Mitä teette jos...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Elikkä jos ootte jo vaikka 500 kalorii plussal ja illal iskee peijakkaan kova nälkä ni mitä teette? Syötte mahan täytee vai?

Syön :)

yleensäki illal syön ihanvitusti:D

Tämä liittyy vielä jotenkin aiheeseen niin kysäsen tässä samalla:

Olen itse jo melkein vuoden noudattanut sellaista että jätän hiilarit pois ruokavaliosta klo. 19 jälkeen, joka tarkoittaa sitä että tuossa 19 aikaan on viimeinen kunnon ruokailu ja sen jälkeen menee ennen nukkumaan menoa vain maitorahka (okei, siinä hiukka hiilareita mutta sen olen suonut itselleni anteeksi :D ) ja purkki tunaa. Eli onko tällainen bulkillakin hyvä keino estää iltasyöntejä kertymästä läskiksi yön aikana vai onko tällainen bulkin ollessa kyseessä turhaa hifistelyä? Ainakin ylläpidolla ja dietillä toimii mielestäni hyvin. Siis jos 19 jälkeen iskee vielä nälkä rahkan ja tunan jälkeen niin voiko bulkatessa hyvällä omallatunnolla kiskasta naamariin vielä jonkun isomman satsin vaikka makaronilaatikkoa tai jotain vastaavaa?

mun kohdalla carb cutoffit eivät ole merkityksellisiä. syön mieluummin ihan iltaan asti jopa hiilaria jos on nälkä (bulkin aikana ei yleensä kyllä nälkä tule). ei ole tullut kuitenkaan läskiä vaivaksi asti.
varmasti on hyvin henkilökohtaista. jos tavara tuppaa kertymään keskikehoon, on syytä tarkastella hiilarin syöntiä tarkemmin.
vaikka ravinto on tärkeä juttu, en jaksaisi itse bulkilla hifistellä. mun kohdalla kalorit on tärkeämpiä kuin makroravinnejakauma. hyvin on toiminut fiilispohjalta. dieetillä on sitten aika laskea tarkemmin.

Back
Ylös Bottom