Mitä tehdään maahanmuuttoketjuille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä tehdään mamuketjuille?

• Totaalisenruuri, kaikki keskustelu poikki heti.

Votes: 0 0,0%
  • Asetetaan uusi halukas moderaattori siivoamaan päivittäin ketjut.

• Tehdään yksi saatanan iso mamuketju, jossa voi avautua sääntöjen puitteissa.

• Annetaan kaikkien kukkien kukkia, jopa mamujen.

• Rankkurille bannit.

• Total voters
    0
Ihan asiaahan Rankkuri kirjoittaa joten hänelle ei ainakaan banneja. Äänestin modevaihtoehtoa, ja Rankkuristahan se mode kannattaisi tehdä.
Rankkurista mode maahanmuuttoketjuihin? :lol2:
Here here :lol2: Tätä kannatetaan :D

Pääasia, ettei mennä RKP:n ja HS:n suosimalle linjalle, että kaikki negatiivinen ja kriittinen moderoidaan/sensuroidaan pois.

:lol2: Meitsi on saanu sentään 10 ääntä bannien puolesta! Pystyn melkosella todennäköisyydellä nimeämään jokaisen äänestäneen :D

Yksi iso ketju on paras ratkaisu. Kyseessä ei kuitenkaan ole niin tärkeä asia, että se ansaitsisi monta ketjua tai siitä keskustelua tulisi vaientaa täysin. Rankkurikin saa jatkaa ilman bännejä, sillä hän on ehkä parasta huonoa mainosta maahanmuuttokriitikoille.:rolleyes:

Kummaa, että jos asia ei ole tärkeä, niin kummasti herättää keskustelua.

Yksi iso ketju on paras ratkaisu. Kyseessä ei kuitenkaan ole niin tärkeä asia, että se ansaitsisi monta ketjua tai siitä keskustelua tulisi vaientaa täysin. Rankkurikin saa jatkaa ilman bännejä, sillä hän on ehkä parasta huonoa mainosta maahanmuuttokriitikoille.:rolleyes:

Juu, eihän Amerikan intiaanit, Nanjing tai Raatteen tiekään ole tärkeitä.

Nyt yhdistettyjen ketjujen kanssa tuo megasomppuketju on yli kaksi kertaa enemmän avattu kuin seuraavaksi suurin ketju talousalueella. 1,5 miljoonaa avausta.
Mut niiku Dave sano niin ei oo tärkee asia, eikä ketään kiinnosta. Hitto sitä rupee kohta toivomaan, että kaveri olis joskus vaikka edes vahingossa oikeassa :lol2:

Kummaa, että jos asia ei ole tärkeä, niin kummasti herättää keskustelua.

Joillakin on ihme pakkomielle tämän asian suhteen ja osalla on suhteellisuudentaju täysin kadoksissa. Siksi tälläkin palstalla on asiasta aloitettu monta ketjua maahanmuutosta. Yhden ketjun luulisi riittävän kaikille? Jos ei riitä, niin hommassa voi luoda niin monta ketjua aiheesta kuin huvittaa. Tämä palsta on ihan liian arvokas, jotta sitä kannattaisi myrkyttää muutamien sekoboltsien neurooseilla tämän enempää.

Joillakin on ihme pakkomielle tämän asian suhteen ja osalla on suhteellisuudentaju täysin kadoksissa.

Tämä palsta on ihan liian arvokas, jotta sitä kannattaisi myrkyttää muutamien sekoboltsien neurooseilla tämän enempää.
Kappas, mehän ollaan molemmista kohdista samoilla linjoilla :lol2:

No niin, tämä olikin tässä. Yksi iso maahanmuuttoketju on oikea ratkaisu. :hyper:
Tää on ihan hyvä ratkaisu. Ei tarvii teitä paimentaa monessa ketjussa erikseen.

Dave, ei kaikki aiheesta kiinnostuneet välttämättä ole sekoboltseja. Mä välillä mietin että Rankkuri on itse mamu, ja sitten heittää tota juttuansa vaan pilatakseen kaikkien maahanmuuttokriitikoiden maineen. Internetissä kun ei vaan voi tietää.

Kaks ketjua:

Toiseen maahanmuuton positiiviset (taloudelliset..) puolet, toiseen negatiiviset.

??

Tää vois olla kyl hieno ratkaisu.

Mä välillä mietin että Rankkuri on itse mamu, ja sitten heittää tota juttuansa vaan pilatakseen kaikkien maahanmuuttokriitikoiden maineen. Internetissä kun ei vaan voi tietää.
Ai saatana :lol2: :hyper:

Mä välillä mietin että Rankkuri on itse mamu, ja sitten heittää tota juttuansa vaan pilatakseen kaikkien maahanmuuttokriitikoiden maineen.

Haha nyt tuntuu siltä, että kaikki ei nää metsää puilta :'D

Kunhan se on vaan pysyy keskusteluketjuna eikä sellaisena että sinne lykätään linkit joka ainoasta raiskausuutisesta höystettynä lyhyellä "se oli vissiin islamisti/somali kaikki vaan saunan taakse" kommentoinnilla :wall:

Kunhan se on vaan pysyy keskusteluketjuna eikä sellaisena että sinne lykätään linkit joka ainoasta raiskausuutisesta höystettynä lyhyellä "se oli vissiin islamisti/somali kaikki vaan saunan taakse" kommentoinnilla :wall:

Miksei noita uutisia sais postaa? Rikokset on erittäin suuri osa koko ongelmaa.

Miksei noita uutisia sais postaa? Rikokset on erittäin suuri osa koko ongelmaa.
Kai tossa haettiin sitä, ettei tommonen saunan taakse tyylinen yksittäisten uutisten kommentointi ei ole keskustelua vaan pelkkää kimpparunkkausta.

Jännä juttu muuten, melkein yhtä paljon kuin mua vituttaa maahanmuuton ongelmat mua naurattaa nää pakkiksen omat maahanmuuttoidiootit ja maahanmuuttokriittiset "keskustelut".

Kai tossa haettiin sitä, ettei tommonen saunan taakse tyylinen yksittäisten uutisten kommentointi ei ole keskustelua vaan pelkkää kimpparunkkausta.

Jännä juttu muuten, melkein yhtä paljon kuin mua vituttaa maahanmuuton ongelmat mua naurattaa nää pakkiksen omat maahanmuuttoidiootit ja maahanmuuttokriittiset "keskustelut".

Kimpparunkkaukset voi munki puolesta moderoida pois, mutta uutisten postaamista ei missään tapauksessa.

Jälkimmäiseen: olet tervetullut luomaan sitä "oikeanlaista" keskustelua ja näyttämään mallia meille idiooteille.

Back
Ylös Bottom