Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen Energia(-ja LVI) DI, ja energia-asiantuntijoiden aloituspalkka on siinä 3000 pinnassa. Mistä näin olet kuullut? Mielenkiintoista on kyllä, suosittelen! Ja joka paikastahan Aallossa on ihan "yhtä hyvät mahikset" valmistua, veikkaampa ettei näissä juuri eroa ole. Työn saatavuudestakaan homma ei ole kiinni ;)Diplomi-insinööriksi opiskelen ensimmäistän vuotta. Pian pitäisi valita erikoistumisensa. Energia DI:llä olisi mielenkiintosin ja kovapalkkasin duuni mutta tietoliikennetekniikasta olis parhaat mahollisuudet valmistua :D
Molempia lukeneena sivuaineena on pakko huudella energian puolesta. Ihan vain sen takia että alkaa sattumaan kypärään kun miettii tietoliikennetekniikkaa liikaa. :D Itse olen tosin konepajafirmassa töissä eli duuni jutuista ei ole kummaltakaan puolelta kokemuksia.Mikitus sanoi:Energia DI:llä olisi mielenkiintosin ja kovapalkkasin duuni mutta tietoliikennetekniikasta olis parhaat mahollisuudet valmistua
Thai-hierojaksi kouluttaudun oppisopimuksella.
Sulla tulee sit aloituspalkkakin olemaan ihan kunnossa, kun pääset työt aloittamaan, siitä on turha väitellä :DLiikennelentäjäksi vuoden verran opiskellut.
Sulla tulee sit aloituspalkkakin olemaan ihan kunnossa, kun pääset työt aloittamaan, siitä on turha väitellä :D
Itse opiskelen työttömäksi IT-alalle tutkintonimikkeellä tradenomi, sen ohella ajellaan kuorma-autoa aina, kun rahatilanne niin ilmoittaa.
Technical Director 2.1 2011 alkaen ison globaalin puljun Suomen tytäryhtiössä. Siihen asti projektipäällikön/asiantuntijan sekoitus.
Kumma juttu, että vaikka suurinpiirtein kaikki muut asian olen onnistunut tässä elämässä ryssimään niin työjuttuja en vieläkään. Kait sekin on vaan ajan kysymys.