky laitat käsipainot hartioille (saat 50 kg yhteensä),yhden jalan askelkyykky, SJMV! eiköhän tolla lähde jalkatreeni kotona käyntiin :D
edit: Pitkiä pyörälenkkejä voi myös tehdä (ylämäkipyöräily tuntuu mulla ainakin todella hyvin etenkin etureisissä,mutta myös pakaroissa ja pohkeissa jonkun verran, suosittelen)

Etukyykky käsipainoilla niin ku HessuHopo1 tossa sanokin on kyllä 50 kilolla jo ihan näppärää puuhaa!

Ja sit yhen jalan kyykky. Se o kamalaa toimintaa :)

hack kyykky tangolla on tuo liike. ja onnistuthan sä tekemään vaikka mitä tolla? rinnallevetoja ja siitä vaikka etukyykkyä, pystypunnerruksia, vauhtipunnerruksia, penkkiä kapeena ja leveenä, hauiskääntöjä myötä ja vastaotteilla, kulmasoutua, olankohautuksia, maastavetoa, leuanvetoja, yms yms.. et tuskin loppuu tekeminen. Jaloille on vähän kämänen, mutta tommonen rive + etukyykky, askelkyykyt, tanko hypyt yms. takakyykyt sen verran pienillä painoilla että saa tangon ite niskaan.
kiittos nopeista vastauksista, enköhän minä jotain noilla liikkeillä saa jaloillekkin aikaan. :D Pääpaino ollut viimeaikoina jaloissa, joten voisi keskittyä enemmän melko olemattomaan ylävartaloon. Ei sillä että jalat olisi millään lailla erikoisen isot, mutta luultavasti vahvin lihasryhmäni. (10vuotta jalkapalloa pelanneena)

mietinkin vähän että tuskin se smith kyykky ainakaan on:D

jos mahdollisuutta vaikkapa jossain varastossa laittaa tanko painoineen esim auton rengaspinojen päälle ja siitä niskaan kyykkäämistä varten?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom